Master in Bedrijfskunde in Marketing Management

Top 37 MBA Opleidingen in Marketing Management 2017

MBA Marketing Management

Een uitvoerbare en effectieve marketing plan is cruciaal voor elk bedrijf 'succes, ongeacht de industrie is het inch Echter, het succes van een marketing campagne is gebaseerd op die het beheer ervan. Een MBA in Marketing Management voorziet diegenen die geïnteresseerd zijn in het gebied van marketing met de vaardigheden die nodig zijn om complexe marketingcampagnes te behandelen.

Degenen die willen een carrière in marketing voort te zetten zich vaak af: "Wat is een MBA in Marketing Management?" Dit geavanceerde graad bereidt studenten voor op de verschillende factoren die invloed op de markten te begrijpen en voorziet hen van de kennis die nodig is om zakelijke strategieën die aan marketing formuleren en verkoop behoeften. Studenten in dit programma kunnen verwachten om een verscheidenheid van verschillende klassen die marktonderzoek, consumentengedrag, nieuwe ondernemingen, klantrelaties, en marketing communicatie kunnen nemen.

Veel studenten die geïnteresseerd zijn in een MBA in Marketing Management al weet wat de basis van een effectieve marketing campagne zijn. Echter, een geavanceerde graad in marketing biedt studenten met een extra rand in hun vakgebied, dat kan hen in staat stellen om verder te gaan in hun carrière snel en in stand succes op welke projecten ze werken.

Degenen die vragen: "Wat is een MBA in Marketing Management? 'Zijn over het algemeen geïnteresseerd in hoeveel het verwerven van deze graad kan kosten. Aankomende studenten moeten zich ervan bewust dat de kosten van deze programma's variëren door de instelling, locatie en soorten cursussen aangeboden.

Afgestudeerden van dit programma kan een carrière te verkrijgen in een verscheidenheid van verschillende marketing-gerelateerde velden. Banen beschikbaar kunnen zijn in de technologie, retail, media en event planning industrieën.Enkele van de meest voorkomende carrière voor mensen met deze mate onder marketing managers, reclame managers, marktonderzoek analisten, en public relations specialisten.

 

Veel marketing management programma's online beschikbaar voor geïnteresseerde studenten. Dit type programma kan gunstig zijn voor degenen die een flexibele planning vereisen of wonen in een afgelegen locatie. Zoek uw programma hieronder en direct contact opnemen met de toelating kantoor van de school van uw keuze door het invullen van het lood vorm. 

Lees meer

Mba In Design Management

EU Business School
Campus Voltijd Deeltijd 1 - 2 jaar March 2017 Spanje Barcelona Zwitserland Genève Montreux +4 more

Onder de academische leiding van Pierre Keller, voormalig directeur van <strong>ECAL (École Cantonale d'Art de Lausanne), de Design Management MBA-programma</strong> is de eerste in zijn soort in de EU. De deelnemers zullen een algemeen begrip van de geschiedenis van design en esthetiek te krijgen, evenals het leren hoe ze het best van toepassing zijn op een goede business en management praktijken. [+]

MBA Programma's in Marketing Management. Design is een alomtegenwoordige discipline die zich uitstrekt tot in elke sector van het bedrijfsleven. Met de toename van de sociale en virtuele kanalen, een bedrijf heeft meer mogelijkheden dan ooit om haar producten en merken te promoten. Een praktische kennis van het ontwerp, de huidige trends en hoe ze invloed hebben op zakelijke praktijken, is in snel tempo een belangrijk onderdeel van een goede business onderwijs. Door middel van dit programma, zult u een algemeen begrip van het ontwerp geschiedenis en esthetiek te krijgen, terwijl het leren hoe ze het best passen om goede zaken en productieve management praktijken. Duur: Drie termen Start data: Oktober, januari, maart Teaching taal: Engels Dual Degree Op de Campus Master in internationaal management Voor studenten die geen twee jaar werkervaring hebben Duur: Drie termen Dual Degree Bekroond: EU-Zwitserland privé-geaccrediteerde MBA-diploma + een officiële MSc in International Management diploma uitgereikt door de Universiteit van Roehampton in Londen mba Voor studenten die twee of meer jaar werkervaring Duur: Drie termen Dual Degree Bekroond: EU-Zwitserland privé-geaccrediteerde MBA-diploma + een officiële MBA uitgereikt door de Universiteit van Roehampton in Londen Campus uitwisselingsprogramma's: Kun je doorstromen naar een van de vier belangrijkste campussen na elke voltooide termijn. We hebben ook uitwisselingsprogramma's met een lange lijst van andere universiteiten over de hele wereld. Zie de lijst van onze partners. Loopbaancoaching: EU heeft afdelingen op elke campus om studenten te helpen vinden van een baan in hun vakgebied. Toelatingsvoorwaarden: Studenten moeten een bachelor diploma van een erkende hogeschool of universiteit. Studenten moeten ook beschikken over een intermediair niveau Engels. Toelating periode: Het hele jaar door. Design management afgestudeerden op de markt komen met een gevarieerde vaardigheden die hen in staat zal stellen om een ​​goed ontwerp idee van een die niet zal werken in de huidige markt te onderscheiden. Ze zullen ook weten hoe het ontwerp te integreren in de moderne wereld van het bedrijfsleven. Inzetbaarheid Design Management professionals kunnen werk te zoeken als: - Merkstrategen - reclame executives - productontwikkelaars - projectmanagers - marketing managers - zakelijke bestuurders Vereisten Bewijs van Engels taalvaardigheid: TOEFL-score 233 (computer-based), 577 (paper-based), 89 (Internet-based); IELTS 6.5; CAE C1; PTE score 59; Engels inheemse of gelijkwaardige kandidaten moeten ook voldoen aan twee van de volgende: Een minimum Grade Point Average (GPA) van 3,0 op een schaal van 4,0 Een bevredigende score op de GMAT of GRE 2+ jaar professionele werkervaring (kan militaire dienst bevatten) Studenten die niet voldoen aan deze criteria zullen een interview met de decaan en zal worden beschouwd op een verdienste basis. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met de toelatingscommissie afdeling van uw gekozen campus. [-]

Mba Internationale Zakelijke Slimme Ingang - Internationale Marketing (90 Ects)

IUBH School of Business and Management
Online en Campus gecombineerd Voltijd 3 semesters Open Inschrijving Duitsland Berlin

Door te focussen op de multinationale en mondiale uitdagingen van het beheer van een markt- en klantgericht bedrijf, de internationale marketing specialisatie verdiept uw ​​begrip van de sales en marketing vraagstukken en geeft u de nodige leiderschapskwaliteiten om je carrière te nemen naar het volgende level. [+]

