MBA International Business Development (optie Luxury and Hospitality Management)

Algemeen

Beschrijving van opleiding

Organisatie

Het groeiende profiel van de markt voor luxemerken biedt een unieke kans. U kunt uw marketing- en managementexpertise bevorderen en deze specifieke en dynamische marktsector in Parijs betreden.

De educatieve inhoud van de MBA International Business Development, option Luxury en Hospitality Management aan de ILCI Business School zorgt voor een voortdurende inspanning om internationale managementvaardigheden te verbeteren en de optimale ontwikkeling van persoonlijke kwaliteiten zoals initiatief, teamwerk of kritisch denken te bieden.

Aan het einde van deze cursussen heeft u de kennis, technieken en knowhow verworven voor effectieve besluitvorming in internationaal management en internationale marketing op het gebied van luxe en gastvrijheid.

Bovendien zult u in staat zijn om de huidige economische context, markttendensen, belangrijkste bedrijven en agenten die deel uitmaken van de sector luxegoederen te analyseren.

122026_pexels-photo-1249158.jpeg

Duur: 2 jaar

Begint: lente

Vereisten:

  • 3 jaar graad (180 ECTS) voor het eerste jaar
  • 4 jaar graad (240 ECTS) voor het tweede jaar

Belangrijkste kenmerken

  • Diploma gecertificeerd niveau I door de RNCP (5)
  • Diep inzicht in internationaal management op het gebied van luxe en gastvrijheid
  • Ontwikkel vaardigheden in internationaal zakendoen op het gebied van luxe en gastvrijheid
  • Hooggekwalificeerde faculteit
  • 100% in het Engels gegeven
  • Eenjarig programma in Parijs

Vacatures openingen

  • Productmanager op het gebied van luxe en gastvrijheid
  • Verkoopmanager luxe
  • Manager bedrijfsmerken
  • Luxe projectmanager
  • Luxe zakelijke ontwikkelaar
  • Public Relations Manager

Programma

  • Communicatie vaardigheden
  • Cross-culturele onderhandelingen in Europa
  • Customer Relationship Management
  • Economie en de Europese markt
  • Internationaal zakenrecht
  • Internationale verkooptechnieken
  • Internationale inkoop
  • Leiderschap
  • Management accounting
  • Marketing Management
  • Activiteiten
  • Project management
  • Spreken in het openbaar
  • Sociale netwerken en digitale marketing
  • Strategische marketing
  • Luxe sectoren
  • Luxe geopolitiek en consumentengedrag
  • Wijnindustrie management
  • Stage (optioneel als werkervaring)
  • Frans (optioneel)

Laatst bijgewerkt op mrt 2020

Keystone studiebeurs

Ontdek de mogelijkheden die onze studiebeurs u kan bieden

Over de school

The Institut de Langues et de Commerce International (ILCI) is a private institution of higher education. Founded in 2004, the Institut de Langues et de Commerce International is an International Busi ... Lees meer

The Institut de Langues et de Commerce International (ILCI) is a private institution of higher education. Founded in 2004, the Institut de Langues et de Commerce International is an International Business School and a Language Institute offering a wide range of specialized programs in General Management, International Business, Marketing, Communication and Languages in 3 or 5 years. The ILCI is a Business School welcoming diversified profiles in an international environment focused on business, innovation and communication. We also aim for our students to improve their language skills in French, English or Chinese in order to become business leaders who take initiatives and can work on multicultural teams. Lees Minder
Parijs , Parijs + 1 Meer Minder