Lees de Officiële Beschrijving

Dit innovatieve MBA-programma speelt in op een groeiende vraag naar bekwame managers met een grondig inzicht in strategieën en hulpmiddelen voor het beheer van luxemerken.

Het programma bouwt voort op het succes van de MBA Luxury Brand Marketing en blijft een uitstekend platform bieden voor het verkennen van de evolutie van de wereldwijde luxemarkt.

Het MBA Luxury Brand Management- programma is ontworpen om kandidaten uit te rusten met relevante managementervaring met specialistische geavanceerde kennis en vaardigheden om door te kunnen gaan naar het volgende niveau van hun carrière.

Het ontwerp van het programma zal studenten helpen een goed begrip te krijgen van de complexiteit van het management in de context van luxe organisaties, met name omdat luxe markten steeds concurrerender en multidimensionaal worden en luxe consumenten meer gepolariseerd raken.

In het hele programma wordt sterk de nadruk gelegd op het verzamelen en analyseren van gegevens ter ondersteuning van complexe besluitvorming. Studenten zullen de analytische vaardigheden ontwikkelen die nodig zijn om een breed scala aan kwesties te onderzoeken die van invloed zijn op de luxesector en het vermogen om creatieve oplossingen te construeren. Actief ervaringsgericht leren zal studenten in staat stellen om strategisch denken, leiderschap, interpersoonlijke en groepsvaardigheden en een diepere ondernemersvisie te ontwikkelen. Probleemoplossend vermogen zal ook worden gecultiveerd door case studies, businessgames en live-briefings, gecreëerd in samenwerking met toonaangevende luxe organisaties.

Luxe merken zullen blijven slagen door de belangrijkste elementen van authenticiteit, exclusiviteit en vakmanschap, maar vandaag de dag moeten ze worden afgewogen tegen 24/7 toegang en onmiddellijkheid en reflecteren ze vooruitgang in digitale technologieën en de toenemende macht van de consument. Het MBA Luxury Brand Management onderzoekt hoe luxemerken innovatieve manieren moeten vinden om de klassieke wisselwerking tussen zeldzaamheid en wereldwijde expansie aan te pakken.

Kernmodules

Luxe perspectieven en praktijk

Ontworpen om kritisch de complexiteit van het luxe concept en de evolutie van de wereldwijde luxesector te beoordelen. Studenten analyseren hoe percepties van luxewaarde evolueren over verschillende product / marktcontexten en zullen onderzoeken hoe de kenmerken van individuele consumenten, sociale dynamiek en merkgerelateerde factoren van invloed zijn op beslissingen om luxe producten en diensten aan te schaffen.

Finance en Wealth Management

Ontwikkelt een kritisch bewustzijn van modern vermogensbeheer en bouwt voort op eerdere blootstelling van studenten aan financiële managementprincipes en -technieken. De module zal zich concentreren op alle drie belangrijke aspecten van vermogensbeheer, te weten: vermogenscreatie, vermogensbehoud en vermogensoverdracht.

Luxe distributie en detailhandel

Biedt een kritische analyse van managementtrends en -ontwikkelingen met betrekking tot de detailhandel en distributie van luxe goederen en diensten. De dimensies van de luxe winkelervaring worden overwogen - met een bijzondere nadruk op het creëren van een differentieel voordeel door het creëren van winkelimago en klantenservice.

Strategisch leiderschap en sociale verantwoordelijkheid

Hiermee kunnen studenten de rollen die managers spelen bij het formuleren, implementeren en evalueren van strategieën binnen organisaties in de luxesector kritisch analyseren. Studenten worden aangemoedigd na te denken over het belang van leiderschap bij het ontwikkelen, beschermen en benutten van strategische capaciteiten binnen organisaties. De module is ontworpen om studenten een belangrijke leiderschapsrol te laten spelen in hun toekomstige carrière in de luxesector.

Strategisch merkenbeheer

Onderzoekt de aard en de rol van het product vanuit het perspectief van merkbezorging en -ervaring in een reeks van luxe sectoren. Het benadrukt het belang van effectief merkbeheer in de sector luxe goederen en diensten door een gedetailleerde beschouwing van de relatieve literatuur, ondersteund door contextuele voorbeelden.

Juridische aspecten van merkbeheer

Richt zich op en contextualiseert nicheaspecten van het recht om toegankelijk te zijn voor mensen zonder een voorafgaande juridische studie van intellectuele eigendomsrechten of regelgeving. Het biedt de basis voor kritisch, analytisch en juridisch creatief denken bij het onderzoeken van juridische kwesties met betrekking tot handelsmerken, domeinnamen, verlatingen, ontwerprechten, octrooirechten, auteursrechten en kwesties met betrekking tot reclamestandaarden.

Onderzoeksproject: ontwerp en methoden

Introduceert studenten om benaderingen en tijdmanagementvaardigheden te onderzoeken, essentieel voor hun onderzoeksproject. De module biedt essentiële kennis van onderzoeksontwerp op cruciale gebieden en neemt een kritisch perspectief in bij het vergelijken en vergelijken van alternatieve onderzoeksmodellen.

Proefschrift

Het laatste onderdeel van het programma is het proefschrift, dat je de mogelijkheid biedt om een origineel onderzoek te ontwerpen en uit te voeren op een selectief gebied van luxe merkmarketing. Als onderdeel van het onderzoek hebben studenten de mogelijkheid om theorieën, concepten, theorieën en kaders toe te passen die zijn geïntroduceerd in de modules die eerder werden onderwezen. Het proefschrift kan drie vormen aannemen: een toegepast onderzoeksproject, een onderzoeksproject of een bedrijfskundig adviesproject.

Onderwijzen en leren

Studenten die het MBA Luxury Brand Management bestuderen, maken deel uit van een kleine en gerichte klas, een mix van lokale en internationale studenten die managementexpertise delen en profiteren van het onderwijs door hoogleraren van wereldklasse, met onderzoek en professionele ervaring en nauwe banden met de industrie.

De diversiteit en ervaring die door elk individu naar de klas wordt gebracht, is een van de belangrijkste sterke punten van de MBA in GCU London . Het programma is bedoeld ter bevordering van informele netwerken voor peerondersteuning en kennisuitwisseling, waardoor deze effectief, onafhankelijk en levenslang leren worden. Internationale academici uit Frankrijk, Spanje, Italië, Taiwan, China en de VS hebben GCU London bezocht om inzicht te krijgen in ons onderwijs.

Beoordeling

Een aantal beoordelingsmethoden wordt gebruikt in het programma, dat varieert tussen modules, en omvat groepswerk, case studies, geschreven cursussen, groepspresentaties, projecten en een op onderzoek gebaseerd proefschrift.

Afgestudeerde kansen

Eerdere MBA-afgestudeerden hebben een sterke carrière opgebouwd binnen wereldwijd erkende organisaties. Onze internationale afgestudeerden hebben werk gevonden in hun thuislanden in Europa, India, Pakistan, Nigeria, Canada, Mexico, Indonesië en China.

Opleiding te volgen in:
Engels

Zie 1 andere vakken van Glasgow Caledonian University, London (GCU London) »

Laatst bijgewerkt op March 15, 2019
Deze cursus is Campus gesitueerd
Begindatum
jan 2020
Duration
1 - 2 jaar
Deeltijd
Voltijd
Prijs
16,800 GBP
full time
Op locaties
Op datum
Begindatum
jan 2020
Aanmeldingslimiet

jan 2020