De Master in Business Administration (EMBA) reageert op de toenemende vraag naar die managers en ondernemers in hun dag.

Aspecten zoals het creëren van toegevoegde waarde, de reactie op de mondiale milieu, differentiatie door middel van de bedrijfscultuur, maatschappelijk verantwoord ondernemen, kennismanagement, de focus van belanghebbenden (stakeholders) en strategisch perspectief people management, onder vele anderen, zijn wij genoodzaakt om een ​​leven lang leren als we willen dat effectief en efficiënt uitvoeren van onze verantwoordelijkheden te zijn.

features

MBA uitvoerende macht:

  • De strategische visie.
  • Effectieve besluitvorming.
  • People management.
  • Internationaal perspectief.
  • Ondernemerschap.

verschillen factoren

  • Inhoud aangepast aan de realiteit van het bedrijfsleven en onmiddellijk van toepassing, overgedragen door een faculteit van uitstek leidinggevende en professionele profiel.
  • De ontwikkeling van leidinggevende vaardigheden, ervaring en aangepast aan de loopbaan van elke deelnemer.
  • Dynamische uitwisseling van ervaringen, zowel onder de deelnemers en docenten.
  • Het bevorderen van teamwork, het doen van de meeste van de beoordelingen in werkgroepen op basis van de ontwikkeling van echte cases. Het is opgesplitst zes keer team om de mogelijkheid om te communiceren met alle deelnemers.
  • Voltooiing van een afstudeerproject met betrekking tot de implementatie van een ondernemende initiatief, het creëren van een bedrijf voor dat doel en het ontwikkelen van hun respectieve business plan.

volledige training

Het is een meester die zich richt op strategie, financiën en marketing, waarin specialiteiten in digitale economie (opleiding acreditadapor het Instituut voor digitale economie ESIC), opkomende markten, innovatie en ondernemerschap.

student Profiel

Studenten in onze Executive MBA pro-actief zijn mensen bereid zijn om een ​​carrière richtlijn te bevorderen of, ondernemen de directie van een bedrijf, een afdeling binnen dezelfde, of omvang gekenmerkt door de besluitvorming en resource management in omstandigheden benaderen high-adres.

Om te kwalificeren en in staat zijn om deze Executive MBA te wonen moet je het hoger onderwijs hebben voltooid en in het bezit zijn van een bevredigende academische record dat zakelijk Engels vaardigheden omvat.

Verrijking onder EMBA deelnemers professionele ervaring in leidinggevende functies vereisen. Alle andere verdienste, zowel professioneel als persoonlijk, zal worden beoordeeld door de toelatingscommissie.

Professional gebieden die onder het Executive MBA van ESIC:

  • Directoraat-Generaal.
  • Departementale richting.
  • Business Unit Management.
  • Adres of KMO Management.
  • Business consultant.
  • Founding partner en / of promotor van ondernemerschap.

methodologie

  • Kennisverwerving.
  • De ontwikkeling van vaardigheden.
  • Uitwisseling van ervaringen.
  • proactieve benadering van besluitvorming en people management.
  • onderwijs en rollenspel sessies.
  • en dynamische interactieve business simulaties.

Een kans om door middel van een Executive MBA om te leven, de eigenaardigheden van het leven van bedrijfsleiders gunstig, waar de besluitvorming vereist een constante analyse van de variabelen van invloed en het bestuderen van de resultaten, tegen die het zal moeten nieuwe beslissingen te nemen.

programma

Het EMBA programma vindt plaats over ongeveer 14/15 maanden, tot 18 maanden met de ontwikkeling van het afstudeerproject, die begint in de 9e maand EMBA begint in oktober of februari van elk studiejaar en klassen vinden plaats op vrijdag 17:00-22:00 (16:30-21:30 op bepaalde campus) en op zaterdag 9:00-14:00. Uitzonderlijk kunt u ook het ontwikkelen van een seminar op zaterdagmiddag en een aantal tutorials Final Project weekdagen van 19:00 uur.

De academische programma is verdeeld in 9 modules die deel uitmaken van de belangrijkste gebieden van een bedrijf en bestuurlijke kerncompetenties die nodig zijn om te werken in een concurrerend ondernemingsklimaat. Bovendien, als een differentiator, de EMBA geeft een bijzondere relevantie voor het gebied van milieu en Enterprise (Strategic Management), Financiën en Marketing en Sales Management. Dan gedetailleerd het programma waaruit blijkt seminars dat elk van de modules te maken. (Programma onder voorbehoud)

Milieu en Business (Strategic Management) - uur: 90

  1. Zakelijke project.
  2. Het management functie.
  3. Analyse van de economische omgeving.
  4. De structuur van de organisatie.
  5. Management en strategische planning.
  6. Innovatie en nieuwe business modellen in de digitale wereld
  7. Belasting in het bedrijf.
  8. Corporate Risk Management.
  9. corporate governance en maatschappelijk verantwoord ondernemen.

