MBA-marketing

Algemeen

Beschrijving van opleiding

De Baltimore MBA - Krachtig, flexibel en ontworpen door JOU.

De MBA van de Universiteit van Baltimore is ontworpen met u (en uw werkgever) in gedachten. Je hebt de mogelijkheid om lessen te volgen in een traditioneel klaslokaal, online of beide - het is jouw keuze. Wat je ook kiest, je leert samen met andere studenten die professioneel willen groeien, net als jij.

Programma-eisen

36-48 kredietprogramma inclusief een Capstone en een keuze uit 11 specialisatiegebieden.

Flexibele opties

Beschikbaar volledig online, in een traditioneel klaslokaal of als een combinatie van beide.

Programmakosten

Collegegeld is $ 840 per credit in-state, $ 1.172 out-of-state. Online MBA-studenten en regionale bewoners betalen het in-state tarief.

De verwachtingen overtreffend.

Onze studenten vertellen ons dat we hun verwachtingen overtreffen op vijf belangrijke gebieden: persoonlijke ontwikkeling, het bevorderen van hun kennis / technische vaardigheden, het zien van een verhoging van hun salarissen, een grotere zichtbaarheid bij de organisaties en het vinden van een baan.

(Bron: interne enquête 2016 van huidige MBA-student)

AACSB International Accreditation zorgt ervoor dat we u een kwaliteitsprogramma aanbieden dat u vandaag nog kan helpen, maar dat u uiteindelijk de kennis en vaardigheden voor morgen biedt.

afzet

De marketingexpertise en -vaardigheden die u in deze specialisatie zult verwerven, zijn ontworpen voor levenslange waarde, zowel in eigen land als wereldwijd. De specialisatie MBA-marketing bereidt u voor op een beter inzicht in de strategieën die verband houden met het creëren van klantwaarde. Je verbreedt je marketingvaardigheden voor ondernemers en versterkt je analytische vaardigheden. U maakt kennis met de snel veranderende wereld van marketingcommunicatie en digitale media die de manier waarop klanten met merken omgaan, transformeert.

Specialisatiecursussen (9 Credits)

Cursus nummer



Voorwaarde: toestemming van de afdeling 3 MKTG 615 Ondernemersmarketing

Voorwaarde: MKTG 605 1.5 MGMT 625 Klanten en markten

Voorwaarde: MKTG 605 voor beide.

OPMERKING: Welke ook niet wordt gebruikt als onderdeel van de flexibele kern: 1,5 credits voldoet aan de eis voor Flex Core en 1,5 credits voldoet aan het specialititiekrediet voor marketing wanneer beide Core-opties voor marketingflexibiliteit met succes zijn voltooid.
3 MGMT 755 Marketingcommunicatie en sociale media

Voorwaarde: MKTG 605 3 MGMT 760 Wereldwijd marketingmanagement

Voorwaarde: MKTG 605 of MKTG 640 3 MGMT 762 Analyse van marktkansen

Voorwaarde: MKTG 605 of toestemming van de instructeur 3 MKTG 770 Product- en merkontwikkeling en -management

Voorwaarde: MKTG 605 of MKTG 640 3 MKTG 780 Marketinginformatie en analyse

Voorwaarde: MKTG 605 3 MKTG 797 Speciale onderwerpen in marketing

Voorwaarde: MKTG 605 of MKTG 640 3 MKTG 799 Onafhankelijke studie

Voorwaarde: MKTG 605 3

Laatst bijgewerkt op mrt 2020

Keystone studiebeurs

Ontdek de mogelijkheden die onze studiebeurs u kan bieden

Over de school

The University of Baltimore provides innovative education in business, public affairs, the applied liberal arts and sciences, and law to serve the needs of a diverse population in an urban setting.

The University of Baltimore provides innovative education in business, public affairs, the applied liberal arts and sciences, and law to serve the needs of a diverse population in an urban setting. Lees Minder