Master in Bedrijfskunde in Marketing en Sales

Beste 16 MBA Opleidingen in Marketing en Sales 2017

MBA Marketing en Sales

Marketing en verkoop zijn twee nauw verwante gebieden die, wanneer correct gecombineerd, kan helpen een bedrijf te domineren zijn industrie. Inzicht in consumentengedrag en een doelgerichtere en sluiten van de verkoop is de sleutel tot een bedrijf 'succes. Evenzo, studenten die een master's degree in dit gebied verdienen uitgegroeid tot een concurrerend kandidaat in een ontluikende gebied.

Dus, wat is een MBA in Marketing en Sales? Het is een graad die vaardigheden van een student hones als het gaat om strategie en basiskennis business principles. Mensen die cursussen op dit niveau krijgen een kans om diep ingaan op marketing uitdagingen en leren over de meest recente toepassingen en technologie die gebruikt wordt in het veld. Na voltooiing, hebben afgestudeerden de verworven vaardigheden te implementeren creatieve marketing en groei van hun verkoopcijfers.

Er zijn veel voordelen aan het verdienen van een master's degree, zoals het maken van jezelf meer verhandelbaar voor begeerde banen. Daarnaast krijgen de leerlingen hun mogelijkheden groeien, deelnemen aan cursussen zoals financiële verslaggeving, innovatie, ethiek, operaties en data-analyse.

Afhankelijk van de instelling een student wenst bij te wonen, kunnen de kosten van het verdienen van een MBA in sales en marketing variëren. Voor mensen met een budget met een verlangen om hun onderwijs te bevorderen en meer te leren over "Wat is een MBA in Marketing en Sales?" Zoeken meerdere instellingen en vergelijken van programma's en de prijs is een goed idee.

Zodra een student verdient een master in marketing en sales, zijn er een aantal carrièremogelijkheden. Sommige mensen gaan naar management-en directiefuncties, en enkele gain de know-how om hun eigen bedrijf te starten.Anderen genieten van het werken voor internationale marketing bedrijven in brand management, sales strategievorming en public relations.

 

Door de Masterstudies's, zijn er opties voor zowel on-campus en online leren. Online cursussen bieden studenten met de flexibiliteit om te werken rond de werkgelegenheid en drukke schema's. Bovendien, het geeft studenten toegang tot de lessen wanneer ze niet dicht genoeg bij een instelling met een in aanmerking komende programma bij te wonen kunnen leven. Internet-based learning is een geweldige manier om een MBA te verdienen in de verkoop en marketing en verbeter uw carrière. Zoeken naar je programma hieronder en direct contact opnemen met de toelating kantoor van de school van uw keuze door het invullen van het lood vorm.

Lees meer

Mba, Digitale Marketing Specialisatie

Concordia University Chicago
Campus Voltijd 1 - 2 jaar March 2017 Verenigde Staten Chicago

Omdat marketing blijft zich ontwikkelen, naast een reeks van nieuwe technologische ontwikkelingen, de behoefte aan professionals die begrijpen de veranderende online landschap is groter dan ooit. [+]

Masters Bedrijfskunde in Marketing en Sales. MBA, Digital Marketing Specialisatie Omdat marketing blijft zich ontwikkelen, naast een reeks van nieuwe technologische ontwikkelingen, de behoefte aan professionals die begrijpen de veranderende online landschap is groter dan ooit. Dit programma geeft je de vaardigheden te geven om te creëren, ontwikkelen en beheren van een succesvolle digitale marketing strategieën. U leert over de nieuwste tools en technieken voor een effectieve digitale marketing, met inbegrip van mobiele marketing, social media strategieën, en digitale marketing analytics. Na deze cursus, kom je in aanmerking voor een reeks van rollen in deze sector, met inbegrip van posities zoals digitale brand manager, digitale marketing consultant, en directeur van digitale marketing strategie. Typische carrièremogelijkheden voor afgestudeerden zijn onder andere: Digitale content marketing manager Directeur van digitale marketing strategie Digitale brand manager Digitale marketing consultant VP van de wereldwijde digitale marketing programma's cursus Eisen Academische Toelatingseisen: Bachelor's degree van een Amerikaanse equivalent, regionaal erkende instelling GPA verdiende 2.85 of hoger Engels taalvaardigheid *: IELTS: minimaal 6.0 of TOEFL: minimum 60 (internet-based) of Michigan Test: minimum 85 of bachelor's degree van internationale Engels-sprekende universiteit of geavanceerde graad van een Amerikaanse instelling Officiële toetsresultaten moet worden verstrekt. [-]

MBA In Marketing

Ajman University
Campus Voltijd Deeltijd 2 - 4 jaar September 2017 Verenigde Arabische Emiraten Ajman +1 more

Het AUST MBA-programma is bedoeld om de normen voor kwaliteitsborging door world-class business programma accreditatie organisaties zoals AACSB en de Association of MBA's stellen te voldoen. [+]