Carrière branding: het verhogen van uw marketing expertise In de context van de globalisering en de internationale oriëntatie van de bedrijven, de loopbaanperspectieven voor MBA-afgestudeerden zijn uitstekend. Dit programma biedt zowel de zakelijke en niet-zakelijke afgestudeerden de kans om hun managementvaardigheden te breiden. Met een MBA in International Business je zal dan ook het ontwikkelen en versterken van uw ondernemende mind-set en krijgen de leidinggevende vaardigheden die nodig zijn om uw waarde te verhogen op de arbeidsmarkt en toekomstbestendig je carrière. De MBA International Business - Marketing kan een zeer gunstig kwalificatie te nemen die hij zowel vaardigheden en kennis vergroot in de marketing sector. Door te focussen op de multinationale en mondiale uitdagingen van het beheer van een markt- en klantgericht bedrijf, de internationale marketing specialisatie verdiept uw ​​begrip van de sales en marketing vraagstukken en geeft u de nodige leiderschapskwaliteiten om je carrière te nemen naar het volgende level. Gebruik onze Smart entry optie voor meer flexibiliteit Geen behoefte om je carrière in de wacht gezet voor 1 jaar of langer om een ​​MBA te doen: Met onze flexibele Smart Entry studiemodel u kunt profiteren van zowel online als op de campus interactie. Na het starten van uw eerste semester online, en als je eenmaal klaar om te verplaatsen zijn, je studie neemt u mee naar Berlijn - hot spot Duitslands n ° 1 en de leidende Europese stad in termen van innovatie en start-ups. Op onze recent geopende Campus Berlin bestudeer je in state-of-the-art klaslokalen, netwerk met andere internationale studenten en duik in de lokale cultuur van één van Duitslands meest opwindende steden. Smart Entry: Een intelligente stap in uw Personal Career Strategy U wilt uw carrière te nemen naar het volgende niveau, maar je terughoudend zijn om uw reeds kansrijke positie in de wacht gedurende 1 jaar of langer te zetten? Je miste de laatste inname, maar willen niet wachten tot de volgende inname begint? Dit is precies wat we geschapen onze Smart entry modelsysteem voor. Dus maak de slimme keuze, verdienen een top-ranked MBA, en word een thought leader in uw branche! Online Leren De zeer interactieve online cursussen worden gegeven via case studies, groepsprojecten en online seminars. Online cursussen geven deelnemers de kans om te lezen, onderzoek, werken aan opdrachten op hun gemak, vanaf elke locatie, op elk moment. Na de eerste online studie semester, de Smart entry MBA International Business - Marketing geeft je volledige flexibiliteit: je kunt online gaan met het tweede semester en alleen de 3e semester op de campus, of u kunt komen op de campus voor de resterende 2 semesters. OP DE CAMPUS Duik in de lokale cultuur en te profiteren van alle mogelijkheden die nieuwe start-up Europese hoofdstad te bieden heeft. Berlijn is Duitsland's Hot Spot No.1: internationale, interculturele en de toonaangevende Duitse stad in termen van innovatie en hedendaagse cultuur. Exchange met je mede internationale studenten, bouw je carrière netwerk en ervaring op de campus en off-campus leven in de meest opwindende stad van Duitsland. Feiten & cijfers MBA International Business Smart entry · International Marketing · 90 ECTS Graad: Master of Business Administration Duur van de studie: 3 semesters (2 semesters studie + 1 semester Capstone Project) ECTS-Credits: 90 Studies: full-time Voertaal: Engels Studiemodel: Semester 1: Online | Semester 2: online of op de campus | Semester 3: Op de campus Campus: Berlin Start: van oktober 2016, op elk gewenst moment Uniek programma functies Maximale flexibiliteit Een semester online + een semester online / op de campus (geheel naar keuze) + een semester op de campus Start SMART en voer je studies meteen (online), en vanuit het comfort van uw eigen huis. Doorgaan op de campus met het tweede semester en krijgen alle voordelen van face-to-face leren. Post-studie werk optie: 18 maanden, Schengengebied Vakmensen zijn in zeer hoge vraag in Duitsland, die een uitgebreide carrièremogelijkheden creëert voor u. International afgestudeerden die hun laatste semester hebben doorgebracht in Duitsland een zoeken naar werk visum van maximaal 18 maanden automatisch toegekend. Bruisende stad, up-to-date campus Studeren aan het hart van Europa en ervaar de rijke en levendige levensstijl van Berlijn! De thuisbasis van een levendige multiculturele gemeenschap, zullen de studenten niet ver te zoeken om gelijkgestemde vrienden, ongeacht hun interesses en activiteiten. Midden in het centrum van de hoofdstad van Duitsland, de IUBH Campus ligt op korte afstand van enkele van de belangrijkste bezienswaardigheden van Berlijn. 100% Engels Alle cursussen, seminars etc. allemaal volledig in het Engels gehouden Alle cursusmaterialen zijn in het Engels Alle IUBH personeel spreekt vloeiend Engels Outstanding Teaching en individuele aandacht Gerenommeerde professoren uit het buitenland en faculteit met internationale ervaring te leren en doorgeven van hun praktische kennis op een persoonlijk en ondersteunende context Intensief werk in kleine werkgroepen met een internationaal profiel (20 studenten) Individuele begeleiding van professoren en docenten Praktijkgerichte door en door Consistent hoge praktijkgerichtheid Academische kennis wordt dan ook onderwezen in case studies, projectmatig werken en toegepaste onderzoeksprojecten Uw voordelen in IUBH Faculteit met internationale business, consulting en academische ervaring Instructie in kleine, internationale groepen, in het Engels, online en op de campus Exclusieve campus gemeenschap - docenten en personeel weet dat je bij naam Theorie en praktijk gecombineerd in case studies en projecten met internationale organisaties Kans om de sociale, professionele en interculturele vaardigheden te ontwikkelen die u nodig om te werken in het management Wereldwijd netwerk van de industrie contacten Uitgebreide, vreemde taal programma [-]

MBA In Marketing

Ajman University
Campus Voltijd Deeltijd 2 - 4 jaar September 2017 Verenigde Arabische Emiraten Ajman +1 more

Het AUST MBA-programma is bedoeld om de normen voor kwaliteitsborging door world-class business programma accreditatie organisaties zoals AACSB en de Association of MBA's stellen te voldoen. [+]

