Executive MBA-Opleiding in Marketing Studies Zuid-Amerika

Beste Bedrijfskunde Studies in Marketing Studies Zuid-Amerika 2017/2018

Marketing Studies

Een executive MBA of EMBA, is een graduate niveau zakelijke graad. Een executive MBA-programma is eigenlijk hetzelfde als een reguliere MBA-programma. Het belangrijkste verschil is dat een executive MBA-programma in de eerste plaats is ontworpen om te werken leidinggevenden, managers, ondernemers, en andere zakelijke leiders opleiden.

Een MBA in Marketing is een geavanceerde graad met geconcentreerde studies in communicatie en marketing principes in het nastreven van zakelijke doelen. Cursussen zal variëren afhankelijk van de locatie, maar kunnen bestaan ​​uit cursussen in marktonderzoek, reclame, en social media strategieën, onder anderen.

Zuid-Amerika is de vierde grootste continent. Het is politiek verdeeld in 12 onafhankelijke landen. Zuid-Amerika is de thuisbasis van de majestueuze Andes gebergte en de geheimzinnige Amazonerivier. De wereld 's grootste regenwoud, met miljoenen soorten exotische dieren, is ook gevonden in Zuid-Amerika.

Executive MBA-Opleiding in Marketing Studies Zuid-Amerika

Lees meer

Iemba

ISM - International School of Management
Online en Campus gecombineerd Voltijd Deeltijd 2 jaar September 2018 Brazilië Sao Paulo Frankrijk Parijs China Sjanghai +5 more

International School of IEMBA programma Management cultiveert het leiderschap en de werkzaamheid die nodig zijn om de uitdagingen van het senior management op internationaal niveau aan te pakken. [+]

IEMBA

Het programma International Executive MBA (IEMBA) is bedoeld voor werkende professionals met een gemiddelde van vier jaar professionele ervaring die hun carrière horizon te verbreden en aanzienlijke carrière voordelen in de huidige competitieve arbeidsmarkt krijgen door het nastreven van een geavanceerde graad die zowel streng en flexibel. 


Flexibele curriculum van het programma integreert alle bestuurlijke functies en disciplines: besluitvorming gereedschappen, marketing, het beheren van activiteiten en informatie, financiële analyse en controle, het beheer voor de productiviteit en prestaties, de mondiale zakelijke omgeving en strategie. Het geeft kandidaten een balans van kwantitatieve en kwalitatieve zakelijke disciplines en docenten ervoor zorgen dat vaardigheden ontwikkeld in het ene gebied zijn van toepassing op de andere.... [-]