Finance - uur: 90

  1. Accounting Information Systems.
  2. Cost-systemen.
  3. financieel-economische diagnose.
  4. financiële berekening.
  5. Liquiditeitsbeheer.
  6. Treasury management
  7. Investments.
  8. Funding.
  9. Bedrijfswaarderingen.
  10. Financiële planning en controle.

Marketing en Sales Management - uur: 90

  1. De marketing oriëntatie in de organisatie.
  2. Strategische marketing: consumentengedrag, segmentatie en positionering.
  3. De marketing plan.
  4. commercieel onderzoek.
  5. Producten en diensten.
  6. Het merk, een differentiatiefactor.
  7. De prijs.
  8. Distribution.
  9. E-commerce.
  10. Commerciële communicatie.
  11. Adres commerciële apparatuur.
  12. geïntegreerde digitale marketing.

Operations - uur: 30

  1. Operations strategie.
  2. Operations planning en innovatie.
  3. bedrijfsprocessen in de keten.
  4. De kwaliteit management.

Information Systems Management - uur: 30

  1. Informatiesystemen.
  2. De scorekaart.
  3. Kwantitatieve methoden voor de besluitvorming.
  4. Analytische en metrics digitale ecosysteem.

Managing People - uur: 45

  1. HR planning
  2. Selectie en opleiding.
  3. Evaluatie van de prestaties en compensatie systemen.
  4. Talent management.
  5. Leiderschap en motivatie.
  6. Sociale en arbeidsverhoudingen.

Internationale scope - uur: 50

  1. Internationaliseringsstrategieën.
  2. International Finance.
  3. Internationale marketing.
  4. opkomende markten.
  5. Global mentaliteit.

De ontwikkeling van managementvaardigheden - lesuren: 55

  1. Actieplan voor persoonlijke ontwikkeling.
  2. vorming en teamwork Group.
  3. Leiden van vergaderingen.
  4. interpersoonlijke communicatie.
  5. strategische onderhandelingen.
  6. Change management.
  7. Het nut van executive coaching in het bedrijf.

Ondernemerschap en Enterprise Project Management - uur: 70

  1. Creativiteit en innovatie.
  2. bedrijfsomgeving.
  3. De structuur van een business plan.
  4. Project management.
  5. Financiering oplossingen voor ondernemers.
  6. business project (tutorials).

Programmainformatie toont de overeenkomst tussen de modules en de verwachte leerdoelen (OAE) hierboven beschreven en de verschillende evaluaties.

rankings Associates

  • ESIC tussen de 27 beste internationale business schools in het onderwijs MBA.
  • ESIC, in de 'top' van de beste business schools in Spanje en de wereld
  • De EMBA ESIC, een van de top 100 Executive MBA's in de wereld, bezetten de 29e positie in Europa.
  • ESIC gelegen in de top 100 MBA's in de wereld en in de top 50 voor Marketing (Master in Marketing Management -MiM-) voor de Executive MBA (EMBA) en Finance (MDF).
  • ESIC is gepositioneerd 12e World Business School.
  • MBA erkenning.
Opleiding te volgen in:
Spaans

Zie 3 andere vakken van ESIC Business & Marketing School »

Deze cursus is Campus gesitueerd
Duration
18 maanden
Deeltijd
Prijs
17,300 EUR
Inschrijving in Malaga, Navarra, Sevilla, Zaragoza, Bilbao en Granada: € 17,300.00; Valencia inschrijving tarief: € 18,550.00; Inschrijving in Madrid en Barcelona: € 22,900.00
Op locaties
Op datum
Location
Aanmeldingslimiet
Einddatum
Location
Aanmeldingslimiet
Einddatum
Location
Aanmeldingslimiet
Einddatum
Location
Aanmeldingslimiet
Einddatum
Location
Aanmeldingslimiet
Einddatum
Location
Aanmeldingslimiet
Einddatum
Location
Aanmeldingslimiet
Einddatum
Location
Aanmeldingslimiet
Einddatum
Location
Aanmeldingslimiet
Einddatum