Chinese Executive Mba Binnen

CES Cardenal Cisneros

Programma Beschrijving

Lees de Officiële Beschrijving

Chinese Executive Mba Binnen

CES Cardenal Cisneros

bibliotheekinfo

Introductie

Een internationale graduate programma gericht op mensen die in het bezit of zijn geroepen om posities en leidinggevende functies.

De Binnen China Executive MBA is een programma professionele graduate gericht op mensen die in het bezit of zijn opgeroepen om taken en functies van de uit te voeren directeur multifunctionele bedrijfssectoren, met een duidelijke focus op de Chinese markt. Het is een programma om te leren van de grote professionals die deze Executive MBA te onderwijzen.

Om een ​​senior management positie managers moeten weten hoe om te anticiperen op gebeurtenissen en om te voldoen aan de eisen en de voortdurende veranderingen van het bedrijfsleven en de markten te bezetten. Dat deze Executive MBA wordt gegeven door leraren momenteel werkzaam in managementfuncties geeft studenten de mogelijkheid in contact te komen met deze wereld te komen en te leren met echte cases en strategieën.

Bovendien, de globalisering in de wereld is een realiteit die de visie en missie van bedrijven en door traagheid, strategieën en beslissingen van de leidinggevenden beïnvloedt. Een van deze besluiten is het bepalen welke markt het gewenst is objectief en Chinese markt Het ziet eruit als een potentiële zakelijke gewenst en gezocht door velen. Daarom is de Higher Education Center Kardinaal Cisneros en voorzitter China Ze hebben zich aangesloten bij de middelen en de inspanningen in het creëren van deze Executive MBA om niet alleen de nodige kennis voor de ontwikkeling van leidinggevende functies, maar om een ​​praktische en duidelijke aanwijzingen over hoe te implementeren en deze kennis in te dwingen te geven Chinese markt met garanties van succes en triomf. de Binnen China Executive MBA Het voorziet in de vervulling van haar taak, niet alleen een kader van professionals die actief zijn in verschillende gebieden van het programma, maar ook hun kennis en ervaring een bijdrage leveren in de Chinese markt dat de toepassing van het leren in verschillende markten mogelijk maakt.

Leraren en Docenten Zij leveren data, richtlijnen en ideeën te faciliteren managers en corporate executives passende verwijzing naar de marktaandelen vast te stellen.

3

Chair China

Het is een onafhankelijke, non-profit, opgericht in januari 2013, waarvan het doel is om onderzoek en de verspreiding van kennis te bevorderen over de vereniging van China, professionele beurzen, academische, culturele en sociale banden tussen onderzoekscentra, opleidingscentra, bedrijven en professionals uit Spanje en China.

Een groep Spaanse en Chinese professionals vormden Chair China als een forum voor informatie, discussie en debat aan een beter begrip van China te dienen, dragen bij aan de bilaterale relatie en het verbeteren van de toenadering tussen de Spaanstalige wereld en China in een baanbrekend project in Spanje.

Het werkt om de dialoog tussen onze twee werelden te bevorderen, dat onze politici zijn meer open voor contacten met China, dat onze journalisten contextualiseren over uw nieuws, onze ondernemers om de enorme mogelijkheden van de Chinese markt te grijpen, en voor onze jeugd te openen dat de wereld waarin ze zijn protagonisten.

Over het algemeen, de groep Chair China is opgebouwd uit meer dan 210 mensen, waarvan 150 zijn experts die bekend zijn en bestudeerd het land-continent en hebben gewoond en gewerkt op het in de afgelopen decennia zijn gigantische veranderingen analyseren direct behoren tot onze senior faculteit. En de overige 70 zijn leden van onze Junior faculteit, jonge Chinees, Spaans en Spaans-sprekende wereld, studenten, promovendi, professionals en werknemers in bedrijven die betrokken zijn in 's werelds grootste markt, de leden van de Chinese gemeenschap in Spanje wonen, maar ook en internationale specialisten gerelateerde link Spaans-Chinees.

Senior Senaat van deze leerstoel wordt gevormd door een groep professionals uit de late jaren '70 zijn het analyseren van de Chinese realiteit onder andere specialisten.

We hebben leden:

  • Diplomaten, die zijn hele carrière hebben gewerkt in China, als vertegenwoordigers van Spanje in het land.
  • Hoogleraren van verschillende afdelingen en gespecialiseerde seminars over geschiedenis, economie, cultuur, politiek, internationale politiek en de Chinese beschaving, met vele jaren van studie en het onderwijs in meer dan 25 universiteiten en business schools in Spanje, China en andere landen.
  • Ondernemers die tientallen jaren van de commerciële, zakelijke en economische ervaring in China te accumuleren.
  • Ondernemers in contact met honderden Chinese bedrijven zijn gekomen en lopen door talloze dorpen en die hebben geleefd en leven in grote Chinese steden.
  • Directeuren van instellingen gericht op de kennis, studie en de verspreiding van de Chinese wereld realiteiten.
  • Analisten en journalisten met een jaar verblijf in China die voortdurend te schrijven en te rapporteren over de rijkdom en de complexiteit van het land.
  • Advocaten, architecten, digitale en andere specialiteiten die in hun kantoren in China te werken op het gebied van hun beroep ondernemers.