Overzicht Onderscheidende kenmerken Het AUST MBA-programma is bedoeld om de normen voor kwaliteitsborging door world-class business programma accreditatie organisaties zoals AACSB en de Association of MBA's stellen te voldoen. Doelstellingen van het programma Om studenten op te leiden in de theoretische en toegepaste aspecten van de core business functies zoals boekhouding, marketing, financiën, informatiesystemen en operations management. Om studenten op te leiden grondig in één van het vakgebied specialisaties zoals Marketing, Financieel Management en Human Resource Management. Om ervoor te zorgen, met de hulp van cursusaanbod en case studies, die de leerlingen effectief te communiceren, en bieden leiderschapskwaliteiten, en team-building vaardigheden. Om studenten om ethische kwesties en de multiculturele diversiteit beheren trainen. Om studenten met de technieken en strategische instrumenten te herkennen, begrijpen en de verschillende dimensies van zakelijke omgeving te analyseren uit te rusten. Om wetenschappelijk onderzoek te bevorderen voor het vinden van oplossingen voor real-life business problemen ten behoeve van de academische wereld, organisaties van het bedrijfsleven, de gemeenschap en de natie. Leerplan Core Cursussen (21 Credits) 471.004 Operations Management 471005 Business Research Methods 471006 International Business 472.002 Financial Accounting 472003 Corporate Finance 473.001 Marketing Management Beheer 474.001 Human Resource Track opties (12 studiepunten) afzet 473.002 Dienst Marketing 473.003 International Marketing 473.004 Marketing Strategy (Capstone Course) 473.005 Retail Management 473.006 Promotion Beheer Capstone Course (3 credit-uren) 471007 Strategic Management Leer middelen Studenten hebben toegang tot alle leermiddelen worden aangeboden door AUST - bibliotheek, computerlokalen, internet en web platforms, online internationale business game wedstrijden met studenten van andere vooraanstaande instellingen, databases voor wetenschappelijke tijdschriften, en de middelen van samenwerkende instellingen. De MBA-opleidingen zorgen voor een optimale klassikale leeromgeving aan de doelstellingen van het programma te verwezenlijken. Kennis, begrip, toepassing, analyse, synthese en evaluatie worden benadrukt in het ontwerp en de levering van cursussen. Het systeem van het onderwijs werkzaam zijn in het MBA-programma biedt een nieuwe leren aanpak die studentgerichte en het gaat om discussies, participatie en gedeelde verantwoordelijkheid voor het leren, samenwerking, case analyse, onderzoeken en deskundige rol verantwoordelijkheden. Het gebruik van de technologie, simulatie en de synthese van de kennis van deskundigen van toepassing zijn op organisaties van het bedrijfsleven in het nieuwe economische klimaat zijn de belangrijkste aandachtspunten ontworpen om te verbeteren en te zorgen voor academische kwaliteit van het programma. Attendance Policy Studenten worden verwacht bij te wonen en volledig deelnemen aan alle klassen. Een minimum van 75 procent deelname zal in elke cursus ingeschreven worden verlangd. Academische Permanent voor afgestudeerde studenten Als de student GPA lager is dan 3,0 na het tweede semester, hij / zij zal worden geplaatst op proef. Als de student zijn / haar CGPA niet te verhogen tot 3,0 in het volgende semester, zal hij / zij zich bevindt op een tweede proeftijd geplaatst. Indien de student niet aan zijn / haar GPA verhogen tot 3,0 in de volgende semester zal de student uit het programma worden afgewezen. De Graduate programmacoördinator kan adviseren een academisch waarschuwde student aan een of meer cursussen te herhalen om zijn / haar kansen te vergroten om zijn / haar CGPA verhogen tot 3,0. Toegestane tijd om de MBA programma te voltooien De studietijd voor het MBA-programma is normaal gesproken twee jaar of vier semesters. Echter, de maximum toegestane tijd om het programma te voltooien is 4 jaar of 8 reguliere semesters Studielast voor afgestudeerde studenten De studielast voor een full-time MBA-student kan oplopen tot vier gangen (12 krediet uur) per semester, afhankelijk van zijn / haar CGPA. Exameneisen Een student zal de graad van Master of Business Administration worden uitgereikt na het voldoen aan de volgende eisen: Voltooiing van de MBA-opleidingen: 12 lessen van 3 uur per credit Het behalen van een CGPA van niet minder dan 3,0 Toelatingseisen In overeenstemming met de universiteit eisen voor graduate graden, een kandidaat om te worden toegelaten tot het MBA-programma moet voldoen aan de volgende eisen: Houd een bachelor's degree in Business Administration of een gerelateerd veld van een UAE-erkende universiteit met een minimum cumulatieve GPA van 3,0 / 4,0. Studenten ingeschreven in het MBA-programma zonder voorafgaande natuurlijk het werk in de zakelijke gebieden zijn verplicht om de volgende vijf stichting cursussen en het verkrijgen van een gemiddelde "B" rang te worden toegelaten tot de opleiding. Stichting Cursussen: 410.808 Organizational Theory & Design 102.211 Statistieken voor bedrijven 400393 Micro-economie 400.292 Principes van Accounting I 400.396 Fundamentals van Financiën Studenten met een GPA van minder dan 3 kan onder voorwaarden worden toegelaten. Een minimale score van 550 op papier gebaseerde TOEFL of 6 op IELTS (of het equivalent). Een interview met de toelatingscommissie MBA. Transfer Studenten van erkende instellingen Afgestudeerde studenten van geaccrediteerde instellingen voor hoger onderwijs van toepassing kunnen zijn voor toelating in een AUST MBA-programma. Documenten vereist voor toelating tot een Graduate Program Ingevulde aanvraagformulier UAE Secondary School Certificate of het equivalent daarvan Gewaarmerkte kopie van de bachelor diploma of het equivalent daarvan, Gewaarmerkte kopie van de gevolgde vakken; Bewijs van bekwaamheid in het Engels taal, Fotokopie van een geldig paspoort Een kopie van de VAE ID-kaart voor VAE bewoners Gezondheidscertificaat, afgegeven door een universiteit arts Bewijs van goed gedrag, afgegeven door een officiële instantie Zes recente pasfoto's 2 Referentie Letters Een schriftelijke verbintenis van de aanvrager dat hij / zij zal de universiteit regels en voorschriften in acht ondertekend toelating Geldigheid Toelating tot het MBA-programma is geldig voor ten hoogste twee semesters. Als een toegelaten student niet deelnemen aan het programma binnen deze termijn, zal de toelating bod worden geannuleerd. [-]

Professionele Mba Marketing & Sales

WU Executive Academy - Vienna University of Economics and Business
Campus Deeltijd 18 maanden October 2017 Oostenrijk Wenen

Bedrijven die een verschil maken in hun markten te maken hebben weten manieren om doeltreffend te laten marketing en sales bundelen hun krachten om hun klanten te bedienen en verrukken hen. Onze cutting-edge programma laat de deelnemers om hun kennis en vaardigheden om marketing uitdagingen te beheersen en om de voordelen door de verkoop uitmuntendheid oogsten verbeteren. De Professional MBA Marketing & Sales biedt deelnemers de nieuwste direct toepasbare expertise en belangrijke instrumenten om hen in staat te plannen en implementeren van effectieve marketing en om echte voordelen in termen van een hogere omzet te plukken. [+]

Marketing & sales bundelen krachten

Bedrijven die een verschil maken in hun markten te maken hebben weten manieren om doeltreffend te laten marketing en sales bundelen hun krachten om hun klanten te bedienen en verrukken hen. Onze cutting-edge MBA-programma laat de deelnemers om hun kennis en vaardigheden om marketing uitdagingen te beheersen en om de voordelen door de verkoop uitmuntendheid oogsten verbeteren.

Onmiddellijk toepasbare kennis & belangrijkste instrumenten De Professional MBA Marketing & Sales biedt deelnemers de nieuwste direct toepasbare expertise en belangrijke instrumenten om hen in staat te plannen en implementeren van effectieve marketing en om echte voordelen in termen van een hogere omzet te plukken.... [-]


EMBA In Sales Management

German Business School
Campus Deeltijd 2 jaar September 2017 Tunesië Tunis

De EMBA Sales Management programma biedt de deelnemers waardevolle kennis die nodig is voor het ontwikkelen van een sales force en het coördineren van verkoopactiviteiten. Deelname aan dit programma zal de motivatie van werknemers te bevorderen en verbeteren van hun sales-het stimuleren van houding ten opzichte van klanten. [+]

EMBA in Sales Management GBS Executive MBA (Master of Business Administration) -programma richt corporate executives, de huidige en toekomstige managers, zodat ze deze prestigieuze diploma te behalen en tegelijkertijd om hun bestaande full-time banen te houden. EMBA programma richt zich op het verbeteren van strategisch management denken de deelnemers die hen in staat om kritische analyse van elk bedrijf situatie uit te voeren en de verschillende bestuurlijke theorieën om zakelijke problemen op te lossen toe te passen. Een ander cruciaal aspect van het programma is de ontwikkeling van leiderschap en communicatieve vaardigheden en het opbouwen van professionele netwerken door middel van teambuilding activiteiten en groepswerk. Daarnaast leren de deelnemers om de nodige tools te gebruiken voor het bedrijfsleven onderzoek en tegen het einde van het programma kan integreren en de ontvangen kennis toepassen op hun gebied van specialisme. Ten slotte, zoals alle leidinggevenden een beter begrip van de jaarrekening vereisen, GBS Executive MBA-programma kunnen deelnemers aan gemeenschappelijke kennis op te doen in het lezen en begrijpen kasstroomoverzicht, resultatenrekeningen, balansen. Deze belangrijke praktische vaardigheden helpt leidinggevenden om de financiële resultaten te interpreteren, huidige staat van een organisatie te beoordelen en te herkennen potentiële uitdagingen. GBS Executive MBA-programma is meestal een part-time 2-jarige opleiding als kandidaten vaak werken full-time in de gehele. De lessen vinden meestal plaats eenmaal per 2 maanden en bestaan ​​uit verschillende soorten zakelijke opleidingen zoals projecten, real life cases en workshops die een actieve interactie in een klaslokaal nodig. Programma overzicht De EMBA Sales Management programma biedt de deelnemers waardevolle kennis die nodig is voor het ontwikkelen van een sales force en het coördineren van verkoopactiviteiten. Deelname aan dit programma zal de motivatie van werknemers te bevorderen en verbeteren van hun sales-het stimuleren van houding ten opzichte van klanten. De investering in opleiding van personeel is een belangrijke factor voor het succes van bedrijven ', zoals de uitvoering van verkooptechnieken zullen de bedrijven om consequent te raken, en zelfs overtreffen, hun verkoopdoelstellingen. Programma Basics programma Specials [-]

