MBA in internationale marketing
EU Business School Switzerland
Belangrijke informatie
Campuslocatie
Geneva, Zwitserland
Talen
Engels
Studieformaat
Op de campus
Duur
1 - 2 Jaar
Tempo
Full time, Deeltijd
Collegegeld
CHF 39.750 / per year
Deadline voor aanmelding
Informatie aanvragen
Eerste startdatum
Mar 2024
Invoering
De marketing van producten en diensten is een belangrijk aspect van elk bedrijf. Effectieve levering van het aanbod van een bedrijf is de sleutel tot succes in de constant evoluerende en diverse zakenwereld van vandaag. Dit programma biedt het raamwerk voor het begrijpen van markten, concurrenten, productportfolio's en consumentengedrag vanuit een internationaal perspectief. Studenten leren over de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van digitale marketingstrategieën, advertenties en media en bereiden hen voor op een carrière in internationale marketing.
Leren van leiders
Evenementen die EU-studenten kennis laten maken met wereldwijd succesvolle leiders zijn een fundamenteel aspect van onze aanpak om bedrijfsonderwijs te bieden dat uw carrière een vliegende start zal geven.
Redder van de Zwitserse horloge-industrie Jean-Claude Biver, LVMH Group, Zenith en Hublot, heeft een frisse wind geblazen in elk van de merken die hij leidde. Hij legde aan EU-studenten uit hoe ze het creatieve perspectief en de ondernemersmentaliteit konden bereiken die essentieel zijn voor het oprichten en leiden van een succesvol bedrijf.
Galerij
toelatingen
Beurzen en financiering
Er zijn verschillende beursopties beschikbaar. Kijk op de website van het instituut voor meer informatie.
leerplan
- Duur: drie termijnen/een jaar (voltijd) of zes termijnen/twee jaar (parttime)
- Aantal studiepunten: 90 ECTS
- Startdata: oktober, januari & maart
- Taal: Engels
- Semestervergoeding: 12.600 CHF
- Toegang: het hele jaar door
Diploma behaald
- Een door de staat erkende universitaire MBA-graad geaccrediteerd door Universidad Católica San Antonio de Murcia (UCAM), Spanje, (título propio) .
- Een MBA-diploma van EU Business School Switzerland dat internationaal is geaccrediteerd door ACBSP, IACBE, IQA en gecertificeerd door eduQua.
Programma resultaat
Credits: 90 ECTS
Degree Toegekend
- Een universitair MBA-diploma uitgereikt door Universidad Católica San Antonio de Murcia (UCAM), (título propio), een door de staat erkende universiteit in Spanje.
- Een MBA-diploma van EU Business School Switzerland , internationaal geaccrediteerd door ACBSP, IACBE, IQA en gecertificeerd door eduQua.
Leerresultaten
Afgestudeerden verlaten dit programma met alle tools die ze nodig hebben om effectieve spelers te zijn op het gebied van internationale marketing. Studenten zullen ook:
- Ontdek hoe bedrijven het meeste uit hun investeringen halen; van het beheren van gegevens tot communicatie.
- Pas belangrijke principes toe die de communicatie en effectiviteit verbeteren.
- Analyseer de functies van HR-management en verken het strategische belang ervan.
- Analyseer en creëer alternatieve investeringsprojecten.