EFMD Epas Accredited

MBA-titel van EDC Paris - bereidt zich ook voor op titel van niveau I geregistreerd bij de RNCP *

Een dynamische en groeiende sector

De constante evolutie van de markt vereist innovatieve en agile managementbenaderingen:

  • Meesterschap van de communicatievormen aangepast aan de nieuwe netwerken van uitwisselingen
  • Verkenning van Big Data en de implicaties daarvan in digitale strategieën
  • Optimalisatie van de keten van acquisitie en klantloyaliteit
  • Waardecreatie en duurzame monitoring van de relatie met de klant

Sterk aanwerven van afgestudeerden in digitaal:

Bedrijven die zijn gespecialiseerd in analytics, big data, internetgegevens, adverteerders, digitale of interactieve bureaus, mediabureaus, advertentiebeurzen, webredacteuren, zoekmachines, controlekamers en bureaushandel ...

Traditionele banen die verstoord zijn door digitaal, vereisen nieuwe vaardigheden, bijvoorbeeld:

  • Operational Marketing Manager: afbouwen van de e-marketing en multichannel strategie van het bedrijf en zorgen voor de operationele follow-up van online projecten
  • Relatiemarketing en CRM Manager: een groeiend aantal digitale consumentengegevens (Big Data) begrijpen en verwerken om hun marketingacties beter te richten

doelstellingen

  • Ken de basisprincipes van het beheren van een BU
  • Beheers de concepten en technieken van strategische marketing en een operationeel actieplan
  • Weet hoe je een merk, een product, een evenement moet beheren
  • Word onderdeel van de specialisatie en word een operationele expert in e-marketing en webstrategie

Programma van het 1e jaar

  • Strategische marketing: strategische planning, internationale marketing, merkbeheer, ervaringsmanagement
  • Introductie tot e-marketing: digitale strategie, e-commerce
  • Innovatie: creativiteit, management van innovatie
  • Communicatie: online en offline marketing, sociale netwerken en community management, handelsmerk en communicatierecht, serious game: communicatiecrisis
  • Fundamentals of Management: Finance KPI, RH.
  • Leren door zakelijke spellen
  • Professionele ontwikkeling: persoonlijke ontwikkeling: vaardigheden Porfolio, zakelijk Engels

2de jaars programma

  • Marketingstrategieën: cross-channelmarketing, Buzz-marketing
  • Webmarketing: CRM
  • Website ontwerp: website
  • Communicatie: Merkidentiteit en Storytelling, Direct Marketing Campagnes, Digitale Video
  • Geavanceerd beheer: ontwerpdenken, strategieën
  • Leren door zakelijke spellen
  • Professionele ontwikkeling: professionele scriptie, zakelijk Engels

mogelijkheden

  • MKB-directeur, projectmanager, e-commerce directeur, Content Manager, Digital Communication Manager, webanalist, communicatiedirecteur, enz.

Admissions and Return

  • MBA 1, voor houders van een Bac 3 (Bachelor, Licentie)
    Terugkerend op maart 2019
  • MBA 2, voor houders van een minimum 4-jarige opleiding op elk gebied (eco, management, wetenschap, humaniora, enz.) 2
    Geschikt voor professionals die hun carrière willen heroriënteren of stimuleren
    Terugkerend op maart 2019

Training in dit programma kan afwisselend worden gedaan door een professionaliseringscontract, maar in overeenstemming met de Franse wetgeving is het niet open voor beginnende studenten.

Om in aanmerking te komen voor dit apparaat, moeten buitenlandse studenten hun eerste jaar in de initiële opleiding in Frankrijk studeren.


* Het verlenen van de RNCP-titel is de verantwoordelijkheid van de certificeerder en het onderwerp van een specifiek proces

Opleiding te volgen in:
  • Frans

Zie 4 andere vakken van EDC Ecole des Dirigeants & Créateurs d’Enterprise »

Laatst bijgewerkt op Maart 1, 2019
Deze cursus is Campus gesitueerd
Begindatum
Duration
2 jaar
Deeltijd
Voltijd
Prijs
10,400 EUR
per jaar
Op locaties
Op datum
Aanmeldingslimiet
Begindatum
okt 2019
Aanmeldingslimiet