MBA in digitale transformatie

Algemeen

Beschrijving van opleiding

De Master in Business Administration MBA, gespecialiseerd in digitale transformatie van ENAE Business School stelt u de kennis, ervaringen, vaardigheden en technieken ter beschikking om een optimaal beheer en beheer van bedrijven wereldwijd aan te pakken.

De definitieve training om je carrière een boost te geven. Bedrijven hebben echte leiders nodig, professionals die in staat zijn om effectief zaken te doen voor de toekomst.

Momenteel is de prioriteit van elke organisatie om zich aan te kunnen passen aan de onophoudelijke veranderingen die plaatsvinden dankzij de integratie van technologie en internet. Het probleem treedt op wanneer bedrijven deze veranderingen beginnen door te voeren, maar niet weten welke stappen zij moeten nemen om deze transformatie effectief te maken. Om deze reden helpt onze MBA met specialisatie in digitale transformatie managers die de verandering leiden om de nieuwe uitdagingen van de markt aan te gaan en zo de processen van digitale transformatie in elk zakelijk project te implementeren.

Met de specialisatie in strategie en digitale transformatie leert u de meest gevraagde digitale competenties op de markt, krijgt u een globale visie van de verschillende disciplines die deel uitmaken van dit nieuwe digitale tijdperk, evenals de vaardigheden die nodig zijn om de onontkoombare culturele en technologische veranderingen in de 21e eeuw

U zult weten hoe digitale technologieën, robotica, automatisering, big data, machine learning, nieuwe communicatie- en distributiekanalen en nieuwe organisatievormen bedrijven beïnvloeden, waardoor u veranderingen effectief kunt toepassen in de waardeketen.

Met een efficiënte en praktische trainingsvisie leggen we u vernieuwde managementtools en -technieken in handen om een op resultaten gericht bedrijf of organisatie te leiden. Een fundamentele ervaring om het potentieel van een bedrijf te maximaliseren.

Wie zou moeten deelnemen

Aangewezen voor professionals, leidinggevenden, managers, managers en ondernemers met uitgebreide ervaring die hun kennis moeten bijwerken en nieuwe vaardigheden en managementstrategieën moeten verwerven om in hun huidige richting te implementeren.

121738_mba_empresas_practicas-enae.jpg

doelstellingen

  • Begrijp de digitale technologieën die van invloed zullen zijn op het bedrijf in de nabije toekomst die Industry 4.0 vormt.
  • Herken de huidige evolutie van de digitale transformatie in alle geledingen van het bedrijf.
  • Interpreteer de strategische marketingplanning in digitale sleutel.
  • Identificeer de behoeften van profielen en vaardigheden om de noodzakelijke verandering in de organisatie door te voeren.
  • Assimileer de technologieën waaruit de digitale transformatie bestaat en leer hoe u deze via een digitaal transformatieplan op het bedrijf kunt toepassen.

methodologie

Stageprogramma

Ons stageprogramma biedt je de mogelijkheid om je carrière te stimuleren en nieuwe vaardigheden te verwerven bij verschillende bedrijven in de sector. Met ENAE kunt u uw training voltooien met de unieke ervaring van werken in een Europees bedrijf.

werkwijze

In ENAE hebben we een actieve methodiek ontwikkeld waarmee we concepten, technieken en analysemethoden afwisselen bij de ontwikkeling van praktische gevallen die van toepassing zijn op het echte bedrijf. We moedigen teamwerk aan om betere professionele ervaringen van docenten en studenten op te doen.

Bedrijfsplan

Tijdens uw laatste masterproject stelt ENAE gekwalificeerde consultants tot uw beschikking op het gebied van economie en financiën. Deskundige leraren en professionals helpen u uw training te interpreteren en toe te passen om uw uiteindelijke project tot een succes te maken.

programma

  • Strategisch management en digitale transformatie
  • Innovatiemanagement en management
  • Business Intelligence Strategic Management Control
  • Financiële grondbeginselen Homogenisatie
  • Financiële planning en budgetten. Kostenbeheer
  • Big Data toegepast op financiering
  • Fintech. Digitale technologieën in de financiële sector
  • Basisprincipes van Homogenization Marketing
  • De relatie met klanten transformeren
  • Digitaal marketingplan
  • Digitale marketingtools
  • Tools voor Data Science
  • Digitale transformatie in menselijke hulpbronnen
  • Transformationeel leiderschap
  • Business Coaching Beheer van digitale vaardigheden
  • Operationeel beheer Digitalisering van de Suply-keten
  • Agile-methodieken
  • Sleutelconcepten in Industries 4.0
  • Effectieve communicatie
  • Big data in het bedrijfsleven
  • People Management en Human Resource Management
  • Globalisering van de markt
  • Economisch-financiële analyse van het bedrijf

Hulp geografische mobiliteit

ENAE vergemakkelijkt de aanpak van zijn trainingsprogramma's voor professionals die in Spanje wonen op locaties die vanwege hun afgelegen ligging of moeilijke verbinding de mogelijkheid van een persoonlijk programma in onze faciliteiten bepalen.

Hiervoor financiert ENAE het verblijf van vrijdagavond in bed and breakfast, voor studenten die een Master of cursus van meer dan 100 uur in hun faciliteiten volgen en wiens onderwijs op vrijdag en zaterdag plaatsvindt. Studenten zullen moeten blijken te zijn ingezetenen in de gevestigde gebieden (*) die het accrediteren volgens de daarvoor gespecificeerde middelen.

(*) Gevestigde gebieden: al die locaties die meer dan 80 km verwijderd zijn van de hoofdstad Murcia.

Laatst bijgewerkt op mrt 2020

Keystone studiebeurs

Ontdek de mogelijkheden die onze studiebeurs u kan bieden

Over de school

ENAE Business School is an International Institution focused on postgraduate and executive training. Interaction with companies is considered central in inspiring and delivering ENAE Business School p ... Lees meer

ENAE Business School is an International Institution focused on postgraduate and executive training. Interaction with companies is considered central in inspiring and delivering ENAE Business School performance We believe that managerial and business training must rely on a selective admission process, experienced and qualified faculty together with interaction between students and businessmen, all this make possible the direct communication among business participants, students and professors in order to create the learning environment required for improving managerial capacities. Lees Minder