Master Bedrijfskunde
Ilia State University
Belangrijke informatie
Campuslocatie
Tbilisi, Georgië
Talen
Engels
Studieformaat
Op de campus
Duur
4 semesters
Tempo
Full time
Collegegeld
USD 3.700 / per year *
Deadline voor aanmelding
Informatie aanvragen
Eerste startdatum
Informatie aanvragen
* collegegeld vrijstelling toegepast
Invoering
Waarom kiezen voor de Master of Business Administration bij Ilia State University ?
- Ilia State University Faculteit Management, Technologie en Onderwijs is sinds 2015 de nummer 1 studiebestemming van Georgische eerstejaarsstudenten.
- Stagemogelijkheden bij verschillende openbare lichamen en particuliere ondernemingen.
- Studenten worden experts in het strategisch management van een bedrijf.
- Ilia State University biedt moderne faciliteiten, een uitstekende bibliotheek en een bruisend studentenleven.
- Onze studenten hebben de mogelijkheid om een uitwisselingssemester door te brengen aan meer dan 30 Europese universiteiten binnen het Erasmus+-programma.
toelatingen
leerplan
De programmaduur is 4 semesters (120 studiepunten).
Academische graad
Master of Business Administration (MBA).
Programma resultaat
Het doel van de masteropleiding Business Administration is om professionals voor te bereiden die kunnen opereren binnen de snel veranderende internationale zakelijke omgeving; is concurrerend op zowel lokale als mondiale markten. Na diepgaande en uitgebreide theoretische, empirische en praktische kennis op het gebied van management te hebben verworven, zal een afgestudeerde in staat zijn om op te treden als een betrouwbare, onafhankelijke expert bij het uitstippelen van de strategie van een bedrijf/organisatie, de evaluatie en ontwikkeling ervan; problemen identificeren met behulp van besluitvormingsinstrumenten en deze effectief oplossen; effectief lid worden van een team van een organisatie/bedrijf; effectief betrokken raken/samenwerken in een multidisciplinaire omgeving vanuit de strategie van een bedrijf/organisatie; deelnemen aan professionele en academische debatten en pleiten voor een strategie/beslissingen van een bedrijf.