IMBA - International MBA In Madrid

ESERP Business School

Programma Beschrijving

Lees de Officiële Beschrijving

IMBA - International MBA In Madrid

ESERP Business School

U wilt uw training concentreren op het internationale toneel? de IMBA - International MBA in Madrid ESERP zal u toelaten om te leren van de beste professionals en aanzienlijk verhogen van uw werkgelegenheid opties.

Met een complete curriculum je zorgt voor de organisatie en de financiering van een bedrijf te krijgen. Je leert om brengen onderhandelingen nationaal en internationaal niveau en uw merk markt behoren. Niet alleen dat, zult u ook in staat zijn om worden belast met de logistiek, Voor het uitvoeren van marketing strategieën of uit te voeren evaluaties van andere bedrijvenOnder de vele andere taken. Studies worden onderwezen volledig in het EngelsDit zal u toelaten om de concepten te leren en beheersen van de taal die het meest op grote schaal gebruikt internationaal in het bedrijfsleven. Dit op zijn beurt betekent meer mogelijkheden om werk te vinden in de toekomst. bovendien toonaangevende bedrijven of verschillende afdelingen in hen, dan heb je de analist of adviseur zowel voor uw bedrijf en voor anderen, hetzij op nationaal niveau of buiten onze grenzen. Aarzel niet! En zonder verplichting IMBA - International MBA in Madrid.

DOELSTELLINGEN

  • Hoge organisatorische vaardigheden, leiderschap en management.
  • Aanpassingsvermogen en technologische innovatie.
  • Mogelijkheid om strategische en operationele senior management in het bedrijf van plan.
  • Kritische analyse en capaciteit voor abstractie.
  • Snelheid in het identificeren, analyseren van problemen en het oplossen ervan.
  • Openen voor de sociaal-economische en culturele omgeving mentaliteit.

Als senior, zowel persoonlijke en professionele ontwikkeling van hun dagelijkse activiteiten, uiteindelijk het transformeren van de productiviteit kosten training voor bedrijven en organisaties culturele verrijking.

IMBA-International-MBA-en-Madrid

Methodologie

Case-Study: de functionele gebieden van het bedrijf worden besproken door middel van case studies. De meeste van die zich ontwikkelen echte problemen die zich kunnen voordoen in een bedrijf.

PMO: management tools en steun aan een project om te zetten in realiteit, met een wereldwijde visie en dynamische omgeving, met zijn sterke en zwakke punten.

Inspireo Workshop / LEGO methodologie: het verbeteren van bedrijfsprocessen werving, het vrijgeven van het potentieel van mensen in een omgeving van creatieve en participatieve werk. Toegepast Via workshops genaamd INSPIREO Wokshop eigen.

Balanced Scorecard (ontwerpstrategieën in business management): modelbeheer gebaseerd op objectieve waarvan de prestatie gemeten wordt door bedrijfsindicatoren.

Team Building: Studenten worden verdeeld in kleine werkgroepen. Groepswerk is een belangrijk onderdeel van de voorbereiding van professionele futures posities.

leerplan

Business Area

Module 1. Economische Controle en optimalisatie van de resultaten. Economische analyse van bestuurlijke beslissingen.

  • Basic Accounting Statements: Balans. Winst en verlies Acount, kasstroomoverzicht.
  • Kosten termen, job costing, activity based costing (ABS), kostenallocatie, kost en absorptie variabele kostprijsberekening, kosten-volume-profit-analyse en besluitvorming

2. Financieel Management Module: Management strategie en waardecreatie. Company assessments: fusies, inkoop, joint - onderneming.

  • De doelstellingen en functies van financieel management.
  • Financiële analyse.
  • Werkkapitaal en de Financial besluit, ROI vs ROE.

Module 3. Legal & Tax behandeling van managementactiviteiten.

  • Nationale en internationale fiscale kader.
  • Social Headquarters. Taxplayer.
  • Mangement wettelijke verantwoordelijkheden.

Module 4. De sociale agenten: union en werknemer hoofdkantoren. Onderhandeling.

  • Perfomance ontwikkeling.
  • Talent Supply.
  • Strategische Business Partners.

5. Management Module vaardigheden. Leiderschap en motivatie. Management teams.

  • Managementstijlen.
  • Het beheren van high performance teams.
  • De mentoring als instrument voor professionele ontwikkeling gunstig.

Module 6. Managerial ethiek en maatschappelijk verantwoord ondernemen.

  • Ethiek in het management en de zakelijke disciplines.
  • Verantwoordelijkheid voorbij wet- en regelgeving met compliance.

Module 7. Strategieën en het beleid van marketing management.

  • Begrip van de rol van de strategie in het bedrijfsleven.
  • Interne analyse van de industrie, de markt en het kopen motivatie. Audit van het bedrijf.

8. Commercieel Management Module: organisatie van de commerciële netwerken.

  • Types van bedrijf afdeling.
  • CRM Customer Relationship Management.
  • Social Media. Analyse en meting van sociale netwerken. Reputatie.