Samen hebben de leden Chair China meer dan honderd titels en duizenden artikelen, analyse, advies gepubliceerd en gegeven interviews over verschillende aspecten van de Chinese realiteit, dat is een denktank met als doel het stimuleren van te verdiepen met informatie en analyses, over wat er gebeurt in China en wat je denkt over China.

4

Doelstellingen van het programma

  • Verhoging van de vorming van de deelnemers door middel van kennis en instrumenten die gebruikt worden in het beheer van een bedrijf.
  • Verbetering van het vermogen om te analyseren, situaties die het bedrijfsleven en de zakelijke beslissingen moeten vereenvoudigen.
  • Mentaliseren om mee te werken met het senior management functies.
  • Vermogen om efficiënte werkomgeving creëren visionaire leider om optimale resultaten te verkrijgen.
  • Het ontwikkelen van communicatieve vaardigheden die nodig zijn in het beheer van de eenentwintigste eeuw.
  • Greep concepten van de verantwoordelijkheid en betrokkenheid bij het management en die van haar partners om ambitieuze doelen te bereiken.
  • Het werken in een omgeving van constante verandering.
  • Immersion kennis van Spanje en China bilaterale zaken en de Aziatische en Latijns-Amerikaanse markten extensie.
  • Commerciële en culturele diepgaande kennis van de Zijderoute.
  • Overname van professionele ontwikkeling ervaringen en visies die best practices leiden.
2

programma Structuur

Bij werkwijze en teamwork als key learning gebruikte factoren. De student moet actief deelnemen aan zowel klassikale sessies en het werk van elk gebied. De ontwikkeling van het onderwijs sessies zal worden verdeeld in:

  • Sessions vrijdagmiddag 16,30-21,30 uur
  • Zaterdagochtend sessie 9,00-14,00
  • Zaterdagmiddagbijeenkomst 15,30-20,30
  • wekelijkse gesprekken op dinsdag, woensdag of donderdag 19,30-21,00 uur

Duur: 50 in het weekend begon in oktober 2016

Evaluatie

Studenten moeten in de praktijk op de onderwerpen die in het programma te ontwikkelen. De kranten zullen worden geëvalueerd door docenten en, indien nodig, te ontvangen bijles aan die aspecten van het werk dat dat niet eens was met de vereisten voor elk gebied aan te pakken. Het doel van het programma is ervoor te zorgen dat de studenten begrijpen en beheersen de begrippen geleerd. De filosofie van het programma is het leren door te doen.

  • Schriftelijke verslagen: Tijdens de ontwikkeling programma en als een onderdeel van de beoordeling moet de student schriftelijke rapportages met de materialen die deel uitmaken van elke module, die zal worden gestructureerd praktische werk in groepen van maximaal tot 5 personen.
  • Toeschouwers: Minimaal 80% aanwezigheid bij elke module klassen met in totaal 90% van de steun aan de MBA.
  • Einde van Studies Thesis: Aan het einde van het programma, als een synthese van het leren, moet de student een business plan ontwikkelen, moeten worden gebaseerd op de werkelijke product of dienst. Het plan zal de voltooiing van de studies en thesis wordt beoordeeld door een daartoe aangewezen door het College en voorzitter China rechtbank, waarin de student het werk mondeling moet presenteren. Het proefschrift verklaring en afstuderen zal worden gehouden in Madrid.
1

programma-inhoud

AREA BUSINESS STRATEGIE

  • Milieu-analyse: externe en interne
  • Waardeketen, technologie en strategie
  • de toekomstige richting van het bedrijf
  • Ontwikkeling van de corporate strategische opties
  • Evaluatie en selectie van de strategieën
  • strategische planning
  • strategische controle
  • Organizational change management
  • Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen

MARKETING AREA

  • strategische marketing
  • Kennis en het gedrag van klanten en consumenten
  • Marktonderzoek
  • Bepaling van het aanbod. beleid voor producten en diensten
  • Prijsbeleid
  • communicatiebeleid
  • marketing Plan
  • digitale economie, nieuwe modellen, mobile marketing, social media en e-marketing
  • internationale handel
  • opkomende markten
  • Onderzoek en geselecteerde internationale markten
  • internationale marketing

