Read the Official Description

De Marketing concentratie biedt kandidaten met de juiste vaardigheden en de eisen die nodig zijn om zich te kwalificeren voor de marketing banen. Dit programma is ideaal voor kandidaten die op dit terrein als ze hun nieuw verworven vaardigheden kunnen gebruiken om de progressie in leidinggevende rollen. Marketing professionals zijn sterk in de vraag, en een carrière in de marketing kan zeer de moeite waard in termen van voldoening in het werk en de financiële compensatie zijn. De industrialisatie van de Arabische landen, samen met de enorme groei in de zakelijke activiteiten, vereisen dat er professionals te verplaatsen producten en diensten helpen om hun beoogde ontvangers zijn.

Core Requirements - 30 studiepunten uur

  • Research Methodology
  • Management Informatie Systemen
  • Financial Accounting
  • Management and Cost Accounting
  • Corporate finance
  • Bedrijfseconomie
  • Organizational Behavior en Human Resources
  • Strategic Management and Business Policy
  • Operations Management
  • Marketing en Sales Management

Keuzevakken in Marketing - 12 krediet uur

  • Consumentengedrag
  • Marketing Research
  • DIENSTEN MARKETING
  • Marketing Strategy

Toelating

TAG-SB dwingt dezelfde toelating en afstuderen beleid voor zijn gehele traineeship.

Toelating tot het MBA-programma staat open voor gekwalificeerde houder van een bachelordiploma van een erkende universiteit, ongeacht de undergraduate grote vakgebied. Afgestudeerden van universiteiten, waar de inschrijving niet verplicht is niet in aanmerking voor toelating. toelatingsbeleid van de School is om de kandidaten die het grootste potentieel voor academische en professionele succes te selecteren.

Program taught in:
Engels

See 5 more programs offered by Talal Abu-Ghazaleh Graduate School of Business »

Deze cursus is Campus based
Begindatum
Sept. 2019
Duration
Prijs
- JD 275 per credit uur
By locations
By date
Begindatum
Sept. 2019
Application deadline

Sept. 2019

Location
Application deadline
Einddatum