MBA in internationale marketing
Horizons University
Belangrijke informatie
Campuslocatie
Paris, Frankrijk
Talen
Engels
Studieformaat
Afstand leren, Op de campus
Duur
2 jaar
Tempo
Deeltijd
Collegegeld
EUR 3.590 / per year *
Deadline voor aanmelding
Informatie aanvragen
Eerste startdatum
Informatie aanvragen
* per jaar
Invoering
MBA in internationale marketing
Het MBA-programma van Horizons University bereidt studenten voor op leidinggevende posities in internationale organisaties en op een loopbaan als onafhankelijke consultant, ondernemer en bedrijfsonderzoeker.
Dit programma behandelt het raakvlak van marketinglogistiek en culturele fenomenen zoals ze bestaan in een hedendaagse mondiale omgeving. Studenten die deze specialisatie voltooien, kunnen een loopbaan zoeken in marketingmanagement, onderzoek, overleg of bedrijfsleiderschap.
toelatingen
leerplan
Taal
Frans of Engels
Kern vakken
- Het leiderschap van hedendaagse zakelijke organisaties
- Wereldwijde integratieprocessen
- Beheer van financiële middelen
- Toepassing voor bedrijfsonderzoek
Gespecialiseerde cursussen
- Wereldwijde marktperspectieven
- Marketingmanagementprocessen
- Methoden voor marketingonderzoek
- Ontwikkeling van marketingstrategie
- Interculturele communicatie
- Reclame seminar
Methodologie
De structuur van een typische cursus vereist dat studenten materiaal lezen dat door de universiteit wordt verstrekt, gerelateerd materiaal bestuderen en wat persoonlijk onderzoek doen naar het onderwerp (met de nadruk op persoonlijke interessegebieden). Voor elk behandeld onderwerp bereidt de student het antwoord op een toets voor. De test bestaat uit het toepassen van de vaardigheden in een gegeven situatie.
Opties studeren
Online, on-site en een combinatie van beide is mogelijk
Cursuspunten
Elke cursus is 10 ECTS waard (4 US Credits).
Programma collegegeld
Carrièremogelijkheden
Carriere vooruitzichten
Het MBA-programma van Horizons University bereidt studenten voor op leidinggevende posities in internationale organisaties en op een loopbaan als onafhankelijke consultant, ondernemer en bedrijfsonderzoeker.