AREA BUSINESS ADRES

  • De afdeling verkoop en sales management.
    • De structuur in reactie op de markt en klanten.
    • Incentive systemen en beloning. Netwerken eigen en andere verkopen.
    • Belangrijke elementen van de commerciële functie.
    • Marktanalyse, sector en de concurrentie.
    • De verkoopprognose.
<li>Klant management.<ul><li>Analyse en klantsegmentatie.</li> <li> Grafieken van de rekeningen.</li> <li> Structuur marges, omzet, kosten en uitgaven.</li>

<li>business plan.<ul><li>Integratie van het business plan, het business plan en marketing plan.</li> <li> Doelen stellen.</li> <li> Business plan en gedetailleerd tijdschema merken.</li> <li> Rampenplannen.</li> <li> Assessment kanalen.</li>

<li>E-Commerce.<ul><li>Inleiding en basisprincipes van e-business.</li> <li> Eigen verkoop strategie&euml;n voor het web en Marktplaatsen.</li> <li> Betaling en levering.</li> <li> B2B e-commerce.</li>

</ul><p><strong>FINANCE AREA</strong> </p>
  • financial accounting
  • Boekhouding en kostenbeheer
  • economische en financiële analyse
  • Beheer en financiële planning
  • Demand financieel beheer
  • kapitaal budgettering
  • begrotingscontrole
  • management control
  • Company Valuation
  • International Finance
    • Internationale financiële markten
    • Forex markt.
    • Valutarisico, renterisico en politieke risico's
    • International Financial Management

Operatiegebied

  • Operations Management.
    • De bewerkingen functioneren.
    • Productie management: planning, uitvoering en controle.
    • milieubeheer en risicopreventie.
<li>Logistics.<ul><li>Beheer Supply Chain.</li> <li> De inkoopfunctie: de inkoopafdeling.</li> <li> Orders, opslag, transport.</li>

<li>Informatietechnologie en communicatie.<ul><li>huidige omgeving en de invloed daarvan op ICT.</li> <li> Applicaties en business-systemen en diensten.</li> <li> Ontwikkeling en implementatie van ICT-strategie&euml;n in lijn met de business.</li> <li> ICT als een concurrentievoordeel.</li>

</ul><p><strong>Gebied van human resources</strong> </p>
  • HR strategisch plan
  • Analyse en beschrijving van de werkgelegenheid.
  • Ontwerp van het beloningsbeleid.
  • interne communicatie en werkomgeving.
  • Performance management en de verbetering van de werkomgeving.
  • Selectie gereedschappen.
  • arbeidsverhoudingen en rekrutering. Het wettelijk kader.
  • Identificatie en evaluatie van potentiële.

AREA MANAGEMENT

  • Interpersoonlijke communicatie.
  • Leiden van vergaderingen.
  • Leiderschap, motivatie en leiderschapsstijlen.
  • Decaloog werk strategieën.
  • Conflicthantering.

Omgeving van CHINA

  • Chinese zakelijke protocol.
    • Inleiding tot de geschiedenis van China.
    • Grondbeginselen van de Chinese cultuur.
    • Protocol, cultuur en maatschappij.
    • aspecten en de douane in business development protocol.
    • Institutionele relaties in China.
    • Chinese zakelijke relaties buiten China.
<li>Due business in China.<ul><li>Chinese politieke systeem.</li> <li> Inleiding tot de Chinese wet.</li> <li> Juridische aspecten van de Chinese buitenlandse betrekkingen.</li> <li> Macro-economie China.</li> <li> Boekhouding en financieel beheer van het Chinese bedrijf.</li> <li> Chinese social networking, webomgeving eigenaardigheden.</li> <li> Chinese financi&euml;le markten.</li> <li> Export en import in China.</li> <li> Investeringen in infrastructuur.</li> <li> Chinese bedrijven leiderschap in de eenentwintigste eeuw.</li>

<li>De nieuwe Silk Road<ul><li>De geschiedenis en de ontwikkeling van de traditionele Silk Road.</li> <li> Een Belt One Road Project.</li> <li> De Aziatische Infrastructure Investment Bank.</li> <li> Chinese bedrijven leiderschap in de eenentwintigste eeuw.</li>

</ul><h2><strong>Prijs Program</strong></h2>
  • Totale cursus prijs: € 18.900.
  • Het omvat: opkomst, lesmateriaal, beoordeling en begeleiding.
Deze school biedt programma's in:
  • Spaans
Duur & Kosten
Deze cursus is Campus gesitueerd
Start Date
Startdatum
Oct. 2018
Duration
Duur
Deeltijd
Price
Prijs
18,900 EUR
Totaalprijs
Locations
Spanje - Madrid, Madrid
Startdatum : Oct. 2018
Aanmeldingslimiet Vraag informatie aan
Einddatum Vraag informatie aan
Dates
Oct. 2018
Spanje - Madrid, Madrid
Aanmeldingslimiet Vraag informatie aan
Einddatum Vraag informatie aan