MBA Programma's in Marketing Management. Overzicht Onderscheidende kenmerken Het AUST MBA-programma is bedoeld om de normen voor kwaliteitsborging door world-class business programma accreditatie organisaties zoals AACSB en de Association of MBA's stellen te voldoen. Doelstellingen van het programma Om studenten op te leiden in de theoretische en toegepaste aspecten van de core business functies zoals boekhouding, marketing, financiën, informatiesystemen en operations management. Om studenten op te leiden grondig in één van het vakgebied specialisaties zoals Marketing, Financieel Management en Human Resource Management. Om ervoor te zorgen, met de hulp van cursusaanbod en case studies, die de leerlingen effectief te communiceren, en bieden leiderschapskwaliteiten, en team-building vaardigheden. Om studenten om ethische kwesties en de multiculturele diversiteit beheren trainen. Om studenten met de technieken en strategische instrumenten te herkennen, begrijpen en de verschillende dimensies van zakelijke omgeving te analyseren uit te rusten. Om wetenschappelijk onderzoek te bevorderen voor het vinden van oplossingen voor real-life business problemen ten behoeve van de academische wereld, organisaties van het bedrijfsleven, de gemeenschap en de natie. Leerplan Core Cursussen (21 Credits) 471.004 Operations Management 471005 Business Research Methods 471006 International Business 472.002 Financial Accounting 472003 Corporate Finance 473.001 Marketing Management Beheer 474.001 Human Resource Track opties (12 studiepunten) afzet 473.002 Dienst Marketing 473.003 International Marketing 473.004 Marketing Strategy (Capstone Course) 473.005 Retail Management 473.006 Promotion Beheer Capstone Course (3 credit-uren) 471007 Strategic Management Leer middelen Studenten hebben toegang tot alle leermiddelen worden aangeboden door AUST - bibliotheek, computerlokalen, internet en web platforms, online internationale business game wedstrijden met studenten van andere vooraanstaande instellingen, databases voor wetenschappelijke tijdschriften, en de middelen van samenwerkende instellingen. De MBA-opleidingen zorgen voor een optimale klassikale leeromgeving aan de doelstellingen van het programma te verwezenlijken. Kennis, begrip, toepassing, analyse, synthese en evaluatie worden benadrukt in het ontwerp en de levering van cursussen. Het systeem van het onderwijs werkzaam zijn in het MBA-programma biedt een nieuwe leren aanpak die studentgerichte en het gaat om discussies, participatie en gedeelde verantwoordelijkheid voor het leren, samenwerking, case analyse, onderzoeken en deskundige rol verantwoordelijkheden. Het gebruik van de technologie, simulatie en de synthese van de kennis van deskundigen van toepassing zijn op organisaties van het bedrijfsleven in het nieuwe economische klimaat zijn de belangrijkste aandachtspunten ontworpen om te verbeteren en te zorgen voor academische kwaliteit van het programma. Attendance Policy Studenten worden verwacht bij te wonen en volledig deelnemen aan alle klassen. Een minimum van 75 procent deelname zal in elke cursus ingeschreven worden verlangd. Academische Permanent voor afgestudeerde studenten Als de student GPA lager is dan 3,0 na het tweede semester, hij / zij zal worden geplaatst op proef. Als de student zijn / haar CGPA niet te verhogen tot 3,0 in het volgende semester, zal hij / zij zich bevindt op een tweede proeftijd geplaatst. Indien de student niet aan zijn / haar GPA verhogen tot 3,0 in de volgende semester zal de student uit het programma worden afgewezen. De Graduate programmacoördinator kan adviseren een academisch waarschuwde student aan een of meer cursussen te herhalen om zijn / haar kansen te vergroten om zijn / haar CGPA verhogen tot 3,0. Toegestane tijd om de MBA programma te voltooien De studietijd voor het MBA-programma is normaal gesproken twee jaar of vier semesters. Echter, de maximum toegestane tijd om het programma te voltooien is 4 jaar of 8 reguliere semesters Studielast voor afgestudeerde studenten De studielast voor een full-time MBA-student kan oplopen tot vier gangen (12 krediet uur) per semester, afhankelijk van zijn / haar CGPA. Exameneisen Een student zal de graad van Master of Business Administration worden uitgereikt na het voldoen aan de volgende eisen: Voltooiing van de MBA-opleidingen: 12 lessen van 3 uur per credit Het behalen van een CGPA van niet minder dan 3,0 Toelatingseisen In overeenstemming met de universiteit eisen voor graduate graden, een kandidaat om te worden toegelaten tot het MBA-programma moet voldoen aan de volgende eisen: Houd een bachelor's degree in Business Administration of een gerelateerd veld van een UAE-erkende universiteit met een minimum cumulatieve GPA van 3,0 / 4,0. Studenten ingeschreven in het MBA-programma zonder voorafgaande natuurlijk het werk in de zakelijke gebieden zijn verplicht om de volgende vijf stichting cursussen en het verkrijgen van een gemiddelde "B" rang te worden toegelaten tot de opleiding. Stichting Cursussen: 410.808 Organizational Theory & Design 102.211 Statistieken voor bedrijven 400393 Micro-economie 400.292 Principes van Accounting I 400.396 Fundamentals van Financiën Studenten met een GPA van minder dan 3 kan onder voorwaarden worden toegelaten. Een minimale score van 550 op papier gebaseerde TOEFL of 6 op IELTS (of het equivalent). Een interview met de toelatingscommissie MBA. Transfer Studenten van erkende instellingen Afgestudeerde studenten van geaccrediteerde instellingen voor hoger onderwijs van toepassing kunnen zijn voor toelating in een AUST MBA-programma. Documenten vereist voor toelating tot een Graduate Program Ingevulde aanvraagformulier UAE Secondary School Certificate of het equivalent daarvan Gewaarmerkte kopie van de bachelor diploma of het equivalent daarvan, Gewaarmerkte kopie van de gevolgde vakken; Bewijs van bekwaamheid in het Engels taal, Fotokopie van een geldig paspoort Een kopie van de VAE ID-kaart voor VAE bewoners Gezondheidscertificaat, afgegeven door een universiteit arts Bewijs van goed gedrag, afgegeven door een officiële instantie Zes recente pasfoto's 2 Referentie Letters Een schriftelijke verbintenis van de aanvrager dat hij / zij zal de universiteit regels en voorschriften in acht ondertekend toelating Geldigheid Toelating tot het MBA-programma is geldig voor ten hoogste twee semesters. Als een toegelaten student niet deelnemen aan het programma binnen deze termijn, zal de toelating bod worden geannuleerd. [-]

Master Of Business Administration (MBA) Marketing Management

Stamford International University
Campus Voltijd Deeltijd 12 - 18 maanden July 2017 Thailand Bangkok +1 more

Industrie uitgewerkt lessenpakket. Echte wereld ervaring en interactieve academische benadering. [+]

- Industrie uitgewerkt lessenpakket. - Real world ervaring en interactieve academische benadering. - Fast Track MBA-programma met flexibele studie opties: Studie in de Full-time MBA programma en afgestudeerd in 12 maanden. Studeren in de Part-time MBA programma Weekend - slechts 1 dag per week en afgestudeerd in 18 maanden. - Modern Block Cursus System. - Toegewijde lokale en internationale docenten met een sterke academische achtergrond en werkervaring. - International Kansen - Double Degree Programs, Study Abroad Kansen en Study Tours. - Zakelijk socialisatie en netwerken. - Loopbaan Service Gegarandeerd. Onderwerp Lijst MKT 545 consumentengedrag MKT 568 Integrated Marketing Communications MKT 570 Strategic Marketing MKT 533 Innovative Marketing MKT 560 Digital Marketing MKT 573 Brand Management MKT 574 Product Management MKT 575 Current Issues in Marketing Management MKT 578 International Marketing in de ASEAN [-]

Master Of Business Administration (MBA 12 Maanden)

CTS College of Business and Computer Science
Campus Voltijd Deeltijd 12 maanden Open Inschrijving Trinidad en Tobago Trinidad & Tobago Online +1 more

De AIB 12 maanden MBA biedt afgestudeerden tal van mogelijkheden en kan een beslissende factor in acties voor een leidinggevende of leidinggevende positie. Studenten kunnen een generieke MBA doen, of ze kunnen zich specialiseren op gebieden als Human Resource Management, Marketing Management, Logistiek en Supply Chain, Entrepreneurial management of Finance. [+]