Module 9. globalisering en internationalisering van de markten.

  • Met de concurrerende Maak kennis dynamiek van de wereldwijde industrie en de verschillende theoretische kaders voor het analyseren van internationale Beschikbare industrieën.

Module 10. Productie management, operations, logistiek en kwaliteitscontrole.

  • De belangrijkste van operations management en af ​​te stemmen op de bedrijfsstrategie.
  • Quality dimesiones en hoe u een Total Quality Management systeem te implementeren in een bedrijf.

Module 11. Technologische innovatie in het bedrijfsleven.

  • Voer Grondbeginselen van innovatie en de invloed op het concurrentievermogen van de organisaties.
  • Innovatiemanagement: modellen en trends.

marketing Area

Module 1: Marketing & Industrial Business & marketing diensten.

  • Marketing als een zakelijke filosofie.
  • De marketing proces van de eerste marktanalyse om de uitvoering van de plannen en controle.
  • Marketing diensten als onderdeel van een strategische corporate development.
  • De belangrijkste theorieën en technieken die door dienstverlenende bedrijven.

Module 2: Marketing Research & Science: consumentengedrag. Neuromarketing.

  • Krijgen een kader voor het analyseren van het gedrag van consumenten.
  • Hoe anders kan worden gebruikt gedrag van klanten om uit te kiezen op de marketing strategieën.
  • Psychologische en sociologische invloeden op het gedrag van klanten.

Module 3: Branding: Het managen van de merkwaarde. Crisis resolutie.

  • Basiselementen van de branding.
  • How to Build & Maintain een merk.
  • Het beheren van de Brand in sociale netwerken.
  • "Marketing Mix".

Module 4: Digital Marketing. Communicatie & Resources.

  • Hoe en waarom de digitale marketing en marketing te gebruiken binnen een groter / of media strategie.
  • Digitale marketing kanalen.
  • Ontwikkelen, evalueren en uitvoeren van een uitgebreide digitale marketing strategie en het plan.
  • Hoe wordt de digitale marketing te meten en te berekenen ROI inspanningen.

Module 5: Strategic & Operational Marketing Plan.

  • Marketing Plan: gereedschappen en het beheer van het commerciële gebied. SWOT-analyse.
  • Company & auditmarkt (huidige positie, toekomstige positie & Middelen).

Module 6: Levering Chaing beheer in marketing.

  • Manufacturing basics.
  • Warehousing.

Module 7: verkoopprognose. Prijsbeleid. Winst & Bijdrage marge.

  • Inleiding tot forecasting methodologie.
  • Kwalitatieve en kwantitatieve methoden.
  • Big data.

Module 8: Wettelijk kader.

  • Bescherming.
  • Patenten.
  • Intellectuele eigendom.

Module 9: Producten strategie en merkpositionering: de globalisering en besluitvorming.

  • Externe en interne analyse.
  • Plan activiy voordeel CONCURRENTIEVERMOGEN
  • Rampenplan.
  • Positionering.

Module 10: Global marketing. Nieuwe markt & export afneemt.

  • Het belang van internationalisering in de totale economie.
  • Analyse van de sociale, politieke en economische situatie.

Module 11: Teammanagement: leiderschap en empowerment.

  • Motivatie en leiden van mensen.
  • Omgaan met conflicten productief.
  • Evaluatie en belonen prestaties van het team.
  • Werken in multiculturele teams.
  • Evalueren van uw emotionele intelligentie en het verbeteren van uw coachingsvaardigheden.

Module 12: Sales Force Management. Negotitation & key account rol.

  • Verander de mentaliteit van compromis, geven en nemen, systematisch-besluit op basis negotitation.
  • De belangrijkste wetgeving en de belangrijkste Deze regel menselijk gedrag en de invloed van het besluitvormingsproces.

(*) De programma-inhoud, programmering en materialen kunnen enige variatie door veranderingen in de academische planning lijden.

(*) De volgorde van de modules indicatieve programmering gebaseerd op de standaard.

Carrièremogelijkheden

De studie zal de mogelijkheid om je carrière in de verschillende gebieden te ontwikkelen kan werken in gebieden zoals:

  • algemeen management en strategische planning
  • boekhoudkundig beheer
  • inkoop
  • Administratief beheer - Financiële
  • Product Manager, Sales Manager en Brand Manager
  • Production management
  • Logistiek, kwaliteit en provisioning
  • En projectmanagement
Deze school biedt programma's in:
  • Engels
Duur & Kosten
Deze cursus is Campus gesitueerd
Start Date
Startdatum
Oct. 2018
Duration
Duur
1 jaar
Deeltijd
Price
Prijs
11,920 EUR
Locations
Spanje - Madrid, Madrid
Startdatum : Oct. 2018
Aanmeldingslimiet Vraag informatie aan
Einddatum Vraag informatie aan
Dates
Oct. 2018
Spanje - Madrid, Madrid
Aanmeldingslimiet Vraag informatie aan
Einddatum Vraag informatie aan