Executive MBA in marketing
ESPM – Brasil
Belangrijke informatie
Campuslocatie
São Paulo, Brazilië
Talen
Portugees
Studieformaat
Op de campus
Duur
3 semesters
Tempo
Deeltijd
Collegegeld
BRL 1.891 / per month *
Deadline voor aanmelding
Informatie aanvragen
Eerste startdatum
Informatie aanvragen
* tot 35 termijnen van BRL 1.891,88 + 1 termijn van BRL 2.083,21
Invoering
De doelstellingen van de cursus zijn het bespreken van innovatieve concepten van ondernemend bedrijfsbeheer met de nadruk op het marketinggebied, het opleiden van een professional met het vermogen om leiding te geven en kennis toe te passen in ongunstige scenario's, die in staat is om met uitdagende situaties om te gaan en assertiever te worden beslissingen. De doelstellingen omvatten de ontwikkeling van een ondernemersattitude en het ontwaken van een kritische kijk op marketing en bedrijfsbeheer, het stimuleren van de ontwikkeling van managementattitudes die verenigbaar zijn met de filosofie van focus op de markt en bedrijfsethiek en verantwoordelijkheid.
leerplan
wat ga je leren?
- Grondbeginselen van financiën (afstandsonderwijs)
- Strategische marketing
- Ondernemersmentaliteit en bedrijfsstrategieën
- Marktonderzoek
- Etnografie toegepast op marketing
- Concurrerende intelligentie
- Constructie van economische scenario's
- Statistische modellering en bedrijfsinformatie
- Klantenfeedback
- Branding
- Product en innovatie
- Onderhandelen en conflicthantering
- Kanaal beheer
- Communicatie en digitale marketing
- Strategisch operationeel beheer
- Ondernemingsbestuur
- Persoonlijke planning en zelfontwikkeling
- Verantwoordelijke marketing
- Organisatiegedrag en teamleiderschap
- Leiderschap en Verandermanagement
- Financieel management toegepast op marketing
- Strategie voor duurzaam ondernemen en ESG
- Multidisciplinair Integratief Project
De lessen worden gegeven op de ESPM-graduate campus en kunnen op andere locaties worden gegeven, vooraf gepland door de professor. De EAD-disciplines, aangegeven in het cursusprogramma, vinden gelijktijdig plaats met de face-to-face disciplines en in de beginperiode van de cursus.
Programma resultaat
De doelstellingen zijn om innovatieve concepten van ondernemend bedrijfsbeheer te bespreken met de nadruk op het marketinggebied, om een professional op te leiden met het vermogen om te leiden en kennis toe te passen in ongunstige scenario's, die in staat is om met uitdagende situaties om te gaan en assertievere beslissingen te nemen. De doelstellingen omvatten de ontwikkeling van een ondernemersattitude en het ontwaken van een kritische kijk op marketing en bedrijfsvoering, het stimuleren van de ontwikkeling van managementattitudes die verenigbaar zijn met de filosofie van focus op de markt en bedrijfsethiek en verantwoordelijkheid.
Galerij
Ideale studenten
voor wie het bedoeld is
Gericht op professionals met meer dan 5 jaar ervaring in managementfuncties, uit de meest uiteenlopende opleidingsgebieden, die zich in hun loopbaan willen blijven ontwikkelen door de ontwikkeling van managementvaardigheden in bedrijfskunde en in de belangrijkste hedendaagse concepten van marketing.