MBA Programma's in Marketing Management. De snelste weg naar succes. Of u nu op zoek bent om te groeien of een bedrijf te starten, beklim de corporate ladder, het verhogen van uw salaris, verander je carrièrepad, uw huidige positie te handhaven of gewoon gekwalificeerd - de 12 maanden MBA, terwijl u werkt, zul je er eerder te krijgen. Gemaakt door academische en zakelijke leiders om te buigen rond uw werk en persoonlijke behoeften - de 12 maanden MBA zal je leven te vullen, niet compliceren. CTS College is blij om ons aanbod van het Australian Institute of Business MBA programma aan te kondigen. Onze klassen voor het MBA-programma is uiterst flexibel met opties voor zaterdag of zondag klassen. Onze docenten voor het MBA-programma zijn de industrie leiders in hun vakgebied. 12 maanden MBA (Master of Business Administration) Snapshot ACCELERATED - dezelfde inhoud, een kortere duur van de cursus. GEACCREDITEERD - Volledig geaccrediteerd binnen de Australische kwalificatiekader (AQF). PRAKTISCH - Work-toegepaste learning aanpak. TOEGANKELIJK - Inschrijven op basis van management ervaring, alleen of eerdere studie. FLEXIBEL - Neem tot 3 jaar te voltooien, als je de extra tijd nodig. GLOBAL - 9 locaties in 5 landen. Handig - Weekend workshops in plaats van week-dag lezingen. MEERDERE KWALIFICATIES - Get gekwalificeerd in elk stadium van uw MBA. Netwerken - contacten met leidinggevenden Build lokaal, nationaal en internationaal. HAALBARE - Open-boek examen en take-home opdracht. BETAALBAAR - Lage cursuskosten maar hoge return on investment. Get gekwalificeerd voordat je afstudeert. De 12 maanden MBA biedt afgestudeerden tal van mogelijkheden en kan een beslissende factor in acties voor een leidinggevende of leidinggevende positie. Studenten kunnen ondernemen een 'algemeen' MBA of ervoor kiezen zich te specialiseren in gebieden zoals Human Resource Management, Marketing Management, Logistiek en Supply Chain Management, ondernemend management of Finance. Studenten van verschillende achtergronden kunnen profiteren van dit programma als de 12 maanden MBA biedt fundamentele kennis die kan worden toegepast op elke discipline. Een MBA verhoogt de kansen op werk, beter kwalificeert studenten voor een kans op loopbaanontwikkeling en helpt hen om effectief te starten en runnen van een eigen bedrijf. Studenten moeten zich inschrijven voor een minimum van 4 MBA onderwerpen elk semester (exclusief herkansingen). De maximaal toegestane periode om alle 12 MBA onderwerpen ondernemen is 3 jaar. Daarom moeten de studenten zich inschrijven voor een minimum van 4 personen per jaar. onderwerpen Beschikbaar De aanvragers moeten de stroom / specialisatie zij wensen te ondernemen voordat het indienen van hun aanvraag om CTS College kiezen. Studenten die de 'generieke' MBA zijn verplicht om alle 7 kernvakken, 4 keuzevakken en een laatste project te voltooien. Studenten die hebben gekozen om zich te specialiseren moeten alle 7 kernvakken, 4 specialisatie vakken en een laatste project te voltooien. Kernvakken leiderschap Strategisch human resource management Strategic Management Financieel Management Marketing Management Corporate Governance Operations Management keuzevakken internationale bedrijfsleven Business to Business Marketing Geïntegreerde marketing communicatie New Product Management Ondernemingsschap New Venture Creation Franchising International Business Finance Corporate finance Financiële markten en instellingen Investment Management Het beheren van mensen in een mondiale context Strategisch Human Resource Development Prestaties en Compensation Management Managing Change Projectmanagement Integrated Logistics Management Strategic Supply Chain Management Geen diploma? Geen probleem. We begrijpen dat niet iedereen de traditionele route naar de plaats waar ze zijn te krijgen heeft genomen. Veel van onze studenten nog niet afgerond een eerste graad, maar kan jaren van het management of ervaring in het bedrijfsleven hebben. Anderen hebben formele kwalificaties, maar niet veel werkervaring. De 12 maanden MBA brengt je waar je naartoe wilt, ongeacht waar je bent geweest. Kandidaten die wensen om de MBA-opleiding ondernemen moeten voldoen aan de volgende minimale toelatingscriteria voor de eerste fase van de cursus, namelijk de Graduate Certificate in Management: Een kwalificatie als gelijkwaardig aan een Australische bachelor, bij voorkeur met een aantal beroepspraktijk; of Een kwalificatie gelijkwaardig zijn aangemerkt met een Australische Advanced Diploma met minimaal 3 jaar relevante werkervaring; of Een minimum van 3 jaar aantoonbare leidinggevende ervaring aanvaardbaar geacht door AIB. [-]

Mba In E-marketing (12 Maanden)

Bangkok School of Management
Online en Campus gecombineerd Deeltijd 12 - 18 maanden August 2017 Thailand Bangkok

Het programma heeft de volgende doelstellingen: Om de gevorderde studie van organisaties, het beheer en de veranderende externe context waarin zij opereren mogelijk te maken; Om de invoering van de aan de gang zijnde evolutionaire aspect van e-marketing, het verkrijgen van een beter begrip van de manier waarop bedrijven opereren in het nieuwe tijdperk economie; ... [+]

doelstellingen opleiding Het programma heeft de volgende doelstellingen: Om de gevorderde studie van organisaties, hun management en de veranderende externe context waarin zij opereren mogelijk maken Om de invoering van de aan de gang zijnde evolutionaire aspect van e-marketing, het verkrijgen van een beter begrip van de manier waarop bedrijven opereren in het nieuwe tijdperk economie Rust individuen voor en / of ontwikkeling van een carrière in het bedrijfsleven en het beheer door het ontwikkelen van vaardigheden op een professioneel of een gelijkwaardig niveau senior management en leidinggevende functies in het bedrijfsleven aannemen De ontwikkeling van het vermogen om kennis en begrip van business en management van toepassing op complexe vraagstukken, zowel systematisch en creatief, het bedrijfsleven en het management leiderschap en praktijk te verbeteren. Verbetering van levenslang leren en persoonlijke ontwikkeling om te kunnen werken met self-richting en originaliteit en bij te dragen aan het bedrijfsleven en de samenleving als geheel. Voordelen Aan het einde van het programma de succesvolle student in staat om: Demonstreer kritisch inzicht van het management theorieën, actuele vraagstukken van het beheer, de ontwikkeling van conceptuele kaders om hun aanvraag binnen organisaties te begeleiden. Het verwerven van een sterke basis in de belangrijkste functionele gebieden van de bedrijfsvoering om hen in staat te stellen als effectieve managers / leiders slagen in een steeds complexere en dynamische omgeving. Verwerven en maken gebruik van verschillende concepten, tools en technieken voor het oplossen van problemen en besluitvorming voor het analyseren van complexe en inter-gerelateerde business scenario's. Demonstreren en onafhankelijk onderzoek en kritische vaardigheden waarmee het onderzoek en de evaluatie van geldige en relevante management vraagstukken en praktijken toe te passen. Demonstreer initiatief, inzicht, attitudes van verantwoordelijkheid en ethisch leiderschap in de ontwikkeling van het strategisch management agenda in de organisatie van de deelnemer werkt in of naar verwachting zal werken in de toekomst. Programma-inhoud verplichte opleidingsonderdelen Managing Business Strategy Managerial Accounting Marketing Management Het beheren van Human Capital Partner organisatie Financieel Management Managing Operations Proefschrift Keuzevakken e-Marketing Toelatingseisen Een bachelor's degree kwalificatie in elk onderwerp van een erkende instelling. Een professionele kwalificatie gelijkwaardig is aan een diploma en minimaal twee jaar werkervaring Volwassen en hoge potentiële kandidaten zonder diploma of gelijkwaardig diploma, maar houden Diploma of Advanced Diploma met meer dan zes jaar werkervaring, waarvan ten minste twee jaar zijn bij toezichthoudende - leidinggevend niveau. Volwassen en high potential kandidaten zonder diploma kwalificaties, maar met meer dan 8 jaar werkervaring waarvan minimaal 3 jaar zijn dan raad - bestuurlijke niveaus. Demonstreer Engels taalvaardigheid om deel te nemen aan het programma in het Engels gegeven. [-]