MBA In Management En Business Management

ESEM
Campus Voltijd 2 jaar September 2017 Spanje Madrid

Met de theoretische methodologie - ESEM de praktijk zal de student van vandaag worden de aanpassing aan de nieuwe technologieën, voor zover nodig en gevraagd voor de functie van directeur-generaal. De praktische inhoud van het programma, nieuwe technologieën, de kwaliteit van leraren en het uitwisselen van ervaringen van studenten, maakt dit programma voldoet aan de doelstelling van het zijn High Business Quality. [+]

Masters Bedrijfskunde in Marketing en Sales. International graduate professioneel niveau. Gericht op mensen die in het bezit of zijn geroepen om de posities en functies van de commerciële en Marketing Directors of CEOs te bezetten. ESEM, met 47 jaar van de activiteit en ontwikkeling, is de business school die gespecialiseerd is in zakelijke gebieden van Commercial en Marketing, Management en Business Administration, met erkenning in de nationale en internationale bedrijven. Door onze klaslokalen en programma's die zij is meer dan 20.000 studenten op vijf continenten. Doel van de training Zorg voor de nodige instrumenten voor management development. Deze tools spelen een drievoudige rol: Sales en Marketing Management, Management en Business Administration. Met de theoretische methodologie - ESEM de praktijk zal de student van vandaag worden de aanpassing aan de nieuwe technologieën, voor zover nodig en gevraagd voor de functie van directeur-generaal. De praktische inhoud van het programma, nieuwe technologieën, de kwaliteit van leraren en het uitwisselen van ervaringen van studenten, maakt dit programma voldoet aan de doelstelling van het zijn High Business Quality. "De filosofie van dit bericht Grade is leren door te doen" Programmastructuur De MBA in Management en Business Administration programma is ontwikkeld in twee academische jaren en een totaal van twaalf modules. De eerste zes overeen met het gebied van Business Management en Marketing Management. Na de titelformaat dezelfde Master in Business Management en Marketing zal worden verkregen. De volgende zes komen overeen met de oppervlakte van Aministración en Management. Na de titelformaat dezelfde MBA in Management en Business Administration zal worden verkregen. Evaluatie Studenten moeten in de praktijk op de onderwerpen die in de modules, routing en het structureren van je scriptie te ontwikkelen. Het werk zal binnen de school uren van elke module worden ontwikkeld en geëvalueerd door leerkrachten. Indien nodig kunnen zij begeleiding zullen krijgen op die aspecten van het werk dat die niet werden volgens de eisen van ESEM in elk gebied te wijzigen. Het doel van het programma is ervoor te zorgen dat de studenten begrijpen en beheersen de begrippen geleerd. De filosofie van het programma is het leren door te doen. Toeschouwers: 100% voor alle klassen. Einde van Studies Thesis: Aan het einde van elk programma, als een synthese van geleerde lessen en het werk gedaan, de teams te ontwikkelen: • 1 jaar Marketing Plan projectie tot twee jaar • 2 jaar Business Plan met een volle twee jaar economische projectie. Het Business Plan zal het proefschrift vormen en zal worden geregisseerd en geëvalueerd door daartoe aangewezen docenten. Zodra cursados ​​en geëvalueerd twaalf modules en de twee krijgen de mate scriptie MBA in Management en Business Administration. thematische inhoud 1 jaar afzet Fundamentals of Marketing Market Analysis en consumentenbescherming Product & Pricing Comunity Manager: Rollen en verantwoordelijkheden CRM: klantenbinding prestaties Marketing inbound Marketing mobiel Persoonlijke merkontwikkeling (Job Hunting) mededeling Adverteren Communicatieplan verkoop commerciële onderhandelingen Sales Team Management Sales Forecast Distributie en Sales Management merchandising distributie logistiek marketing Planning marketing Audit marketing Plan budgetten marketing Marketing Plan Ontwikkeling Kwalificatie: Master in Business Management en Marketing 2 jaar Internationale handel internationale marketing Internationale handel International Finance beheer scorecard management Skills Human Resource Human Resources Corporatieve Social Responsibility (CSR) coaching Financieel Management accounting Economische en Financiële Analyse financiële projectie Evaluatie van Financial Projects Operations management R & D Information Systems Operations management strategische planning Strategisch Business Plan Business Plan Graad: MBA in Management en Business Administration General Services ESEM On-site ESEM, de student los van de nauwe relatie met docenten en ESEM apparatuur, gratis beschikbaar vanaf: Job Praktijken in bedrijven computer room studie Kamers Special Services niet-EU-studenten In aanvulling op de algemene diensten, niet-EU-studenten hebben ESEM van: Begeleiding en informatie voor inschrijving in het programma. nodige documentatie die de Spaanse consulaten voor de verwerking en het verkrijgen van de Visa Studies gevraagd. Praktijken in de Spaanse bedrijven. Incorporatie van de zesde maand van de start van de lessen. TIE verwerking in Madrid. Verzekeringen recruitment in Madrid MAPFRE SEGUROS repatriëring en uitgebreide gezondheidszorg, door de student voor een jaar. Gericht aan Universitaire afgestudeerden met professionele ervaring. universitair afgestudeerden met professionele ervaring. Gehecht aan het directoraat-generaal managers [-]

Mba - Marketing Online

Averett University Online
Online Voltijd September 2017 Verenigde Staten Danville

Verhoog uw marketing vaardigheden om gelijke tred te houden met de huidige mondiale zakelijke uitdagingen met een online MBA in Marketing. Verdien een Master of Business Administration met een concentratie in Marketing (MBA-MKT). [+]

