MBA met een concentratie in marketing
University of New York in Prague (UNYP)
Belangrijke informatie
Campuslocatie
Prague, Tsjechië
Talen
Engels
Studieformaat
Blended, Afstand leren, Op de campus
Duur
19 maanden
Tempo
Full time
Collegegeld
Informatie aanvragen
Deadline voor aanmelding
Informatie aanvragen
Eerste startdatum
Informatie aanvragen
Invoering
Een UNYP MBA met een focus op marketing zal u helpen uw carrière te richten op de juiste doelgroep
De MBA met een concentratie in marketing bereidt studenten voor op de complexe uitdagingen waarmee bedrijven in een zeer competitieve omgeving worden geconfronteerd. Marketing en marketingcommunicatie zijn sleutelfactoren geworden bij het verkrijgen en behouden van marktaandeel en bedrijfspositie. Deze optie is ideaal voor het verzorgen van studenten voor een senior marketingrol. De specialistische onderwerpen bouwen voort op de kernonderwerpen om uitgebreide marketingkennis te bieden.
Gespecialiseerde marketingcursussen:
- Marktonderzoek
- Consumentengedrag en neuromarketing
- Strategisch marketingmanagement
- Merkmanagement
UNYP Selfie" src="https://keystoneacademic-res.cloudinary.com/image/upload/q_auto,f_auto,w_743,c_limit/element/29/29364_UNYP_Selfie_square.jpg" alt="UNYP Selfie" />
10 redenen om u in te schrijven voor het UNYP MBA-programma
- Verbeter uw wereldwijde kansen op werk
- Verhoog uw winstpotentieel
- Verbeter je leiderschapsvaardigheden
- Leer in een lokale en internationale omgeving
- Verbeter uw beslissingsmogelijkheden
- Neem deel aan leerbenaderingen, waaronder virtuele bedrijfssimulaties, gastsprekers, workshops, case studies en peer learning
- Begrijp nieuwe problemen in het bedrijfsleven en management om beter te slagen in een competitieve internationale omgeving
- Oefen je vaardigheden door blootstelling aan toegepaste probleemoplossende, rollenspel- en ervaringssituaties
- Pas je nieuwe vaardigheden de volgende dag op het werk toe
- Deelnemen aan het enige Tsjechische MBA-programma met een drievoudige accreditatie van de CR (ČAMBAS), het VK, (BAC) en de VS (IACBE)
toelatingen
leerplan
Gespecialiseerde marketingcursussen:
- Marktonderzoek
- Consumentengedrag en neuromarketing
- Strategisch marketingmanagement
- Merkmanagement