Mba Bedrijfskunde: Marketing

University of Nicosia
Campus Voltijd Deeltijd 3 semesters September 2017 Cyprus Nicosia Griekenland Athene +3 more

De Universiteit van Nicosia MBA-programma is bedoeld om studenten met een solide basis van het bedrijfsleven het onderwijs waardoor ze effectief managers overal in de huidige wereldwijd concurrerende snel veranderende omgeving. [+]

MBA Programma's in Marketing Management. Duur (jaar): 1,5 jaar Diploma: Master of Business Administration Niveau van Kwalificatie: Master Degree (2 Cycle) Voertaal: Engels en Grieks Wijze van Studie: Full-time of part-time Minimum Credits: 36 Minimum ECTS Credits: 90 Profiel van het programma: De Universiteit van Nicosia MBA-programma is bedoeld om studenten met een solide basis van het bedrijfsleven het onderwijs waardoor ze effectief managers overal in de huidige wereldwijd concurrerende snel veranderende omgeving. Dit programma heeft tot doel een programma dat in hoge mate geïntegreerd is in context en praktisch door te blijven dicht bij de zakelijke praktijk bieden. Het streeft ernaar om te helpen ontwikkelen studenten de mogelijkheid om hun management en leiderschap vaardigheden te ontwikkelen, werken effectief in een multiculturele omgeving en zich snel aanpassen aan veranderende sociale, politieke, juridische en economische omstandigheden. Meer in het bijzonder de belangrijkste doelstellingen van het programma zijn onder meer: ​​1. Uitrusten studenten met alle benodigde vaardigheden, houding en aanpak van hun beslissingen te begeleiden als business executives 2. Het ontwikkelen van vaardigheden van leerlingen om problemen en vooruitzichten van vandaag hanteren voor zakelijke organisaties functioneren in een competitieve wereld 3. Zodat leerlingen hun theoretische en praktische vaardigheden en kennis 4 ontwikkelen. Versterking van intellectuele ontwikkeling en studentengediplomeerde looptijd 5. Bijstaan ​​van de studenten te analyseren, te onderzoeken, te onderzoeken en samenstellen van de nieuwe kennis en vaardigheden ze zal verwerven 6. Het waarborgen van de hoogst mogelijke penetratie van elk onderwerp onderzoek en uitputting van de conceptuele zowel academische als praktische implicaties. 7. Het veiligstellen van de noodzakelijke niveau van het onderwijs voor het verkrijgen van gespecialiseerde kennis en competenties en demonstreren mentale onafhankelijkheid 8. Biedt een inzicht in de professionele mogelijkheden en moderne organisaties functioneren in de context van de competitieve wereld van vandaag 9. Het verstrekken van de deelnemende studenten met de vaardigheden die nodig zijn om zowel hun beslissingen op korte en lange termijn te begeleiden. 10. Die internationale management onderwijs aan de deelnemers die hen in staat stellen om effectieve algemene managers overal in de huidige wereldwijd concurrerende omgeving 11. Studenten met graduate niveau van het bedrijfsleven het onderwijs gericht op zowel theorieën en onderzoek vanuit een holistische zakelijk oogpunt 12. De studenten met de nodige vaardigheden, houding en aanpak van hun beslissingen te begeleiden als business executives 13. De studenten de mogelijkheid om problemen en prospect van vandaag hanteren voor zakelijke organisaties functioneren in een competitieve wereld 14. De nadruk leggen op de Europese en internationale zakelijke perspectieven Carriere vooruitzichten: Wij verwachten van onze studenten komen van management of senior management functies bij verschillende gebieden van particuliere belangen en organisaties binnen de overheid en het bedrijfsleven in binnen- en buitenland. Bedrijven als Koninklijke Nederlandse Airlines, Revlon, Tradex, Cyprus Telecommunicatie Autoriteit, Cyprus Electricity Authority, Air Trans, Cybarco, Demstar, Adidas en nog veel meer. Nevenfuncties van een aantal van onze afgestudeerden omvatten, Marketing Director, Commercial Finance Manager, Public Relations Director en financieel controleur etc. In de afgelopen jaren onze afgestudeerden zijn geplaatst in verschillende marktposities. Nogal wat hebben Bank posities, berichten in off shore bedrijven en academische instellingen die worden ondernomen. Enkele van de functies oa adviseur bij het Ministerie van Libië, Senior IT in een bedrijf in de Verenigde Staten van Amerika, directeur manager van een grote granieten bedrijf, directeur van Demstar, financieel directeur van een universiteit en nog veel meer. Toegang tot verdere studies: Veel van onze afgestudeerden van het MBA-programma, zijn doorgegaan met Promoties Degrees in Cyprus, Griekenland, Groot-Brittannië en de Verenigde Staten. De MBA van de Universiteit van Nicosia is een springplank voor verdere academische en professionele studies. [-]

Mba In De Sport Management En Marketing

Geneva Business School (GBS)
Campus Voltijd Deeltijd 18 maanden September 2017 Zwitserland Genève Spanje Barcelona +3 more

De Master of Business Administration (MBA) is bedoeld voor studenten om zich te onderscheiden in de vaardigheden van de organisatie en communicatie, zodat ze de tools om sport, gebeurtenissen, teams, federatie en sportclubs te beheren. [+]

De Master of Business Administration (MBA) is bedoeld voor studenten om zich te onderscheiden in de vaardigheden van de organisatie en communicatie, zodat ze de tools om sport, gebeurtenissen, teams, federatie en sportclubs te beheren. De MBA in Sport Management en Marketing bereidt kandidaten om sport marketing, financiering, promotie evenement, communicatie, facility management, en de ontwikkeling van de sport branding beheren. Kandidaten zullen worden uitgerust om effectieve leiders en managers in de sport-industrie. Feiten Duur: 18 maanden Studiepunten: 90 ECTS Taal: Engels Intakes: februari en september Verleende graad: Master of Business Administration Major in Sport Management. Exchange Program: rouleren tussen de campussen. Wij bieden de mogelijkheid van studeren in al onze campussen tijdens de 18 maanden van de masteropleiding. Stages: GBS werken met de beste en de beste. Al onze studenten hebben gegarandeerd stages bij de belangrijkste bedrijven met wereldwijde erkenning. Locatie: Genève Campus en Barcelona Campus Programma Het programma vereist de succesvolle afronding van 90 studiepunten. Het programma bestaat uit 4 groepen van opleidingen gemeenschappelijk voor alle Masters, waar studenten de gewenste onderwerpen kunnen selecteren om te studeren: Core cursussen, keuzevakken, Master Thesis en de volgende oriëntatie cursussen. Career Opties Het programma is van bijzonder belang voor degenen die werkzaam zijn in, of willen werken in: Product Management Director Gameday Operations Manager Publieke Relaties Sport Marketing Analist Atletische directeur Sport Agent event Manager Marketing directeur Social media manager Aanmelding en Toelating Selectiecriteria GBS's selectie proces benadrukt leiderschap potentieel, academische bekwaamheid, persoonlijke kwaliteiten en competenties. We zijn op zoek naar kandidaten met bestuurlijke ervaring, vaardigheden en een bewezen academische record. Toelatingsvoorwaarden Bachelor diploma of gelijkwaardig in een verwante veld (plus 2 jaar ervaring). Voor Executive Master, 5 jaar ervaring Ingevulde aanvraagformulier met pasfoto opgenomen Fotokopie van alle academische diploma's of certificaten Officiële Engels examenresultaten: IELTS 6.0, TOEFL IBT 70, het bewijs van eerder studeren in een Engels sprekende omgeving voor een minimum van 3 jaar, of een succesvolle afronding van de universiteit toelatingsexamen. Kopie van uw paspoort Ontvangstbewijs voor de betaling van het inschrijfgeld Curriculum Vitae (CV) Aanbevelingsbrief [-]