MBA - Marketing Concentratie

Verhoog uw marketing vaardigheden om gelijke tred te houden met de huidige gbal zakelijke uitdagingen met een online MBA in Marketing. Verdien een Master of Business Administration met een concentratie in Marketing (MBA-MKT). De online MBA in Marketing graad zal je voor te bereiden op de volgende stap in uw marketing management carrière. Doelen en Course Topics Als uw baan gaat om het identificeren van nieuwe producten kansen, het analyseren van consumentengedrag en / of communiceren van de producten en diensten van uw bedrijf, zal de Marketing MBA-programma van uw expertise te nemen naar het volgende niveau en kunt u online marketing cursussen. Marketing MBA-afgestudeerden hebben de vaardigheden om evidence-based marketing strategieën voor de wereldwijde publiek te ontwikkelen. Marketing MBA Concentraties De online MBA Marketing programma bestrijkt dezelfde geavanceerde business administration onderwerpen gepresenteerd in de main-spoor MBA, plus gespecialiseerde marketing cursussen aan: Marktonderzoek project ontwerp en analyse Merkmanagement Marketing om wereldwijd publiek Consumentengedrag en marketing invloed Het programma wordt afgesloten met een sluitstuk onderzoeksproject waarmee u uw beheersing van de belangrijkste concepten te tonen en zich richten op een bepaald gebied of marketing probleem van belang. Het leren van ervaringen in het hele programma te benadrukken kwantitatieve analyse en de praktische toepassing van theoretische concepten. MBA in Marketing Format De MBA in Marketing programma is opgemaakt voor een diepgaande studie en versnelde afronding. Studenten zullen gespecialiseerde online marketing cursussen. Kleine klassen laten productieve discussies en persoonlijke aandacht van je instructeur. Die deze Marketing MBA programma is voor De MBA in Marketing programma is bedoeld voor werkende professionals van de achtergrond die een bachelor's degree te houden. Wij geven de voorkeur kandidaten met de officiële transcripties met een 3.0 of hoger GPA in de laatste 60 studiepunten van de bachelor studie en ten minste drie jaar full-time werkervaring. U kan nodig zijn om voorwaarde cursussen te voltooien als je bachelor is in een veld geen verband houden met het bedrijfsleven of marketing. Contacteer ons vandaag of vraag meer informatie over onze MBA-Marketing programma. Toelatingseisen, de overdracht krediet richtlijnen, en graduate eisen worden beschreven in onze catalogus vinden op www.averett.edu. Een Admissions Counselor zal u helpen met de toelatingsprocedure voor het MBA-programma. Officiële undergraduate transcripties geëvalueerd door World Education Services (http://www.wes.org/) Moeten naar het volgende adres te worden gericht aan: Averett University, GPS Program, tav: Christy Davis, 512 Bridge Street, Danville, Virginia, 24541. [-]

Mba Luxe Marketing

ISC Paris Business School
Campus Voltijd October 2017 Frankrijk Parijs

Ons doel is om de leiders succes-gedreven te produceren. ISC Paris en haar partners hebben een ongeëvenaarde faculteit team met academische referenties gecombineerd: ervaren beoefenaars op het gebied van mode en luxe zal afgewisseld met hoog niveau academici. Aan het einde van het programma, zullen de deelnemers in staat zijn om hun omgeving te analyseren en nemen daarmee samenhangende uitdagingen, terwijl het aantonen van uitstekende leidinggevende vaardigheden en interdisciplinaire kennis om te slagen in de zeer veeleisende luxe business. [+]

Masters Bedrijfskunde in Marketing en Sales. Ons doel is om de leiders succes-gedreven te produceren. ISC Paris en haar partners hebben een ongeëvenaarde faculteit team met academische referenties gecombineerd: ervaren beoefenaars op het gebied van mode en luxe zal afgewisseld met hoog niveau academici. Aan het einde van het programma, zullen de deelnemers in staat zijn om hun omgeving te analyseren en nemen daarmee samenhangende uitdagingen, terwijl het aantonen van uitstekende leidinggevende vaardigheden en interdisciplinaire kennis om te slagen in de zeer veeleisende luxe business. Programma Fast Track: 13 500 € Programma Uitgebreide nummer: 16 400 € DOELEN Het International MBA in Luxury Marketing gericht op het opleiden uitstekende multiculturele toekomst executives geschikt voor het uitbalanceren creatieve vaardigheden, wetenschappelijke wijsheid en management excellence om de problemen waarmee de bedrijven van de geglobaliseerde luxe-industrie aan te pakken. Wij dringen daarom aan het opleiden van uitstekende managers door middel van een combinatie van high-level theoretische cursussen, conferenties door professionele deskundigen en toegewijde beroepsonderwijs leren. De deelnemers zullen gedijen op hard werken met een hectische project tempo in een veeleisende en spannende leeromgeving volledig operationeel zal zijn en te voldoen aan de behoeften van de mode en luxe bedrijven aan het einde van het programma. Omdat wij waarde hechten aan persoonlijke ontwikkeling, zullen de studenten ook profiteren van een van de beste competenties en expertise bij elkaar gebracht door een bedrijf en een mode-scholen door middel van professionele ontwikkeling ondersteuning en geïndividualiseerde follow-up. LOOPBAAN EN JOB opportunies Thuis of in het buitenland: brand manager, product manager, area managers in de detailhandel of groothandel, belast met de ontwikkeling en marketing projecten ... [-]

Mba In Strategische Marketing En Retail

Grupo Tiradentes
Campus Voltijd 429 uur March 2017 Brazilië Aracaju

Leraren met theoretische en praktische ervaring in Strategische Marketing en de specifieke kenmerken van Retail; Success Cases studies met kleine, middelgrote en grote organisaties; Infrastructuur compatibel met de standaard behoefte van onze doelgroep; praktische ervaring en de aanwezigheid van uitgenodigde professionals in een aantal modules. [+]

differentialen Course Leraren met theoretische en praktische ervaring op strategische marketing en de specifieke kenmerken van Retail; Success Cases studies met kleine, middelgrote en grote organisaties; Infrastructuur compatibel met de standaard behoefte van onze doelgroep; praktische ervaring en de aanwezigheid van uitgenodigde professionals in een aantal modules. GOALS Een van de belangrijkste doelstellingen van de MBA, kunnen we benadrukken: Om de nodige kennis in de praktijk gericht op de planning, ontwikkeling en controle op de activiteiten die verband houden met de Retail Marketing bieden. Zelfmanagement van leerders met technische hulpmiddelen en stelt noodzakelijke parameters om problemen die uniek zijn voor de centrale thema's van Strategic Marketing aan te pakken. Direct speciale aandacht voor verkooptechnieken en promoties door concurrerende markten en hoge prestaties verricht. PUBLIEK Professionals die werkzaam zijn in de detailhandel of willen hun vaardigheden gericht op marketing te ontwikkelen. METHODOLOGIE De cursus zal worden ontwikkeld door middel van verschillende onderwijs- / leren technieken om actieve participatie van studenten in de opbouw van kennis mogelijk te maken. Professor bieden bewaking schoolmateriaal. Zal worden gebruikt, afhankelijk van de aard en de geschiktheid van elke discipline, verschillende methoden zoals case studies, games en simulaties, conferenties, lezingen, seminars, geregisseerd studies, groepswerk, practica in laboratoria, debatten en uitwisselingen experimenten. [-]

Master Of Business Administration. Major: Global Marketing (mba MKT)

Institut d'Administration des Entreprises Nice
Campus Voltijd 6 maanden September 2017 Frankrijk Nice

Deze Master of Business Administration is een full-time 6 maanden graad bedoeld voor leidinggevenden en studenten bereid zijn om zich te specialiseren en krijgen een grondige kennis op het gebied van marketing. [+]

