MBA in Hospitality Management

Algemeen

7 locaties beschikbaar

Beschrijving van opleiding

Doelstellingen en leerresultaten

Aan het einde van de cursus kunnen studenten:

  1. Interpreteer de praktische, theoretische en persoonlijke vaardigheden die vereist zijn voor senior managementfuncties bij verschillende internationale hotel- en toeristenorganisaties.
  2. Synthese van strategische, organisatorische en marketingprocessen van een commercieel horecabedrijf in de context van het wereldwijde karakter van het bedrijf.
  3. Ontwikkel een professionele managementhouding door de creatieve ontwikkeling van innovatieve ideeën en oplossingen te voeden.
  4. Debatteer, onderzoek en synthetiseer vol vertrouwen theorieën tijdens het evalueren van organisatorisch leren.
  5. Analyseer kritisch verschillende multilaterale instellingen en transnationale organisaties, inclusief een evaluatie van hun impact op het internationale toerisme en het beheer van erfgoedtoerisme.121601_121541_HTMI_Marketing7.jpeg

cursussen

Hotelfinancierings- en controlesystemen

Deze eenheid vereist de ontwikkeling van een kritische benadering voor de analyse van het management van Hotel Finance en controlesystemen en de probleemoplossende vaardigheden die het management nodig heeft voor een succesvolle en winstgevende controle van een hotelbedrijf. Het is niet bedoeld om studenten op te leiden tot accountant, maar eerder om de kennis en vaardigheden te bieden die managers nodig hebben om een winstgevend bedrijf te runnen, via het begrijpen van financiële informatie.

Toerisme Management

Deze eenheid heeft tot doel studenten kennis te laten maken met het concept van internationaal toerisme en de belangrijkste toeristische activiteiten in een internationale context. De cursus legt veel nadruk op de onafhankelijkheid van de studenten om kennis uit verschillende bronnen te vergaren, om hun kennis te verdiepen en om het concept van internationaal toerisme kritisch te beoordelen.

People Management en prestaties

Deze eenheid vereist een kritische benadering van de analyse van mensen als performers in serviceorganisaties en het oplossen van problemen in vergelijkbare contexten. Het moedigt onderzoek naar en bevraging van tradities en de aard van waargenomen beperkingen en de bijdrage van andere functionele aspecten van people management en prestatieprocessen aan.

Het doel van de eenheid is om concrete antwoorden te krijgen op de eenvoudige maar altijd controversiële en raadselachtige vraag: hoe kunnen leiders mensen en zichzelf beïnvloeden om servicekwaliteit en een productieve werkomgeving te creëren. Als zodanig is dit apparaat niet bedoeld om u een betere gastvrijheidbeheerder te maken, maar eerder om het vermogen om verder te kijken dan gewone taken en rollen te stimuleren en uw competentie uit te breiden op gebieden die discipline vereisen voor het zoeken naar diepere betekenis en empathie voor menselijk gedrag .

Moderne horecamarketing

Deze module is bedoeld om studenten in staat te stellen inzicht te krijgen in theoretische en praktische aspecten van marketingstrategie en is ontworpen om van toepassing te zijn op elke profit of non-profit organisatie, of op elk product of dienst. Studenten kiezen één toeristische bestemming en analyseren hun marketingstrategie.

U wordt gevraagd om inzicht te tonen in de aard van strategische beslissingen en de probleemtypen waarvoor implementatie vereist is. Dus de studie van marketing wordt bestudeerd op een niveau van enige verfijning, maar is geschikt voor studenten met een verscheidenheid aan marketingexpertise.

De module heeft tot doel het vermogen van studenten te ontwikkelen om een complexe beoordeling te beheren die het denkproces weerspiegelt dat bij uitkomstvoorspelling betrokken is. Dit is de studie van risicovermindering, een perspectief fundamenteel voor de studie en de praktijk van marketing.

De beoordeling voor deze eenheid houdt zich bezig met de kritische analyse van potentiële marketingstrategieën in termen van hun geschiktheid en toepasbaarheid om een markt te analyseren waarmee zij momenteel zijn betrokken, of waarmee zij willen worden betrokken, en is daarom bedoeld om zowel educatieve en pragmatische resultaten.

Strategisch management

Het doel van deze module is om studenten de kennis en het vermogen te bieden om de strategische managementprocessen, procedures en problemen binnen verschillende organisaties uit te leggen. Bovendien wil het studenten de mogelijkheid bieden om onderzoek te doen naar de huidige ontwikkelingen in verband met het strategisch management van een bedrijf op bedrijfsniveau.