Mba In Het Internationale Bedrijfsleven En Marketing

ISC Paris Business School
Campus Voltijd September 2017 Frankrijk Parijs

Consumentengedrag verandert snel als informatie gemakkelijk beschikbaar en wereldwijde levering van producten heeft al onze huizen ingevoerd. Internationale invloed is het vormgeven van onze omgeving en we hebben [+]

MBA Programma's in Marketing Management. Consumentengedrag verandert snel als informatie gemakkelijk beschikbaar en wereldwijde levering van producten heeft al onze huizen ingevoerd. Internationale invloed is het vormgeven van onze omgeving en we moeten veranderingen in de verwachtingen van de consument beter te begrijpen. ISC Paris heeft besloten om haar inzet voor marketing management te versterken door het openen van een nieuwe MBA. Dit programma is gericht op de internationale markten en producten, zoals een MBA in marketing technieken in een internationale omgeving. CARRIÈRE EN VACATURES: EXPORT BUSINESS MANAGER, INTERNATIONAL PRODUCT MANAGER, INTERNATIONALE MARKETING ANALIST, INTERNATIONAL HANDELAAR Objectief Slimme marketing drijft winst, levensduur van het product, en merktrouw: alles wat bedrijven zijn op zoek naar. Zoals de meeste van de actoren uit het bedrijfsleven te kijken naar het nemen van hun merken in nieuwe markten en kanalen, International MBA in Business & Marketing verkent marketing op een wereldwijde schaal. Dit programma biedt u waardevolle algemene vaardigheden in management en strategie. De deelnemers worden getraind met gespecialiseerde vaardigheden in marktonderzoek, branding, consumentengedrag, verkoop en ontwikkeling van nieuwe producten. Deze gecombineerde business en marketing onderwijs bereidt de deelnemers voor verschillende carrières die verder gaan dan de functionele marketing. Activiteiten die u kunt deelnemen: in de detailhandel, mode, technologie, branding, financiële dienstverlening, consumentengoederen, duurzame ontwikkeling. Website Creatie: De e-Commerce digitale trend is gericht om te kijken naar de veranderingen die er in het gebied van e-commerce in het digitale tijdperk. Het is van cruciaal belang om te bepalen hoe consumenten maken gebruik van online tools om reisgerelateerde producten en diensten te kopen en betreffen die terug naar wat organisaties moeten doen in termen van gebruik te maken van de kracht van e-commerce. Deze cursus geeft theorie en praktijk vertrouwd te maken met de nieuwste trends in e-marketing strategie te krijgen. We hebben eerst een up-to-date beeld van de trends in de markt te introduceren vóór de presentatie van de verschillende soorten gedrag van de consument. We sluiten door het creëren van een responsieve website gewijd aan een andere website te promoten door het creëren van een campagne met behulp van Internet tools. Het belangrijkste doel van deze cursus is om de leerling met de nieuwste trends in e-marketing en e-commerce vertrouwd door het lezen, schrijven en uitvoeren van vaardigheden en instrumenten die gebruikt worden in de industrie. De leerling zal moeten meerdere accounts op sociale media platformen, curatie platforms en andere noodzakelijke websites te maken. Een bekend gebruik van Internet is nodig omdat enige kennis in HTML en grafische software om interessante visuele effecten te creëren voor de website en de reclamecampagne. Programma's: Internationale marketing Internationale handel Internationale omgeving Export markttoegang strategieën Export binnenkomst modi Strategische opties van het bedrijf op de internationale markten Marktonderzoek op internationaal niveau Internationaal beleid van het product Prijsbeleid Richting van de internationale verkoop Internationale communicatie Internationale marketing planning Organisatie, coördinatie en controle van de internationale marketing Ethische en maatschappelijke aspecten [-]

MBA Gespecialiseerd In Luxe Marketing

EIML Paris Ecole Internationale de Marketing du Luxe
Campus Deeltijd 15 maanden September 2017 Frankrijk Parijs

De MBA in luxe 's EIML Paris ' s medewerkers en voor studenten die een carrière in de luxe sector na te streven.Deze training kan verwerven [+]

Gespecialiseerde MBA in verkoop van luxe

De MBA in luxe 's EIML Paris ' s medewerkers en voor studenten die een carrière in de luxe sector na te streven. Deze training maakt 'het verwerven van de vaardigheden die nodig zijn voor het beheer in de luxe sector, terwijl het begrijpen van de technische, artistieke, culturele. De Specialized MBA in marketing en management van luxe 's Parijs EIML kan om af te studeren gecertificeerd en erkend door de staat niveau 1 (lade 5) (uitgegeven in het kader van de gezag ' s IPE Management School ).

ORGANISATIE

De Specialized MBA in Luxe 's EIML Parijs vindt plaats over een periode van 15 maanden (oktober-december N N 1) ... [-]


Mba - Marketing Online

Averett University Online
Online Voltijd September 2017 Verenigde Staten Danville

Verhoog uw marketing vaardigheden om gelijke tred te houden met de huidige mondiale zakelijke uitdagingen met een online MBA in Marketing. Verdien een Master of Business Administration met een concentratie in Marketing (MBA-MKT). [+]

MBA Programma's in Marketing Management. MBA - Marketing Concentratie

Verhoog uw marketing vaardigheden om gelijke tred te houden met de huidige gbal zakelijke uitdagingen met een online MBA in Marketing. Verdien een Master of Business Administration met een concentratie in Marketing (MBA-MKT). De online MBA in Marketing graad zal je voor te bereiden op de volgende stap in uw marketing management carrière. Doelen en Course Topics Als uw baan gaat om het identificeren van nieuwe producten kansen, het analyseren van consumentengedrag en / of communiceren van de producten en diensten van uw bedrijf, zal de Marketing MBA-programma van uw expertise te nemen naar het volgende niveau en kunt u online marketing cursussen. Marketing MBA-afgestudeerden hebben de vaardigheden om evidence-based marketing strategieën voor de wereldwijde publiek te ontwikkelen. Marketing MBA Concentraties De online MBA Marketing programma bestrijkt dezelfde geavanceerde business administration onderwerpen gepresenteerd in de main-spoor MBA, plus gespecialiseerde marketing cursussen aan: Marktonderzoek project ontwerp en analyse Merkmanagement Marketing om wereldwijd publiek Consumentengedrag en marketing invloed Het programma wordt afgesloten met een sluitstuk onderzoeksproject waarmee u uw beheersing van de belangrijkste concepten te tonen en zich richten op een bepaald gebied of marketing probleem van belang. Het leren van ervaringen in het hele programma te benadrukken kwantitatieve analyse en de praktische toepassing van theoretische concepten. MBA in Marketing Format De MBA in Marketing programma is opgemaakt voor een diepgaande studie en versnelde afronding. Studenten zullen gespecialiseerde online marketing cursussen. Kleine klassen laten productieve discussies en persoonlijke aandacht van je instructeur. Die deze Marketing MBA programma is voor De MBA in Marketing programma is bedoeld voor werkende professionals van de achtergrond die een bachelor's degree te houden. Wij geven de voorkeur kandidaten met de officiële transcripties met een 3.0 of hoger GPA in de laatste 60 studiepunten van de bachelor studie en ten minste drie jaar full-time werkervaring. U kan nodig zijn om voorwaarde cursussen te voltooien als je bachelor is in een veld geen verband houden met het bedrijfsleven of marketing. Contacteer ons vandaag of vraag meer informatie over onze MBA-Marketing programma. Toelatingseisen, de overdracht krediet richtlijnen, en graduate eisen worden beschreven in onze catalogus vinden op www.averett.edu. Een Admissions Counselor zal u helpen met de toelatingsprocedure voor het MBA-programma. Officiële undergraduate transcripties geëvalueerd door World Education Services (http://www.wes.org/) Moeten naar het volgende adres te worden gericht aan: Averett University, GPS Program, tav: Christy Davis, 512 Bridge Street, Danville, Virginia, 24541. [-]