Masters Bedrijfskunde in Marketing en Sales. Deze Master of Business Administration is een full-time 6 maanden graad bedoeld voor leidinggevenden en studenten bereid zijn om zich te specialiseren en krijgen een grondige kennis op het gebied van marketing. U heeft een solide ervaring in het bedrijfsleven, voltooide zakelijke graduate studies gerealiseerd, en u wilt om over te stappen naar het hoger management posities in de marketing sector, of uitgegroeid tot een wereldwijd consultant in marketing: dit is de mate je nodig hebt. Onze MBA is ontworpen om u de mogelijkheid om je carrière te nemen naar het volgende niveau te geven. Je zal meer dan expertise in business administration krijgen: u levenslang tools waarmee u uw ambities en dromen te verwezenlijken verwerven. Cohorten bestaan ​​uit maximaal 18 studenten per grote, 35 voor de kern courses. 80% van uw collega-studenten en 60% van uw instructeurs zijn internationaal. 40% van de MBA-kandidaten zijn kaderleden en 70% van de faculteit leden zijn hands-on zaken beoefenaars. Deze omgeving zorgt ervoor dat u effectief en hoge interactieve lezingen, waarbij wetenschappers uit verschillende achtergronden, achtergronden, leeftijden en landen te ontmoeten en hun kennis en ervaring te delen. Uw cursussen zijn gepland drie dagen per week meer dan vijfentwintig weken, zodat u om te studeren en werken op hetzelfde moment als je daarvoor kiezen. Internationale kandidaten met een studentenvisum mogen werken tot 20 uur per week tijdens hun verblijf in Frankrijk. Als u een leidinggevende of een medewerker, kunt u uw MBA compleet zonder het verlaten van uw huidige positie. De totale cursussen bestaat uit 48 week-dagen en 24-dagen weekend. Met behulp van uw feestdagen (in Frankrijk) 25, slechts een vermindering van uw werklast tot 80% gedurende 6 maanden zal worden onderhandeld met uw werkgever. Tijdens de val je mee studenten hoofdvak in Finance te verbreden en te verdiepen uw kennis in de kern cursussen, in de richting van het algemeen management domeinen van project management, het internationale bedrijfsleven, de financiële verslaglegging, enzovoort. In het voorjaar u bijwoont je belangrijkste cursussen, het verkennen van gespecialiseerde gebieden zoals marketing van de innovatie, de wereldwijde reclame-management, CRM ... Het hele jaar door, een onderzoeksproject uit te voeren op een specifieke zakelijke onderwerp of professionele ervaring onder begeleiding van een academische begeleider, en te verdedigen op het einde van het jaar voor de Degree Award Committee. Toelatingseisen Graduaat IN ZAKEN: je diploma moet een minimum van 4 jaar duren en het verlenen van een minimum van 240 studiepunten, of 120 Amerikaanse credits, of gelijkwaardig. Kennis van het Engels: een van de volgende TOEIC> 800 TOEFL iBT> 81 TOEFL CBT> 217 TOEFL PBT> 553 IELTS> 6.5 Goede academische resultaten en werkervaring Interview voor de toelatingscommissie [-]

Mba Master Of Business Administration

Belarus State Economic University
Campus Voltijd 2 jaar December 2017 Wit-Rusland Minsk

Innovatieve MBA-programma voor toonaangevende specialisten en senior managers van de functionele gebieden zoals operations, sales, marketing, financiën, human resources, en informatieve systemen [+]

MBA kansen voor ambitieuze afgestudeerden Innovatieve MBA-programma voor toonaangevende specialisten en senior managers van de functionele gebieden zoals operations, sales, marketing, financiën, human resources, en informatieve systemen Wit-Rusland staat Economic University is de grootste en meest erkende nationale zakelijke elite in Wit-Rusland, evenals de toonaangevende centrum van economisch onderwijs. Al meer dan 80 jaar van haar bestaan ​​meer dan 90.000 specialisten zijn afgestudeerd aan de BSEU.They vormen de kern van het bedrijfsleven de samenleving van het land. Het Instituut voor masteropleidingen als onderdeel van BSEU biedt master's onderwijs voor studenten en training voor MBA. De business school in BSEU was de eerste in Wit-Rusland om de opleiding te starten voor MBA in de Russische taal in 1993. Onze universiteit is de grootste business school bezetten 85% in de post-graduate markt en 89% in de opleiding voor een meester van graad in Wit-Rusland. Learning technieken van case studies en simulaties worden veel gebruikt in de opleiding proces. Het onderwijs die u ontvangt bij BSEU zal bekrachtigen met de kennis, vaardigheden, en de langetermijnvisie die leiden tot innovatie en groei. En, heb je een krachtig netwerk van volbracht, inspirerende collega's die zullen blijven om u te ondersteunen, lang na je laatste les op te bouwen. Uw BEU ervaring zal je hele loopbaan vorm te geven en te transformeren van uw leven. Het zal je voorbereiden om te navigeren de ongekende economische, sociale, en andere complexe verandert de toekomst zal zeker brengen. Het curriculum omvat de volgende cursussen: verplichte opleidingsonderdelen Bedrijfseconomie Bedrijfs statistieken Management and Organizational Behaviour Financial Accounting Management Informatie Systemen Marketing Management Strategic Management (strategie) Human Resource Management Financieel Management International Business and Competition Projectmanagement Optioneel Cursussen: Macro-economie en het mondiale economische klimaat Business Law LOGISTICS Marktonderzoek Economische groei en ontwikkeling Investment Management en Innovaties Business Communication Econometrie Indiening van de aanvraag documenten 27 juni - 30 oktober voor internationale studenten Toelatingsexamens 27 juni - 30 oktober voor internationale studenten DUUR 2 jaar Lezing dagen Zes dagen per week Tijdsinvestering 4536 uren Credits 120 Kosten USD 3500 per jaar voor de burgers van andere landen Accreditatie Het nationale systeem voor de conformiteit verklaring van de republiek Wit-Rusland staat commissie standartisation van de Republiek Belarus [-]

Full-time MBA

Chapman University
Campus Voltijd 21 maanden September 2017 Verenigde Staten Orange

De Full-time MBA is ontworpen voor het begin van hun loopbaan professionals, hen voor te bereiden als toekomstige zakelijke leiders lokaal bloeien, nationaal en mondiaal niveau. Onze 21-maanden programma omvat concentraties in Ondernemerschap, Financiën, International Business en Marketing. [+]

Masters Bedrijfskunde in Marketing en Sales. De Full-time MBA is ontworpen voor het begin van hun loopbaan professionals, hen voor te bereiden als toekomstige zakelijke leiders lokaal bloeien, nationaal en mondiaal niveau. Onze 21-maanden programma omvat concentraties in Ondernemerschap, Financiën, International Business en Marketing. Terwijl het verkrijgen van business expertise in de klas, Argyros Career Services bereidt, uitdagingen en moedigt alle zakelijke studenten om hun eigen weg naar professioneel succes te maken. Alle studenten deelnemen aan de Professional Development Program (PDP) om hen voor te bereiden door middel van actieve verkenning van de carrière van de beoordeling, persoonlijke merk ontwikkeling en activering, en loopbaanmanagement. PDP is een geïntegreerd onderdeel van de Full-time MBA en wordt aangeboden in combinatie met middelen die door Argyros Career Services. Het programma zal machtigen studenten om zelfverzekerd en concurrerende kandidaten in hun sector van keuze. Studenten hebben ook mogelijkheden om leidinggevende functies na te streven in de programma's MBA Association en Argyros ambassadeur, het bijwonen van nationale conferenties en case wedstrijden, en gaan met top executives, zowel binnen als buiten de klas. Hoogtepunten van de Full-time MBA-programma zijn onder meer: - Lock-stap cohort met overdag cursussen - Reis natuurlijk naar Zuid-Amerika of Scandinavië - Professional Development Program (PDP) - Merit beurs en graduate assistentschap kansen Vereisten - Leg de online applicatie - CV - Statement of Intent - Officiële transcript van bachelordiploma toekenning instelling - Stuur elektronisch naar admtranscript@chapman.edu - Stuur via mail naar: Chapman University, Office of Graduate Admissions, Eén University Drive, Orange, CA 92866 - Officiële GMAT of GRE score (institution code 4047) - Twee brieven van aanbeveling - Interview Internationale kandidaten moeten ook de volgende onderwerpen: - Officiële TOEFL, IELTS of PTE test score - Kopie van diploma - International Graduate Student Aanvullende Form [-]

MBA In Marketing

Talal Abu-Ghazaleh Graduate School of Business
Campus Voltijd September 2017 Jordanië Amman

