MBA Programma in Marketing Studies

Top 42 Bedrijfskunde Studies in Marketing Studies 2018/2019

Marketing Studies

Marketing heeft betrekking op het gebied van het bepalen van welke producten en diensten die de consument willen of nodig hebben, en het proces van het overtuigen van de consumptie van deze producten en diensten, terwijl het streven naar het gedrag van consumenten te begrijpen. Marketing is in hoge vraag en een MBA Marketing kan u op de carrière weg naar succes.

MBA Marketing programma's beginnen vaak door middel van een stevig fundament van business principles, zoals cursussen in accounting, finance, management, ethiek en informatietechnologie. MBA Marketing studenten zullen dan leren de basisprincipes van marketing theorie en het is praktische toepassing door de studie van dergelijke thema's als internationale marketing, marktonderzoek, reclame en sales management.

Afgestudeerden met en MBA Marketing werken vaak in banen, zoals marketing of brand management, marktonderzoek-analyse, product-en brand management, of public relations. Als een van deze van belang zijn voor u, neem dan een kijkje hieronder bij de vele MBA Marketing programma's en neem de volgende stap!

Lees meer

MBA in Digital Marketing

Geneva Business School Barcelona Campus
Campus Voltijd 18 maanden February 2019 Spanje Barcelona

De Master of Business Administration (MBA) bij Major in Digital Marketing is ontworpen om u de vaardigheden bij te brengen die nodig zijn om een ​​publiek via digitale media te bereiken en uw bedrijf effectief via deze netwerken op de markt te brengen. [+]

Onze MBA in Digital Marketing is ontworpen om studenten de technische vaardigheden en digitale vaardigheden te bieden die nodig zijn om een ​​publiek te bereiken en om bedrijven effectief te promoten via digitale kanalen. Studenten zullen ook leren hoe ze digitale marketingstrategieën kunnen creëren, implementeren en analyseren, en klanten op innovatieve manieren kunnen aantrekken.

In de loop van het programma zullen de studenten:

Effectief inhoud kunnen publiceren en beheren voor bedrijfsgroei.

Verkrijg expertise bij het gebruik van Google Analytics en verschillende data-analyse software.

Krijg vertrouwdheid met online wettigheid en rechtenbeheer.

Word een expert in het ontwerpen en implementeren van online marketingcampagnes.... [-]


MBA in Digital Marketing

Geneva Business School (GBS)
Campus Voltijd 18 maanden September 2018 Zwitserland Genève Spanje Barcelona +2 more

Onze MBA in Digital Marketing is ontworpen om studenten de technische vaardigheden en digitale vaardigheden te bieden die nodig zijn om een ​​publiek te bereiken en om bedrijven effectief te promoten via digitale kanalen. Studenten zullen ook leren hoe ze digitale marketingstrategieën kunnen creëren, implementeren en analyseren, en klanten op innovatieve manieren kunnen aantrekken. [+]

Onze MBA in Digital Marketing is ontworpen om studenten de technische vaardigheden en digitale vaardigheden te bieden die nodig zijn om een ​​publiek te bereiken en om bedrijven effectief te promoten via digitale kanalen. Studenten zullen ook leren hoe ze digitale marketingstrategieën kunnen creëren, implementeren en analyseren, en klanten op innovatieve manieren kunnen aantrekken.

In de loop van het programma zullen de studenten:

Effectief inhoud kunnen publiceren en beheren voor bedrijfsgroei.

Verkrijg expertise bij het gebruik van Google Analytics en verschillende data-analyse software.

Krijg vertrouwdheid met online wettigheid en rechtenbeheer.

Word een expert in het ontwerpen en implementeren van online marketingcampagnes.... [-]


Master of Business Administration

American Tech and Management University
Online Online en Campus gecombineerd Voltijd Deeltijd 12 - 18 maanden September 2018 Verenigde Staten Pleasanton +2 more

Het MBA Accelerated Programme van ATMU is bedoeld om de kloof tussen theoretische kennis en strategische toepassing te overbruggen, met een focus op peer-learning en implementatie op locatie. Afgestudeerden van dit programma zullen worden blootgesteld aan alle noodzakelijke bewerkingen van een functionele organisatie, waaronder, maar niet beperkt tot: marketing, financiën, boekhouding, operaties en human resources. Onder leiding van een mondiale, met de hand geselecteerde faculteit met aanzienlijke praktijkervaringen uit zowel de academische wereld als het bedrijfsleven, zullen ATMU-studenten worden blootgesteld aan expertise die wordt getemperd door echte vaardigheden. [+]