Mba Met Een Concentratie In Marketing

University of New York in Prague (UNYP)
Campus Voltijd 18 maanden September 2017 Tsjechië Praag

De MBA met een concentratie in Marketing bereidt studenten voor de complexe uitdagingen waar bedrijven in een sterk concurrerende omgeving. Marketing en marketing communicatie zijn geworden belangrijkste factoren bij het verkrijgen en behouden van marktaandeel en corporate positionering. [+]

MBA met een concentratie in marketing De mba met een concentratie in afzet bereidt studenten voor de complexe uitdagingen waar bedrijven in een sterk concurrerende omgeving. Marketing en marketing communicatie zijn geworden belangrijkste factoren bij het verkrijgen en behouden van marktaandeel en corporate positionering. Deze optie is ideaal voor het verzorgen van de studenten voor een senior marketing rol. De specialist onderwerpen bouwen op de kernvakken uitgebreide marketing kennis te bieden. Deze 18-maanden levenslang onderwijs MBA-programma van de weekend-studie (2 weekends per maand) * leidt tot een IACBE-geaccrediteerde Master of Business Administration (MBA) van de Universiteit van New York in Praag. U ontvangt een kernset van 10 cursussen waardoor u met een solide basis in het internationale bedrijfsleven en vervolgens 4 aanvullende cursussen in Marketing. * UNYP biedt lichte versnaperingen tijdens de pauzes om studenten op dit programma Voorafgaand aan de start van het MBA-programma, UNYP biedt, gratis, een pre-MBA workshop in de principes van finance, accounting, marketing en management om ervoor te zorgen dat je begint je studie goed voorbereid en op een billijke niveau met je collega- klasgenoten. We accepteren nu toepassingen. MBA kernvakken: Organizational Behavior & Leiderschap International Marketing Management Financial Accounting Managerial Accounting Operations & Project Management Legal & ethische besluitvorming in Business Onderhandelen & Mediation Financieel Management Innovaties in Management Ondernemingsschap Research Methods Seminar Economie & Ontwikkeling Workshops Afgezien van de kernvakken, studenten volledig cursussen in de volgende aandachtsgebieden. Marketing Research Consumer Behavior & Neuromarketing Strategic Marketing Management Merkmanagement consultancy project Na het voltooien van alle cursussen, studenten voeren de rol van een interne of externe consultant en onderzoeken een bedrijf probleem met het doel te komen tot een haalbare oplossing voor het probleem geïdentificeerd. Met andere woorden, een praktische en methodische benadering van het oplossen van problemen, zodat elke student om hun leren te tonen van het hele programma. Studenten zullen een mentor uit hun professoren te helpen hen te begeleiden door de vijf maanden proces te kiezen. Zij zullen dan het bespreken van ideeën voor het project en tot een akkoord komen, gebaseerd op een van de volgende: identificatie systeem dat niet werkt of behoeften redesign; identificeren van een probleem gebied dat een oplossing nodig heeft; of maak een nieuw bedrijf. Het idee is dat een student werk en studie kunnen combineren door het identificeren van een gebied in hun werk die ofwel niet goed werkt of heeft een totaal nieuwe oplossing. De student voert vervolgens primair en secundair onderzoek op het probleem; analyseert de bevindingen en vertaalt deze in een haalbare oplossing voor het probleem. Kortom, de student wordt een business consultant voor het bedrijf. De student zal veranderen in delen van het werk om hun mentoren elke maand voor kritische feedback om hen te helpen hun werk te stroomlijnen en te blijven op doel. Aan het einde van vijf maanden, van de student bindt hun werk en legt het aan de mentor voor de indeling. De UNYP MBA programma is geaccrediteerd door de Amerikaanse accreditatieorgaan, de Internationale Assemblee voor Collegiate Business School (IACBE), en de Tsjechische Vereniging van MBA's (CAMBAS). UNYP is geaccrediteerd door de Britse Raad voor Accreditatie (BAC) en UNYP is ook lid van AACSB en CEEMAN, die wij volgen met het doel in het onderwijs het bedrijfsleven het onderwijs in andere regio's van de wereld te observeren best practices. [-]

Mba

Rensselaer Polytechnic Institute, Lally School of Management
Campus Voltijd 1 - 2 jaar August 2017 Verenigde Staten Troy

Voor de tech-savvy, innovatie-minded, het Lally MBA programma helpt deskundigheid van studenten in het beheer van technologische innovatie en het gebruik van de nieuwste technologieën om zakelijke functies helpen ontwikkelen. [+]

mba

Voor de tech-savvy, innovatie-minded, het Lally MBA programma helpt deskundigheid van studenten in het beheer van technologische innovatie en het gebruik van de nieuwste technologieën om zakelijke functies helpen ontwikkelen. Waarom kiezen voor de Lally MBA?

Leer om innovatie die wordt gedreven door nieuwe technologie te beheren. Wordt een persoon van invloed in groeiende, op technologie gebaseerde bedrijven. Dompel jezelf onder in een ondernemende omgeving. Leer hoe de basisprincipes van het bedrijfsleven worden versterkt door het gebruik van technologie. Streven naar een verscheidenheid aan cursussen en krijgen de diepte in één of twee concentratiegebieden. Breng een portfolio van technologie management tools. Ontwikkelen van een ondernemende mentaliteit die je kunt gebruiken in start-ups of gevestigde bedrijven. Ontwikkelen van expertise door middel van stages en partnerschappen met gerespecteerde organisaties van het bedrijfsleven Keer terug naar de arbeidsmarkt in een tijdig aan nieuwe kennis en vaardigheden toe te passen. Profiteer van carrière middelen en professionele ontwikkeling te ondersteunen en workshops. ... [-]

Master Of Science Business Administration (grote Financiën, Marketing Und Cd)

University of Cologne Faculty of Management, Economics and Social Sciences
Campus Voltijd 4 semesters October 2017 Duitsland Keulen

De masteropleiding Business Administration bestaat uit 120 ECTS (European Credit Transfer System) Points en is ontworpen als een 4-semester full-time programma. Het is een opeenvolgende masterdiploma op basis van een bachelor diploma op het gebied van bedrijfskunde. [+]

