In een notendop, is onze e-Leadership MBA programma curriculum in BDS design (zakelijke + digitale + strategische) en gestructureerd rond drie belangrijkste standaard MBA inhoud competenties: het grootste deel van de core business MBA (GMP), een aantal van de core-technologie MBA ( ICT) en een aantal belangrijke strategische Executive MBA (Leadership) modules. Het is bedoeld om de beste van het ras MBA ervaring te bieden (traditionele en geavanceerde technologie en strategie georiënteerde e-Leadership).

De tweejarige e-Leadership MBA programma bestaat uit 18 (17 + 1 inleidende) Modules uitgeoefend duur van 40 docenten leidde contacturen (hoorcolleges) elk (totaal 720 contacturen). Per elke module Syllabi, in aanvulling op de actieve deelname aan Module lezingen, zullen de studenten worden verplicht om een ​​aantal cursussen doen op hun eigen (pre-lezingen, post-lezingen, remote interacties met mentor en collega's) en / of groepswerk (case studies, thematische workshops). Totale studielast per module wordt gewogen door het bijbehorende aantal ECTS / UScts. Student verworvenheden van leerresultaten zullen worden beoordeeld en scoorde door middel van observaties van individuele beoordelingen en het onderzoek docent aan het eind van elke module.

Aan het begin van het programma, zullen de studenten worden toegewezen voor een minimum jarenlange teamwork op een digitale transformatie of start-up Business Plan. Teamleden zullen worden voorgeselecteerd en dienovereenkomstig geprofileerd ten opzichte van omvang en structuur van de gehele studentenpopulatie generatie. Thematische workshops (bijvoorbeeld in Design Thinking) zal worden georganiseerd om studenten te helpen en hun teams aan te pakken de echte Business Plan uitdagingen. Zakelijke plannen zullen worden geëvalueerd en voortdurend opnieuw geëvalueerd in de loop van het Programma, aan het einde van het eerste jaar ingediend en gooide bij de Investment Forum (in de voorkant van een groep van de werkelijke beleggers).

Als bewijs van de succesvolle voltooiing van de gehele e-Leadership MBA-programma, zijn studenten verplicht om te ontwerpen, in te dienen en de verdediging van de uiteindelijke masterproef als een individuele opdracht aan het einde van het programma. Gedurende deze oefening studenten zullen genieten van ondersteuning en begeleiding van een mentor, persoonlijk geselecteerd uit de geprefereerde lezingen MBA faculteit leden. Master Thesis zal worden voorbereid en de vorm van een beroeps- of wetenschappelijk artikel klaar om te worden gepubliceerd. Met de succesvolle verdediging van de masterproef, en alle andere opleiding eisen, zullen de studenten een professionele Specialist (Master) Diploma in Business Administration verleend en gepromoot met MBA-titel.

Leerresultaten van de afzonderlijke modules en de hele MBA-programma zijn uitgelijnd en compatibel zijn met het leerplan eisen en onderwijs normen bepaald door onze internationale partners gemaakt: faculteit van de Kelley School of Business (Indiana University, USA), de International Association of MBA (AMBA ) en de Europese Commissie (EU e-Skills, e-Leadership Program). Ondersteund door gerenommeerde faculteit leden, zal dit MBA-programma volledig aan te tonen de internationale dimensie en zorgen voor bruggen tussen disciplines, culturen en wereldwijde expertise.

Dit e-Leadership MBA-programma is geheel interdisciplinair en hebben betrekking op een groot aantal uiteenlopende, maar complementaire gebieden zoals boekhouding, economie, financiën, informatie-systemen, marketing, operations management en strategie. Naast deze fundamentele MBA competenties beschikbaar in de meeste top-kwaliteit MBA-programma's, een aantal van onze MBA modules vrij te differentiëren in de inhoud, het aanbieden van een alomvattend kader in de technologie, sociale media, business intelligence, design thinking en leiderschap, naar aanleiding van de belangrijkste aanbevelingen e-leiderschap. Tegelijkertijd zal lesmethoden studenten met een matrix van horizontale (transversale) en verticale deskundigheid aanpak van deze gebieden door het stimuleren van intensief creatief individu en teamwork, divergent en convergent denken.

Dit e-Leadership MBA programma biedt hands-on aanpak van de inhoud en steunt sterk op levendige en dicht, interactieve en dynamische academy - zakelijke samenwerking en kennisoverdracht (scenario's / case studies). Theoretische kennis van e-leiderschap in de huidige en opkomende technologie patronen wordt gecombineerd met het echte leven succes en falen van digitale business transformaties of innovatieve start-ups business cases die in het kader van onze Digital Transformation Competence Center. De kern MBA kennis van zaken is dan ook goed aangevuld met digitale en leidinggevende vaardigheden aan het einde van de twee jaar voor de tenuitvoerlegging van het Programma.

