IMBA - International MBA in Barcelona

ESERP Business School

Programma Beschrijving

Lees de Officiële Beschrijving

IMBA - International MBA in Barcelona

ESERP Business School

Als u wilt uw training uit te breiden naar meer kansen op werk in de internationale arena hebben, een goede optie is om u te trainen IMBA - International MBA ESERP in Barcelona. Docenten volledig in het Engels, Dus krijg je beheersen de taal van de business excellence. Bovendien, dus je kunt combineren met andere activiteiten van de dag, bieden wij twee zittingen, het kiezen tussen het uitvoeren van de studies doen het in een jaar of twee, afhankelijk van wat u kiest.

Je zult in staat zijn om run een bedrijf en het uitvoeren van verschillende strategieën. Daarnaast kunt u de financiën te beheren, voeren operaties, logistiek, kwaliteitscontrole en maken evaluaties van bedrijven om eventuele fusies en andere activiteiten af ​​te wegen. U leert ook om te onderhandelen, om een ​​merk te positioneren in de markt, om ervoor te zorgen externe strategische analyse en het aantrekken van klanten, naast vele andere dingen. Na voltooiing van deze studies, vindt u vele werk opties. Niet verrassend, dan heb je geleide bedrijven en afdelingenVooral degenen die verband houden met de economie, en ook werken als consultant of analyst om uw bedrijf of anderen te helpen op aanvraag. En vrijblijvend en gratis op IMBA - International MBA in Barcelona. Afgezien van de mate van ESERP, kunt u een goede universitair diploma afgegeven door het krijgen UVic-UCC. Waar wacht je nog op?

DOELSTELLINGEN

  • Hoge organisatorische vaardigheden, leiderschap en management.
  • Aanpassingsvermogen en technologische innovatie.
  • Mogelijkheid om strategische en operationele senior management in het bedrijf van plan.
  • Kritische analyse en capaciteit voor abstractie.
  • Snelheid in het identificeren, analyseren van problemen en het oplossen ervan.
  • Openen voor de sociaal-economische en culturele omgeving mentaliteit.

Als senior, zowel persoonlijke en professionele ontwikkeling van hun dagelijkse activiteiten, uiteindelijk het transformeren van de productiviteit kosten training voor bedrijven en organisaties culturele verrijking.

IMBA-International-MBA-in-Barcelona

Methodologie

Case-Study: de functionele gebieden van het bedrijf worden besproken door middel van case studies. De meeste van die zich ontwikkelen echte problemen die zich kunnen voordoen in een bedrijf.

PMO: management tools en steun aan een project om te zetten in realiteit, met een wereldwijde visie en dynamische omgeving, met zijn sterke en zwakke punten.

Inspireo Workshop / LEGO methodologie: het verbeteren van bedrijfsprocessen werving, het vrijgeven van het potentieel van mensen in een omgeving van creatieve en participatieve werk. Toegepast Via workshops genaamd INSPIREO Wokshop eigen.

Balanced Scorecard (ontwerpstrategieën in business management): modelbeheer gebaseerd op objectieve waarvan de prestatie gemeten wordt door bedrijfsindicatoren.

Team Building: Studenten worden verdeeld in kleine werkgroepen. Groepswerk is een belangrijk onderdeel van de voorbereiding van professionele futures posities.

leerplan

Bedrijfsorganisatie & Strategic Planning

Financieel Management: Management strategie en waardecreatie:

  • Jaarrekening. Winstgevendheid, meten van zakelijk succes
  • Uitwerking, monitoring en herziening van de begroting
  • Cost-systemen. contributiemarge

Risk Management

  • Risicobeheer: de solvabiliteit en liquiditeit
  • Commercieel risico: credit management
  • Bedrijfs risico: het in kaart brengen

Juridisch en fiscaal kader voor de activiteiten van een bedrijf.

  • Business and Societies: wettelijk kader
  • fiscale planning
  • Juridische en commerciële verantwoordelijkheid of het management

Bedrijf beleid en algemeen management. Organisatie en Strategie.

  • Natuur en vooruitgang of organisatorische gedachte.
  • organisatiestructuur
  • Business development. Virtual organisatie en groeimodellen.

De rol van Human Resources in het bedrijf.

  • Bedrijfscultuur en talent management
  • Selectie en beloning beheer
  • Human Resources Management.

Managementvaardigheden. Leiderschap en motivatie. management Team

  • Leadership and Management Styles
  • Mentoring & Empowerment
  • Leiderschap en Knowledge Management

Samenwerking en de oplossing van geschillen. Bedrijfsethiek en MVO

  • Werkwijze en collectief onderhandelingstechnieken. Vakbond.
  • Communicatie en Conflict Resolution
  • Analyse van situaties van onzekerheid
  • Business Ethics Code of Corporate Social Responsibility. Business Social Action

Marketing en Commercieel Management Company

  • Marketing Strategie en stijlen
  • Consumer analyse. marktpositionering
  • Structuur en functie van het commerciële netwerk: planning en Prestatie Doelstellingen
  • Commercieel Plan. Strategie en Implementatie

Marketing Strategies. Digital Marketing.