De masteropleiding bedrijfskunde bestaat uit 120 ECTS (European Credit Transfer System) Points en is ontworpen als een 4-semester full-time programma. Het is een opeenvolgende masterdiploma op basis van een bachelor diploma op het gebied van bedrijfskunde. Kunnen kiezen uit zes verschillende speciale velden, zul je een grote selecteren en start de nadruk op dat de respectieve veld vanaf het begin. De focus kan op de volgende disciplines binnen bedrijfskunde worden gezet: Boekhouding en belastingen (programma in het Engels en Duits) Corporate Development (programma volledig in het Engels taal) Finance (programma volledig in het Engels taal) Marketing (programma volledig in het Engels taal) Media en Technologie Management (programma in het Engels en Duits) Supply Chain Management (programma in het Engels en Duits) De Kern en Advanced Sectie, Waarvan 18 studiepunten bevat, zal betrekking hebben op methodische basis van de respectieve belangrijkste. De Specialisatie Sectie leert belangrijke specifieke basics en bovendien geavanceerde vaardigheden in hetzelfde gebied. Dit gedeelte bestaat uit 48 studiepunten. De Aanvullende Sectie dient als extra sectie om een ​​specifiek profiel te ontwikkelen - hetzij door verdieping en gespecialiseerd of door diversificatie kennis. Verdere modules van zakelijke administratie en uit de sociale wetenschappen, economie zijn beschikbaar voor studenten. Dit gebied beslaat 24 studiepunten. FINANCIËN Inhoud De belangrijkste in Finance tracht te brengen know-how over de kapitaalmarkt instrumenten en methoden van interne zakelijke financiering. In de bank- en verzekeringssector, is het onderwerp van de risicometing en controle steeds meer op de voorgrond als gevolg van strengere toezichtregels. Prioriteiten Financiën, corporate finance, bank- en verzekeringswezen Carriere vooruitzichten Deze belangrijke bereidt studenten voor op een carrière in de financiële sector - binnen bedrijven, banken, verzekeringsmaatschappijen en andere financiële dienstverleners, zoals investering of leasemaatschappijen. Ook financiële afdelingen in advies- en accountantskantoren veroorloven tal van kansen op werk. Jobs in investment banking, vermogensbeheer en de bijbehorende gebieden van consultancy, in de regel, eisen grondige kennis van de boekhouding van ondernemingen en de beoordeling alsmede portfolio management. MARKETING Inhoud De belangrijkste in Marketing streeft naar methoden en instrumenten van marktgerichte corporate management te brengen. De betrokken stoelen samenwerken uitgebreid in empirisch en internationaal gericht onderwijs en onderzoek. Daarnaast is de afdeling beschikt over uitstekende contacten met tal van bedrijven, economische instituten en adviesbureaus. Veel modules worden aangeboden in het Engels. Prioriteiten Customer management, brand management, marktonderzoek Carriere vooruitzichten Uitwisselingen tussen bedrijven en studenten worden vastgesteld en bevorderd door middel van gastcolleges en seminars, zodat studenten om de praktische relevantie van de kennis die ze in de vakken van hun Meester hebben verworven waarderen. De competenties verworven op dit belangrijke gebied van de studie boven alles voor te bereiden afgestudeerden voor toekomstige management taken, alsmede voor leidende posities in de industrie en commerciële ondernemingen, namelijk marketing en sales. BEDRIJFSONTWIKKELING Inhoud Methoden en instrumenten van strategische corporate management en ontwikkeling, alsmede human resource management worden getransporteerd in de diepte. Veel van de modules worden aangeboden in het Engels. Prioriteiten Corporate development, strategisch management en strategisch human resource management Carriere vooruitzichten Deze studies open te stellen brede perspectieven voor de professionele loopbaan in zowel business management en consultancy, samen met specialisatie opties - afhankelijk van de gekozen thema's - in human resource management of in de strategische organisatie-ontwerp en ontwikkeling. Dit geldt voor particuliere en openbare instellingen, alsmede aan de veelvuldige activiteiten in consulting. Toelatingseisen De toelatingseisen moet worden voldaan tot de deadline: Bachelor's degree Toepassing in het geval van onvoltooide Bachelor studies: In gevallen waarin heden Bachelor studies zijn nog niet volledig is afgerond, toepassing is toegestaan ​​indien de kandidaat heeft verdiend ten minste 80% van de benodigde kredieten en zal de resterende resultaten uiterlijk bereikt op 30 september . De specifieke toelatingscriteria voor de aangewezen opleiding (met inbegrip van de algemene graad) moet reeds voldaan op basis van de examenresultaten beschikbaar op het moment van de aanvraag. Algemene graad van ten minste 2,7 (Duitse graad) in de bacheloropleiding Vervulling van de volgende vakinhoudelijke eisen Ten minste 48 studiepunten in Business Administration Minstens 18 studiepunten in de economie Ten minste 15 ECTS in Statistieken / Wiskunde Taaleisen: Englisch taalvaardigheid op niveau B2. [-]

Mba, Leiderschap En Verandermanagement

Concordia University Chicago Online
Campus of Online Open Inschrijving Verenigde Staten Chicago

Was u geboren om te leiden? De huidige economische omgeving vraagt ​​om succesvolle bedrijven om de middelen creatief en effectief te gebruiken. Er is een toenemende behoefte aan leiders die een organisatie kan begeleiden bij het aanpassen aan veranderende omstandigheden en behoeften van de consument. Veel bedrijven zoeken naar managers met sterke leiderschapskwaliteiten die goed passen in een veranderende omgeving. [+]

MBA Programma's in Marketing Management. Was u geboren om te leiden? De huidige economische omgeving vraagt ​​om succesvolle bedrijven om de middelen creatief en effectief te gebruiken. Er is een toenemende behoefte aan leiders die een organisatie kan begeleiden bij het aanpassen aan veranderende omstandigheden en behoeften van de consument. Veel bedrijven zoeken naar managers met sterke leiderschapskwaliteiten die goed passen in een veranderende omgeving. leerdoelen Concordia University Chicago's MBA specialisatie en certificaat in leiderschap en change management zullen de kernactiviteiten die u nodig hebt om je carrière waarbij de focus ligt op de belangrijkste mensen en organisaties op te bouwen. De cursussen zijn bedoeld om studenten te helpen begrijpen de waarde van een array van leiderschap theorieën, de interculturele invloed van leiderschap praktijk, en de fijne kneepjes van strategische verandering te vergemakkelijken. Studenten ontwikkelen dienend leiderschap, interpersoonlijke en het beïnvloeden van vaardigheden om effectief vormgeven groep te wijzigen. Afgestudeerden zullen met succes verdedigen systemische verandering terwijl het bereiken van de missie van de organisatie. carrière Mogelijkheden Executive leadership: CEO, CMO, COO Ondernemer / Kleine-ondernemer Human resource manager Global manager Consultant De vraag naar MBA-afgestudeerden Volgens de Graduate Management Admission Council® enquête onder 185 bedrijven in 33 landen wereldwijd, 87 procent van de werkgevers van plan te onderhouden (43%) of stijging (43%) headcounts voor nieuwe MBA huurt. Eenenveertig respondenten zijn aangesloten bij bedrijven in de Fortune 500, en omvatten 22 van de Fortune 100 bedrijven. [-]