Keystone logo

Deeltijd EMBA Opleidingen in Klantenrelaties 2024

Filters

Filters

  • EMBA
  • Business Studies
  • Deeltijd
Vakgebieden
  • Business Studies (0)
  • Terug naar hoofdcategorie
Locaties
Vind meer locaties
Type graad
Duur
Studietempo
Taal
Taal
Studieformaat

Er voldoen geen programma's aan uw zoekcriteria. Verfijn uw filters.

Clear filters

Deeltijd EMBA Opleidingen in Klantenrelaties

Klantrelaties verwijst naar de strategieën die bedrijven gebruiken om met hun klanten te communiceren en een positieve relatie te onderhouden. Het doel van klantrelaties is het opbouwen van langdurige relaties tussen het bedrijf en zijn klanten.

Een graad in klantrelaties biedt u de vaardigheden en kennis die nodig zijn om te slagen in klantenservice- en managementrollen. Je leert hoe je effectieve klantrelaties opbouwt en het klantcontact beheert. Bovendien krijgt u inzicht in consumentengedrag, marketingstrategieën, public relations, kassawerkzaamheden en meer.

Met een diploma in klantrelaties kun je verschillende carrièrepaden volgen, zoals marketingmanager of klantenservicemedewerker. Het kan ook zijn dat u voor overheidsinstanties of non-profitorganisaties werkt, waar u uw vaardigheden in de praktijk kunt brengen om anderen te helpen. Het maakt niet uit waar je na je afstuderen gaat werken, een diploma in klantrelaties geeft je de tools die je nodig hebt om te slagen in elke klantgerichte rol.

Zodra u een graduaat in het bedrijfsleven hebben verkregen en hebben aanzienlijke hands-on ervaring, de volgende stap is een Executive MBA (EMBA). Programma's combineren fundamentals, zoals finance, accounting en marketing met leiderschap studies om je in high-level executive en management posities.

Deeltijds leren stelt iemand in staat een diploma of kwalificatie te behalen, zelfs als hij niet voltijds naar school kan. Men kan in eigen tempo leren en geleidelijk aan studiepunten opbouwen die meetellen voor een eindkwalificatie.