  • Het merk. Betekenis, concept en evolutie
  • Plan van strategische en operationele marketing. CRM
  • Digitale marketing concepten. website optimalisatie
  • Social Media. corporate image

Globalisering en internationalisering of Markets

  • Concurrerende Mechanismen van de internationale markten.
  • Analyse of de internationale markten. geopolitieke risico

Operations Management en Inkoop of rol. Supply Chain.

  • Optimaal order management
  • Supply chain optimalisatie

Kwaliteitsmanagement. Innovation management

  • Kwaliteit en uitmuntendheid. Klantenbinding.
  • Analyse, meet- en kwaliteitscontrole. Verbeterplan.
  • Strategie en beheer van technologische innovatie

Marketing Management Area

De fundamenten van marketing. marketing Plan

  • Design & implementatie van marketing plan.
  • Belangrijkste functies en taken van de afdeling Marketing

Marketing en Business. Marketing voor industriële en dienstverlenende bedrijven.

  • Company typologie en milieu
  • Marketing afdeling: structuur en team

Science Research & Marketing: Marktonderzoek en neuromarketing

  • Het identificeren van trends en kansen
  • Inzameling en verwerking van informatie. CRM

Branding. Crisisbeheersing en reputatierisico.

  • Corporate merk en product. Merkimago. Betekenis en differentiatie
  • Crisis: analyse, actieplan, monitoring en evaluatie

Management Skills. Leadershio en empowerment

  • Leiderschappen stijlen. Change management. Coaching, emotionele en sociale intelligentie.
  • Empowerment en motivatie. Leefklimaat. Talent management.

Sales netwerkbeheer. Onderhandelen en key account management.

  • Sales team vaardigheden / bekwaamheid / competentie. Opleiding, motivatie en beloning
  • Grote accounts of speciale cliënten. Het beheer en het belang

Digital Marketing en E-Commerce

  • Het creëren van een Strategisch Plan Electronic Commerce.
  • De technische structuur van e-commerce
  • Online betalingsmethoden
  • E-commerce als een kans voor internationalisering

Marketing en supply chain management

  • Optimaal order management
  • Supply chain optimalisatie

Sales Budget. Prijs Policy. Winst & brutomarge

  • Espected bevestiging verkoopdoelstellingen als de vraag, product of dienst
  • Sales voorspellingen, het totale budget en inkomen. Belangrijkste aspecten van th budget

wettelijk kader

  • Merkbescherming: duur en omvang, renovaties, optimalisatie en bescherming van het auteursrecht.
  • Intellectuele Eigendom: wetgeving, procedures, defensie en schending

Producten strategie en merkpositionering: de globalisering en besluitvorming

  • Marktsegmentatie: overzicht, technieken en typologieën
  • Beschrijvend, analyse, componenten, cluster, vignettenstudie, model MISS

Global Marketing. New Market & Export Subsidies

  • Internationalisering of marketing in de totale onderneming
  • Rating internationale omgeving en landenrisico
  • Vrijhandelsovereenkomsten. Commom markten. Douane-unies.

(*) De programma-inhoud, programmering en materialen kunnen enige variatie door veranderingen in de academische planning lijden.

(*) De volgorde van de modules indicatieve programmering gebaseerd op de standaard.

Carrièremogelijkheden

De studie zal de mogelijkheid om je carrière in de verschillende gebieden te ontwikkelen kan werken in gebieden zoals:

  • Directoraat-generaal
  • strategische planning
  • Marketing Management - Commerciële
  • Internationale Betrekkingen en aanboren van nieuwe markten
  • Product, Sales & Brand Manager
  • Adres in Accounting en Management Control
  • Administratief beheer - Financiële
  • Innovatie, onderzoek en ontwikkeling
  • Productie, Logistiek, Kwaliteit en Supply
Deze school biedt programma's in:
  • Engels
Duur & Kosten
Deze cursus is Campus gesitueerd
Start Date
Startdatum
Oct. 2018
Duration
Duur
1 - 2 jaar
Deeltijd
Voltijd
Price
Prijs
11,920 EUR
Locations
Spanje - Barcelona, Cataloniƫ
Startdatum : Oct. 2018
Aanmeldingslimiet Vraag informatie aan
Einddatum Vraag informatie aan
Dates
Oct. 2018
Spanje - Barcelona, Cataloniƫ
Aanmeldingslimiet Vraag informatie aan
Einddatum Vraag informatie aan