De Marketing concentratie biedt kandidaten met de juiste vaardigheden en de eisen die nodig zijn om zich te kwalificeren voor de marketing banen. Dit programma is ideaal voor kandidaten die op dit terrein als ze hun nieuw verworven vaardigheden kunnen gebruiken om de progressie in leidinggevende rollen. [+]

De Marketing concentratie biedt kandidaten met de juiste vaardigheden en de eisen die nodig zijn om zich te kwalificeren voor de marketing banen. Dit programma is ideaal voor kandidaten die op dit terrein als ze hun nieuw verworven vaardigheden kunnen gebruiken om de progressie in leidinggevende rollen. Marketing professionals zijn sterk in de vraag, en een carrière in de marketing kan zeer de moeite waard in termen van voldoening in het werk en de financiële compensatie zijn. De industrialisatie van de Arabische landen, samen met de enorme groei in de zakelijke activiteiten, vereisen dat er professionals te verplaatsen producten en diensten helpen om hun beoogde ontvangers zijn. Core Requirements - 30 studiepunten uur Research Methodology Management Informatie Systemen Financial Accounting Management and Cost Accounting Corporate finance Bedrijfseconomie Organizational Behavior en Human Resources Strategic Management and Business Policy Operations Management Marketing en Sales Management Keuzevakken in Marketing - 12 krediet uur Consumentengedrag Marketing Research DIENSTEN MARKETING Marketing Strategy Toelating TAG-SB dwingt dezelfde toelating en afstuderen beleid voor zijn gehele traineeship. Toelating tot het MBA-programma staat open voor gekwalificeerde houder van een bachelordiploma van een erkende universiteit, ongeacht de undergraduate grote vakgebied. Afgestudeerden van universiteiten, waar de inschrijving niet verplicht is niet in aanmerking voor toelating. toelatingsbeleid van de School is om de kandidaten die het grootste potentieel voor academische en professionele succes te selecteren. [-]

Master Of Business: Administratie

Sacred Heart University
Campus Voltijd September 2017 Verenigde Staten Fairfield

Op Sacred Heart University, de Welch Master of Business Administration programma biedt studenten de multifunctional perspectieven, globaal inzicht, tactische kennis en praktische vaardigheden die nodig zijn voor het navigeren complexe zakelijke uitdagingen. [+]

Masters Bedrijfskunde in Marketing en Sales. De Master of Business Administration is nog steeds de mate van keuze voor werkgevers die op zoek zijn naar leidinggevende en uitvoerend niveau talent. MBA-afgestudeerden zijn werkzaam in bedrijven over de hele wereld en non-profitorganisaties, overheden, adviesbureaus en universiteiten. Netwerken Uw klassen maken een kans om sterke banden met klasgenoten, docenten, alumni en leidinggevenden in de branche die u kunnen voorzien van uw wereldwijde netwerk te creëren. Welke velden kan ik verwachten om te werken in? Op Sacred Heart University, de Welch Master of Business Administration programma biedt studenten de multifunctional perspectieven, globaal inzicht, tactische kennis en praktische vaardigheden die nodig zijn voor het navigeren complexe zakelijke uitdagingen. Zakelijke leiders zullen naar verwachting een diep begrip van het grotere plaatje te bezitten. Een marketing beslissing kan een grote invloed op finance en sales functies hebben; een financiële beslissing kan invloed hebben op elk aspect van een bedrijf, van de directiekamer tot de werkvloer. Onze MBA-curriculum emuleert real-world situaties leer je om zakelijke vaardigheden die veel zakelijke functies oversteken van toepassing - van strategie, financiën en management operaties, boekhouding en marketing. Studenten kunnen eventueel werken in gebieden waaronder maar niet beperkt tot: Boekhouding financiën beheer afzet leiderschap New ventures / start-ups Human Resource Management Academia Consulting Studies tonen aan dat de meeste mensen niet alleen zullen moeten een aantal banen, maar zal meerdere loopbanen hebben tijdens hun leven. Een MBA opent de deuren voor verschillende loopbaanmogelijkheden in in diverse industrieën, startende ondernemingen, non-profitorganisaties, en de academische wereld. Een geavanceerde graad kan helpen jumpstart uw bedrijf carrière of neemt u mee naar een meer strategische positie in uw organisatie. Of het nu je eerste dag op de baan of een senior level management rol, kan een MBA u helpen te begrijpen en een verschil maken. [-]

Mba Marketing Specialist In Madrid

Madrid School of Marketing
Campus Voltijd 750 uur April 2017 Spanje Madrid

De MBA in Marketing- Face (Madrid) van MSMK, bereidt u posities aannemen verantwoordelijkheid van het management en het beheer van nieuwe professionele scenario's vanuit het perspectief van een manager op hetzelfde moment zal de professionele prestaties, vertrouwen en daadkracht te versterken, die zal transformeren uw carrière. [+]