Creative Manager

Het doel van deze eenheid is om leerlingen in staat te stellen om een juiste inschatting te maken van de juiste principes en theorieën over leren in de context van het individu, het team en de organisatie. De module is ontworpen volgens de volgende domeinen van creativiteit:

  1. Individuele creativiteit
  2. Team creativiteit
  3. Creativiteit binnen organisaties

Bovendien zullen studenten creatieve oplossingen demonstreren en kritisch evalueren om persoonlijke, groeps- en organisatorische doelen en doelstellingen na te streven. Van studenten wordt verwacht dat zij een individuele en teambenadering van creatief beheer en ontwikkeling hanteren die een geleid proces van beoordeling en reflectie oplevert.

Onderzoeksmethoden

Het hoofddoel van deze module is om studenten de kans te geven hun theoretische kennis van het onderzoeksproces toe te passen en een onafhankelijk uitgebreid onderzoeksvoorstel te produceren.

Dit is om progressieve ontwikkeling naar het MBA-onderzoekspaper mogelijk te maken. Studenten kiezen een onderzoeksgebied dat hen interesseert en draagt bij aan hun professionele ontwikkeling. De studie zal zich richten op effectieve secundaire en primaire onderzoeksmethoden die geschikt zijn voor hun gekozen onderwerp.

De mogelijkheid om zoekmachines en de bibliotheek te gebruiken met academische tijdschriften en boeken is een integraal onderdeel van de cursus. Studenten moeten tijdens dit onderzoeksproces uitgebreid lezen om kennis en begrip van hun gekozen vakgebied te ontwikkelen. Deze module is erg studentgericht. De leerling moet het vermogen aantonen om zelfstandig te werken en bewijs leveren van een individuele aanpak in het voltooide werk.

Service Operations Management

Toelatingseisen

  • Toelatingseisen: Postdoctoraal diploma in hotel- en toerismebeheer of bachelor (honours) studenten in een willekeurige discipline, of studenten met aanzienlijke hotel- en toerismebeleving en kwalificaties voor hoger onderwijs.
  • Leeftijdsvereisten: 20 en hoger
  • Taalvaardigheid: vereist Engels niveau door interview / HTMi-test of hebben TOEFL 547 of IELTS 6.0 of gelijkwaardige HTMi Engelse plaatsingstestscore.
  • Eerdere werkervaring: geen of substantiële ervaring in de horeca- of toerismebranche indien niet in het bezit van een diploma of een postgraduaat.

Bezorg- en beoordelingsmethoden

  • Wijze van levering: face-to-face, blended learning platforms, online, onderzoek, student-gecentreerd leren, tutorials, lezing, presentaties, beoordelingen, project-gebaseerde opdrachten, en toegepast om te leren.
  • Eindbeoordeling: schriftelijke examens en eindprojecten. Proefschrift te voltooien binnen 6 maanden na de voltooiing van het academische semester.
  • Afstudeervereisten: 60%
  • Gemiddelde student-leraar ratio: 15 studenten per 1 leraar
  • Totaal aantal contacturen: 320 uur fulltime
  • Duur van het programma: Academische studie: 20 weken en stage / stage: 20-24 weken

Diploma uitreiking

Studenten die het programma met succes afronden, ontvangen het MBA Postgraduate Diploma in Hospitality Management van HTMi Hotel en Tourism Management Institute.

Afgestudeerde MBA-afgestudeerden moeten een proefschrift afronden om de Master of Business Administration (MBA) in Hospitality Management van HTMi Hotel en Tourism Management Institute te behalen.

Studenten zullen een proefschrift van tussen de 10.000 - 14.000 woorden schrijven over een onderwerp van internationaal belang, rechtstreeks onder toezicht van HTMi, online of op de campus als studenten besluiten om de masterproef te doen. Het proefschrift stelt elke MBA-student in staat om zich te concentreren op een specifiek deel van de internationale hotel- en toerismebranche, waarin ze geïnteresseerd zijn in het starten van hun carrière.

Masterstudenten kunnen ervoor kiezen om deel te nemen aan de optionele proefschriftcursus na afloop van de onderwezen cursus.

Laatst bijgewerkt op September 2019

Over de school

Over the next decade, the international hotel and tourism industry is forecast to maintain its position as the world’s largest employer and the world’s largest provider of management positions. HTMi’s ... Lees meer

Over the next decade, the international hotel and tourism industry is forecast to maintain its position as the world’s largest employer and the world’s largest provider of management positions. HTMi’s role is to prepare students for a management career in this, the most exciting industry today. HTMi is supported by a worldwide network of international hotel companies, whose representatives regularly visit HTMi to recruit on campus. HTMi graduates can be found in leading hotel companies worldwide. Lees Minder
Sörenberg , Sydney , Melbourne , Brisbane , Singapore , Dubai , Barbar + 6 Meer Minder