Executive Master of Business Administration - Digitaal management
USEK - Holy Spirit University of Kaslik
Belangrijke informatie
Selecteer een locatie
Campuslocatie
Jounieh, Libanon
Talen
Engels
Studieformaat
Blended
Duur
18 maanden
Tempo
Full time
Collegegeld
USD 480 / per credit
Deadline voor aanmelding
Informatie aanvragen
Eerste startdatum
Oct 2024
Beurzen
Ontdek mogelijkheden voor beurzen om je studie te financieren
Invoering
De USEK Business School (UBS) in samenwerking met ESSCA (École Supérieure des Sciences Commerciales d'Angers), lid van de “Conférence des Grandes Écoles” (CGE) en AACSB, EQUIS en AMBA drievoudig geaccrediteerd, kan nu een unieke programma in Libanon dat studenten een duaal diploma biedt:
- Een gespecialiseerde Master's degree in Digital Management van ESSCA;
- Een executive MBA van USEK.
Dit programma, geleverd op de ESSCA-campus in Parijs en geaccrediteerd door de "Conférence des Grandes Écoles" (CGE), wordt ook gegeven bij USEK in Libanon en is ontworpen voor Libanese jonge professionals.
Het stelt de volgende specialisaties voor aan geïnteresseerde kandidaten:
- Digital Management, Corporate Digital Transformation-optie, die leiders-managers vormt die volgens agile methoden werken en die een digitale strategie kunnen opstellen ten behoeve van hun merk (in B2C of in B2B);
- Digital Management, Business Development-optie, die intrapreneuriale managers vormt die hoogwaardige technologische projecten kunnen uitvoeren en ontwikkelen, terwijl ze ervoor zorgen dat de economische prestaties van de digitale activiteit van de onderneming goed behouden blijven.
Programmadoelen
Dit programma vormt digitale managers die in staat zijn om:
- Digitale bedrijfsmodellen definiëren ten gunste van strategische uitdagingen
- Beheers de gebruikerservaring, de big data en de hefbomen voor webmarketing
- De marketingstrategieën synchroniseren en de groei van de digitale activiteit van de onderneming volgen
- Een e-business-activiteit ontwikkelen en beheren
- Stimuleren van culturele en organisatorische verandering door wendbaarheid en innovatie
leerplan
De duur van het programma is 18 maanden; een professionele scriptie moet worden opgesteld door de studenten aan het einde van het programma. Cursussen worden voornamelijk een keer per maand aan het einde van de week gegeven.
De helft van het programma wordt in het Frans geleverd, de andere helft in het Engels. De structuur combineert 38 Amerikaanse kredieten.
Leerexpeditie
Aan het einde van het eerste semester worden studenten opgeroepen om af te reizen naar Silicon Valley, de Californische technopool, voor een 'Learning Expedition'. Deze studiereis omvat ontmoetingen met persoonlijkheden die innovatie en ondernemingszin creëren, netwerkbijeenkomsten en bezoeken aan ondernemingen, onderzoekscentra, universiteiten en startups.
cursussen
Gemeenschappelijke kern
- DMGT515 Zakelijke onderzoeksmethoden en professionele ontwikkeling
- DMGT520 Klantpad, mobiele strategieën en sociale media
- DMGT530 Digitale bedrijfsmodellen, innovatie en big data
- DMGT525 Digitale marketing en aangesloten apparaten
- DMGT510 Essentiële zaken van bedrijfsstudies
- DMGT535 Internationale leerexpeditie
Optie 1 - Specialisatie in digitale transformatie van de onderneming
- DMGT610 Merkstrategie in een digitale wereld
- DMGT615 Digitale transformatie en verandermanagement
Optie 2 - Specialisatie in bedrijfsontwikkeling
- DMGT625 Strategieën voor bedrijfsontwikkeling
- DMGT620 Webdesign en e-commerceplatform
Capstone
- DMGT690A Professionele scriptie
In samenwerking met ESSCA School of Management, Frankrijk. Studenten krijgen een duaal diploma: een gespecialiseerde Master in Digital Management van ESSCA en een Executive MBA van USEK
Leerdoel 1: Afgestudeerden zullen de strategische digitale marketingervaring onder de knie krijgen.
- Leerdoel 1. Analyseren van ervaringsgerichte marketingstrategieën om een e-shoppingervaring te implementeren.
- Leerdoel 2. Aantonen dat u een mobiel marketingplan kunt synchroniseren binnen een multichannelstrategie.
- Leerdoel 3. Gegevens benutten en een performante zakelijke marketingaanpak ontwikkelen op basis van klantkennis.
Leerdoel 2: Afgestudeerden oefenen innovatie met betrekking tot digitale bedrijfsmodellen.
- Leerdoel 1. Ontwikkel een innovatie en gebruik een businessmodel canvas.
- Leerdoel 2. Definieer een digitale communicatiestrategie.
Leerdoel 3: Afgestudeerden beschikken over vaardigheden op het gebied van digitaal strategisch merkbeheer.
- Leerdoel. Ontwikkel en implementeer een 360-graden digitaal merkactieplan.
Leerdoel 4: Afgestudeerden verwerven de nodige vaardigheden met betrekking tot digitale transformatie.
- Leerdoel 1. Begrijpen van de digitale transformatie van de organisaties en managementevoluties met betrekking tot digitale ontwikkeling.
- Leerdoel 2. Begrijp agile projectmanagementconcepten en pas geschikte managementmethoden toe in een digitale zakelijke omgeving.
Leerdoel 5: Afgestudeerden beschikken over effectieve communicatieve vaardigheden.
- Leerdoel 1. Organiseren, schrijven en uitvoeren van mondelinge en schriftelijke professionele rapporten voor bedrijven in een mondiale omgeving.
- Leerdoel 2. Spreken en presenteren met behulp van professionele communicatieve vaardigheden en technologie.
toelatingen
Carrièremogelijkheden
Dit programma biedt de volgende werkmogelijkheden:
- Chief digital officer
- Marketing en digitaal directeur
- E-business digitale ondernemer/intrapreneur
- Projectmanager webmarketing en digitale communicatie
- Consultant digitale strategie
- Bedrijfsontwikkelaar
- Directeur e-business
- Merk manager
- Social media manager
Accreditaties
Beurzen en financiering
Over de school
Vragen
Vergelijkbare cursussen
Flexibele Executive MBA
- The Hague, Nederlanden
- Online Netherlands
Master en Executive MBA [EMBA]
- Madrid, Spanje
- Barcelona, Spanje + 1 meer
Executive MBA
- Cape Town, Zuid-Afrika