PRESENTATIE De MBA in Marketing- Face (Madrid) van MSMK, bereidt u posities aannemen verantwoordelijkheid van het management en het beheer van nieuwe professionele scenario's vanuit het perspectief van een manager op hetzelfde moment zal de professionele prestaties, vertrouwen en daadkracht te versterken, die zal transformeren uw carrière. De zeer gespecialiseerde in Management en Marketing programma geeft u de deskundigheid en vaardigheden om een ​​leider te worden op hetzelfde moment zal een diep begrip van het bedrijfsleven, human resources, project management, financiën en vooral de ontwikkeling van strategieën en tactieken. De Specialized MBA in Marketing-Face (Madrid), kunt u het programma te ontwikkelen in de faciliteiten van de emblematische straat Principe de Vergara in Madrid, zodat u uw beroep combineren met uw zeer gespecialiseerde opleiding in Management en Marketing U kunt bijwonen van lezingen, seminars en workshops door gerenommeerde sprekers, werk je in kleine en docenten kwaliteitsmanagers bestaande uit nationale en multinationale ondernemingen en waar u profiteren van een Employment Lifetime groepen. Programma Structuur 01.DIRECCIÓN ALGEMEEN 1. Juridische Milieu Juridische omgeving van het bedrijf. Handelsrecht. 2. Economische Milieu Nationale economische omgeving. Internationale economische omgeving. 3. Strategische Richting Inleiding tot het concept van de concurrentiestrategie. Generieke concurrentiestrategieën. Industrie structurele analyse. Groeistrategieën. Bedrijfsstrategie. Business strategie en organisatiestructuur. Analyse van de Value Chain. 4. Technologische Milieu E-Business. De technologische factor. 5. Management Skills Paradigmatische gedachte - Leren om te leren. Effectieve communicatie. Assertiviteit. Teamwork. Motivatie en contingency management. Onderhandeling. 02.DIRECCIÓN PERSONEEL 1. Planning en Human Resources beleid Workforce planning. Beschrijving en evaluatie van banen. Evaluatie van de prestaties. Plan race. 2. Labor Relations Inhuren. Collectieve en individuele: Labour Relations. Publieke voordelen. Beleid ontslagen en herstructureringen personeel. 3. Human Resources Management Werving en selectie. Opleidingsplan. 03.DIRECCIÓN WERKZAAMHEDEN 1. Productie en Operations Operaties. Productieprocessen: Industrial and Services. Basis productiekosten. Supply Chain Management (SCM). 2. Informatiesystemen Information Systems Planning. 1. Financiële Analyse FINANCIËLE 04.DIRECCIÓN Financiële boekhouding. Cost accounting. Breakeven Analysis. Financiële wiskunde. Bankfinanciering. Investment Analysis. Financiële Analyse. Markets in Financial Instruments. 2. Management Control Lange termijn financiële planning. Bepaling van de nodige fondsen. Management Control. Financiële begroting. Rapportage. 3. Buitenlandse Handel Internationale markten. Dynamiek van de buitenlandse handel. De Markt van de Europese Unie. Fiscale planning. 05.DIRECCIÓN strategische planning en MARKETING Marketing strategieën en waardecreatie De ruilwaarde: behoeften, wensen en eisen Markten en de vraag. De technologische factor Het strategische planningsproces PEST analyse milieu, markt-klant segmentatie en positionering Concurrerende analyse en informatiesystemen Hoe om concurrentievoordelen in op technologie gebaseerde marketing te ontwikkelen Geïntegreerde marketing plan Technologieën toegepast op marketing De uitgebreide marketing mix: info + innovatie Operationele marketing en strategische marketing: integratie Controle modellen en belangrijke indicatoren 06.COMPORTAMIENTO CONSUMENT en ervaringsgerichte marketing De Experience Economy: een nieuw scenario te begrijpen en te begrijpen van de consument Ervaringsgerichte marketing. De waarde van de consument De visie van ervaringsgericht onderzoek: welke technieken en instrumenten die gebruikt worden, afhankelijk van de doelstellingen Analyse, rollen en soorten consumenten Het design ervaring Customer Relationship Management Customer Experience Management Hoe het nieuwe paradigma van invloed op het bewustzijn van de consument Het wordt gebruikt in het genereren van ervaringen papier Instrumenten voor monitoring en het creëren van ervaringen Ervaringsgericht Marketing (XM). Management model Voorkomende fouten bij projecten van klanten en medewerkertevredenheid Hoe een project van ervaringsgerichte innovatie aan te pakken Technologieën toegepast op de bewustwording van de consument 07.GESTIÓN INNOVATIE Innovatie als strategie Mythe vs leiden naar de klant te vragen Geconfronteerd met de eerste fase van innovatie: de creativiteit en design thinking Open innovatie en crowdsourcing Barrières en kansen om een ​​innovatieproject te verkopen van marketing Technologie horloge, benchmarking, competitive intelligence en voorbeelden van innovatie van marketing Ontwikkelingen sinds het product aan de verkoop van oplossingen en diensten met toegevoegde waarde Innovatie en productontwerp Co-creatie van ervaringen Verandermanagement Beheer tegenspoed 08.SISTEMA INFORMATIE IN MARKETING Hoe te bouwen en ontwikkelen van een effectieve informatie-systeem Technieken informatieverwerking Strategie en business intelligence Het beheren van data in informatie Data-integratie Big Data 09.MARKETING ANALYTICS Beginselen van de strategische analyse in Marketing en Sales Fundamentals en analytische vaardigheden om de markt te voldoen Hoe de analytische capaciteit te verbeteren Prijsstelling 10.CUSTOMER ANALYTICS Klantsegmentatie Customer Lifetime Value (CLV) Het identificeren van kansen in de markt Probleemoplossing markt Klantenwerving Kruis en up selling Karnen en natuurlijk verloop Scoren Respons analyse van marketing campagnes en incentives Forecasting Product Portfolio Preventie van verwaarlozing en delinquentie Fraudedetectie 11.WEB ANALYTICS Fundamentals en technieken van web analytics Google Analytics: het gebruik en de optimalisatie van campagnes Meting en interpretatie van de belangrijkste rapporten Tracking conversies (Conversion Tracking) Sociale analytics Wetenschap van de zoekopdracht (SoS) De conversie trechter Attributie modellen MARKETING 12.ESTRATEGIAS Hoe de verschillende strategieën te integreren in de totale marketingstrategie Hoe de technologie in de verschillende strategieën hun impact op de operationele acties integreren en Positionering en differentiatie strategieën Merkstrategieën: architectuur en brand management, corporate identity en positionering Productstrategieën Prijsstrategieën Distributie en marketing strategieën in het kanaal. Retail marketing Business to business strategieën Communication Strategies 360 Integratie van marketing strategieën en implementatie Algehele geïntegreerd strategisch proces: digitaal - off-line Relationele 13.ESTRATEGIA Hoe te verhouden tot onze klant Customer Centric Beheer Doelstellingen en strategieën van de aandacht en klantenbinding Concepten en strategieën van CRM en e-CRM Basis en geavanceerde CRM-instrumenten en controlesystemen Nieuwe technieken en trends in customer relationship management 14.LIDERAZGO effectieve verkoop Commercieel Management. Organisatie en planning van de sales functie Management en Personeelsmanagement. Business Coaching Resource management verkoop Meten en evalueren van de verkoopresultaten Strategieën beloning, compensatie en vergoedingen Verkoopstrategieën COMMERCIAL 15.INNOVACIÓN Innovatie Markten Klant innovatie Kwalificatie en opleiding van het verkoopteam Nieuwe formats Technologische hulpmiddelen Management, planning en beheer Het leveren van Waarde 16.BRANDING en huisstijl Branding Basics Sleutels creatieve branding Architectuur en brand management Proces van de lancering van een merk Merkpositionering en herpositionering E-Branding Branded content en de belangrijkste technische Metrische branding en merkwaarde Het beheer van de corporate identity Reputatie van het merk en de reputatie van het bedrijf 17.PLATAFORMAS technologie en marketing Systemen integratie van informatie Wolk marketing management. Interactie consument Belangrijkste technologieën en toepassingen 18.DIGITAL MEDIA (Digital Marketing) Digitale strategieën Creative Strategies Architectuur en web usability. Web Design verkoper SEO en SEM Positioning E-mail marketing Juridische omgeving van de digitale omgeving E-commerce en de waardeketen Belangrijke factoren in het verkeer generatie campagnes Integreren van digitale media management in de algemene strategie van de Marketing 19.SOCIAL MEDIA Social media management Het aantrekken en het beheer van klanten via sociale netwerken Strategieën platforms Beheer en controle-instrumenten Social media strategieën Hoe effectief beheren van een online community Beheer collaborative kansen Foster duurzame verbindingen Hoe je social media strategie op de algehele marketing strategie te integreren 20.RETAIL Technologie toegepast op retail marketing Gebruik strategie en technologische toepassingen in de detailhandel E-retail Technologie en informatie-systemen Interactieve systemen Touch systemen Robotica in de detailhandel De integratie van retail strategie in de totale marketingstrategie 21.MOBILE MARKETING EN interactieve systemen Milieu en mogelijkheden in mobiele marketing Desktop vs mobiele strategie Strategie apps vs webstrategie Strategie door middel van mobiele apparaten Hoe mobiele social media strategie te integreren Hoe om mobiele marketing strategie in de totale marketing strategie te integreren. Strategieën op basis van fysieke nabijheid Relations technieken klant en promotie op mobiele apparaten Zoals verbeteren branding, interactie met de consument, door middel van evenementen Apparaten aanpassen 22.FINANZAS VOOR MANAGERS IN MARKETING / SALES De impact van de beslissingen van marketing / sales in de algemene boekhouding van de onderneming Marketing budgetten en verkoop: analyse, prognoses en afwijkingen ROI in de marketing en verkoop 23.DIRECCIÓN en projectmanagement 1. Inleiding tot de concepten van Project Management Concepten van projectmanagement. Project Life Cycle en Organisatie. Processen in Project Management. 2. Processen Projectmanagement Integratie Management Project. Project scope management. Projectmanagement termijn. Het beheer van de projectkosten. Quality Management Project. Human Resources Management Project. Communications Management Project. Risk Management Project. Procurement Management Project. Professionele en sociale verantwoordelijkheden. [-]