Tijdens deze MBA-programma studie, zullen de studenten ook in staat om direct te leren van de ervaringen van de bezoekende top business executives en daag hun business concepten en strategieën, uit te breiden hun kennis als ze door de geest te navigeren provocerende en uitdagende cursussen samen met hun collega's uit verschillende disciplines, met wie ze bouwen betrouwbare netwerken die nodig zijn om succesvol en op verantwoorde wijze te leiden ondernemingen in lokale en / of de internationale markten.

LEVERING

Programma Agenda en het tijdschema voor elke MBA-student generatie zal worden gepland per jaar en gepubliceerd op voorhand, voorafgaand aan de start van het programma levering. Programma voor de nieuwe MBA-student generatie is gepland om te beginnen in eind november elk kalenderjaar.

Typisch, een programmamodule wordt geleverd via twee opeenvolgende weekends. Buitengewoon, zullen sommige modules worden geleverd door middel van slechts een lang weekend. In de regel zal er drie weken pauze tussen de modules. Redelijk uitgebreide remmen van toepassing zal zijn tijdens de winter en de zomer vakantie seizoenen. Lezingen over lokale feestdagen zal worden vermeden langs het jaar. Dit delivery model geeft studenten de mogelijkheid om vacatures bladeren zoveel mogelijk te beperken, maken geen inkomensverlies en ga verder met beroeps- en privé-leven bijna algemeen.

Typische tijdschema voor een gewone Module (lezingen contacturen):

  • Vrijdag 17:00-21:00
  • Zaterdag 8:00-18:00
  • Zondag 9:00-15:00

Typische tijdschema voor een lang weekend Module (lezingen contacturen):

  • Donderdag 15:00-21:00
  • Vrijdag 8:00-18:00
  • Zaterdag 8:00-18:00
  • Zondag 8:00-15:00

Programmamanagement zal zijn uiterste best doen om zich te houden aan het plan en modules leveren volgens de gepubliceerde agenda en tijdschema. In een geval van overmacht, onbedoeld wisselen van module inhoud of eventuele module annulering, zullen we samen met de studenten om de best mogelijke alternatieve delivery-oplossing te vinden.

Locaties: Het grootste deel van het Programma Modules lezingen zullen worden geleverd op onze MBA venue locatie: - Steve Jobs Auditorium, Algebra University College (University Campus), Ilica st. 242 geheel of gedeeltelijk, Zagreb (Kroatië) Per Program Calendar / Tijdschema en Module syllabi, een deel van de lezingen kan worden geleverd op Off-Campus locaties. Om studenten te voorzien van hands-on ervaring en de samenwerking met onze partners uit de industrie, een aantal oefeningen en / of lezingen te versterken, zal op de eigen lokale kantoren worden georganiseerd. Ten minste eenmaal per jaar, een module (een weekend) zal worden gehouden op een aantal inspirerende en veldwerk empowerment Off-Campus locaties aan de Adriatische kust (dwz Zadar, Kroatië) of in het buitenland (dwz Wenen, Oostenrijk).

TalenAlle lezingen, programma studie literatuur, gemachtigde documentatie en docent-student interacties worden geleverd in het Engels, een officiële taal van het gehele e-Leadership MBA programma.

MODULES

  1. Inleiding tot Leadership (MBA Eisen en Value) 2. Bedrijfseconomie 3. Strategic Management 4. Operations Management 5. Financial Management 6. Kritisch denken en Creativiteit 7. Marketing en Sales Management 8. Financial & Management Accounting 9. Kwantitatieve methoden 10. Project Management 11. Strategic Management of Technology en Innovatie 12. Digitale Transformatie en Business Process Modeling 13. Information Systems in moderne organisaties 14. Ondernemerschap en innovatie 15. Het beheren en Leading People in Global Environment 16. Het beheren Information Risk en beveiliging 17. IT Service Management 18. Nieuwe Producten Beheer 19. Business Plan (Design Thinking) 20. Master Thesis (Mentored Project)
Opleiding te volgen in:
Engels
Deze cursus is Campus gesitueerd
Begindatum
okt 2019
Duration
2 jaar
Voltijd
Prijs
17,500 EUR
Op locaties
Op datum
Begindatum
okt 2019
Aanmeldingslimiet

okt 2019

Location
Aanmeldingslimiet
Einddatum