Mba

Oregon State University
Campus Voltijd Deeltijd 1 - 3 jaar September 2017 Verenigde Staten Corvallis +1 more

Je zal niet al je tijd doorbrengen in de klas op de OSU. Terwijl onze academische standaarden en de kwaliteit van het onderwijs zijn ongeëvenaard, we geloven in aanvulling rigoureuze klassikale instructie met praktische, hands-on mogelijkheden om te leren door te doen. Dit model geeft je zowel de kennis van de ervaring die je nodig hebt om te leiden in een steeds complexer en onderling verbonden zakelijke omgeving. Als een MBA-student aan OSU ... [+]

Masters Bedrijfskunde in Marketing en Sales. mba Wij zijn gericht op YOU - U ontvangt een one-size-fits-all benadering op Oregon State niet vinden. Onze programma's zijn ontworpen om uw wensen te voldoen op uw voorwaarden: Kies uw Concentratie Op State Oregon, kunt u uw ervaring aan te passen door te kiezen tussen Business Analytics, Marketing, Executive Leadership, Global Operations, Marketing, Research Thesis of Wealth Management; en een extra graden, Accountancy MBA. Woon Class Full-time of Part-time Als je zijn zeer gemotiveerd en hebben een zakelijke achtergrond, kunt u uw MBA te verdienen in zo weinig als negen maanden. Als je niet naar school fulltime aanwezig zijn, zullen wij u helpen een aangepaste plan van de studie die u toelaat om in dezelfde mate te verdienen op een schema dat voor u werkt. Om werkende professionals tegemoet te komen, veel van onze MBA-opleidingen zijn beschikbaar in de avonduren. De meeste tracks kunnen worden ingevuld op een part-time basis in 2-3 jaar. Lees de MBA opties om te zien welke tracks vereisen overdag cursussen. Pick Your Formaat: Terwijl de meeste tracks worden onderwezen op de campus in Corvallis, zijn Executive Leadership en Business Analytics ook aangeboden in Portland. Deze programma's worden gegeven met behulp van een hybride model waarbij ongeveer 70 procent van het cursusmateriaal is online beschikbaar, terwijl de resterende inhoud wordt gepresenteerd tijdens de face-to-face klassikale sessies, ongeveer een keer per maand per cursus. Leren door te doen Je zal niet al je tijd doorbrengen in de klas op de OSU. Terwijl onze academische standaarden en de kwaliteit van het onderwijs zijn ongeëvenaard, we geloven in aanvulling rigoureuze klassikale instructie met praktische, hands-on mogelijkheden om te leren door te doen. Dit model geeft je zowel de kennis van de ervaring die je nodig hebt om te leiden in een steeds complexer en onderling verbonden zakelijke omgeving. Als een MBA-student aan OSU, zul je samenwerken in een multiculturele, interdisciplinaire teams en zullen kansen moeten: Voer een geïntegreerd business project in uw gekozen gebied van studie Ontwikkelen van een uitgebreid business plan voor een nieuwe OSU technologie brengen op de markt Werken met een vroeg stadium startups en opkomende technologie organisaties op het OSU Accelerator Verbeter uw leiderschapskwaliteiten met inachtneming van de MBA Association board Bouw een wereldwijde professionele netwerk door interactie met klasgenoten, docenten, alumni, investeerders en andere belanghebbenden OSU Een mooie plek om te leren Als u op zoek bent om te studeren in een vriendelijke, veilige gemeenschap met talloze recreatieve mogelijkheden, dan staat Oregon is de plek voor jou. Corvallis ligt in het hart van de Willamette Valley, dicht bij de belangrijkste centra voor werkgelegenheid in zowel Portland en Seattle, en is erkend als een van de beste college steden en een van de top 10 plaatsen in diverse onderzoeken te leven. Tal van wandelen, fietsen en kamperen mogelijkheden zijn beschikbaar in en rond de omgeving. Corvallis heeft een levendige live muziek en kunst scene, en grote skiën is minder dan twee uur rijden. Wanneer de klasse is in sessie, zult u in Austin Hall, een gloednieuwe faciliteit voor zakelijke studenten op Oregon State die val 2015 geopend. Austin heeft 10 state-of-the-art klaslokalen, een computerlokaal, een 250-seat auditorium en veel open ruimte voor studenten om te werken aan groepsprojecten. Een robuuste Support System Het verdienen van een MBA kost tijd en moeite, maar je zal niet alleen te gaan op het. Onze faculteit begrijpt deze uitdagingen en zijn klaar om u te helpen slagen in de klas en daarbuiten. Veel docenten aan het College of Business hebben ervaring in de industrie in aanvulling op hun academische geloofsbrieven. Deze ervaringen te vertalen in zinvolle leerkansen zo goed mogelijk introducties aan toonaangevende en opkomende organisaties. Je adviseurs zal een grote rol spelen in uw succes. Adviseurs zal een ontmoeting met u op regelmatige basis om ervoor te zorgen bent u op weg om uw MBA te verdienen in uw gekozen concentratie. Adviseurs kunnen ook een geweldige bron bij het kiezen van keuzevakken zijn, en zij kunnen u verbinding maken met collega-studenten en alumni met soortgelijke carrière ambities. Onze Career Success Center zal ervoor zorgen dat u de tools om te plannen en uitvoeren van een succesvolle zoeken naar een baan. De Career Success Center gastheren hervatten reviews, mock interviews en andere professionele ontwikkeling workshops om u te helpen zet je beste beentje voor met je toekomstige werkgever. Het Centrum is ook verantwoordelijk voor het creëren van kansen voor MBA-studenten te interviewen voor full-time en stageplaatsen bij toonaangevende organisaties. Admissions Toelating tot de Oregon State MBA concurrerend is, en op basis van een holistische beoordeling van de academische geschiktheid van een aanvrager, professionele prestaties en aspiraties en persoonlijke kenmerken. Wij streven ernaar om studenten die een bijdrage leveren aan onze dynamische leeromgeving toegeven en beschikken over de combinatie van intellectuele nieuwsgierigheid, leidinggevende capaciteiten, interpersoonlijke attributen en leidinggevende vaardigheden om innovatie te stimuleren in een voortdurend veranderende en steeds meer onderling verbonden wereldeconomie. Adviseurs in de Graduate Business Programma kantoor zijn beschikbaar om samen met u als u voor te bereiden voor de toelating tot het MBA-programma. Je wordt aangemoedigd met een adviseur te spreken, zelfs in een vroeg stadium van exploratie. We willen leren over je achtergrond en motivatie en om je te helpen bepalen of de Oregon State MBA-formaat en de focus is een goede pasvorm voor je. Carrière Uw volgende stap is belangrijk voor ons en we hebben de mensen en de mogelijkheden die u zullen helpen bepalen en het bereiken van je doelen. Met een bewezen track record van de ontwikkeling en productie van high-het bereiken van professionals, de uitgebreide Oregon State MBA-netwerk biedt een duidelijk voordeel. Career Success Center De Career Success Center verbindt Oregon State College of Business studenten met de middelen die nodig zijn om te slagen in de huidige arbeidsmarkt. De studenten hebben de tools die nodig zijn om stages, interviews en de werkgelegenheid te krijgen, terwijl de werkgevers ontmoeten beroep klaar medewerkers klaar om een ​​onmiddellijke impact te maken. Met een full-time Executive Director for Industry Relations, een MBA-programma directeur, een college-specifieke Career Success Center en een MBA-team klaar om uw vooruitgang en plaatsing te ondersteunen, is er een focus op het opbouwen van relaties die resulteert in banen voor MBA-kandidaten. [-]