Het MBA Accelerated Programme van ATMU is bedoeld om de kloof tussen theoretische kennis en strategische toepassing te overbruggen, met een focus op peer-learning en implementatie op locatie. Afgestudeerden van dit programma zullen worden blootgesteld aan alle noodzakelijke bewerkingen van een functionele organisatie, waaronder, maar niet beperkt tot: marketing, financiën, boekhouding, operaties en human resources. Onder leiding van een mondiale, met de hand geselecteerde faculteit met aanzienlijke praktijkervaringen uit zowel de academische wereld als het bedrijfsleven, zullen ATMU-studenten worden blootgesteld aan expertise die wordt getemperd door echte vaardigheden.

De ATMU Master of Business Administration (MBA) is bedoeld om lokaal en internationaal competenties van studenten van excellentie aan te pakken, om een ​​breed geschoolde student te voorzien door middel van het aanbieden van kenniscreatie, onderzoeksvaardigheden en competenties op basis van wetenschappelijk proces en bevindingen.... [-]


Master of Business Administration (MBA) in het internationale bedrijfsleven - marketing specialisatie

New European College
Campus Voltijd 3 semesters October 2018 Duitsland München

De Master of Business Administration (MBA), is uitgegroeid tot de academische carrière boost voor zowel ondernemers en corporate werknemers. Globalisering vraagt ​​om MBA-afgestudeerden met een echte internationale bedrijfsleven het onderwijs. [+]

De Master of Business Administration (MBA), is uitgegroeid tot de academische carrière boost voor zowel ondernemers en corporate werknemers. Globalisering vraagt ​​om MBA-afgestudeerden met een echte internationale bedrijfsleven het onderwijs.

Met onze MBA in International Business u krijgen de nodige vaardigheden en instrumenten om te kunnen meer dan uitdagende functies met bestuurlijke verantwoordelijkheid te nemen. Voor studenten zonder vooropleiding in Business van de MBA is het perfecte programma om jezelf te kwalificeren voor leidinggevende functies.

Onze MBA in International Business is het verbinden van theorie en praktijk en wordt gegeven door docenten met veel ervaring in hun beroep. Kleine groepen zorgen voor een zeer interactief onderwijs. Zoals onze MBA-studenten moeten werkervaring hebben om te kunnen inschrijven, de individuele ervaringen en achtergronden van elke student te maken lessen nog leuker. Onze faculteit leden gebruiken activerende elementen, zoals case studies, simulaties, projecten en presentaties voor elke student een kans om de opgedane kennis gemakkelijk verbinden met hun persoonlijke ervaringen te geven.... [-]


Penn state smeal mba - marketing

Smeal College of Business, Penn State
Campus Voltijd 2 jaar September 2018 Verenigde Staten State College

De Penn State Smeal-marketingconcentratie bevat een reeks cursussen die zijn ontworpen om uw kennis van consumentengedrag, merkontwikkeling en gelijkheid te vergroten, kaders voor strategisch management en communicatie, evenals technologieën die marketingfuncties en -processen verbeteren. [+]

Penn state smeal mba - marketing

De Penn State Smeal-marketingconcentratie bevat een reeks cursussen die zijn ontworpen om uw kennis van consumentengedrag, merkontwikkeling en gelijkheid te vergroten, kaders voor strategisch management en communicatie, evenals technologieën die marketingfuncties en -processen verbeteren.

Marketingcursus Hoogtepunten Nieuwe productontwikkeling en management: Identificeer zakelijke mogelijkheden, begrijp potentiële klantenbehoeften en ontwikkel een nieuw product van concept tot virtuele prototype. Consument gedrag: Verkrijg kennis over theorieën en concepten uit psychologie, sociologie, economie en andere disciplines die nuttig zijn voor het begrijpen en marketing aan consumenten. Brand Management: Onderzoek en begrijp het proces van het bouwen, ontwerpen, meten en handhaven van handelsmerken. Marketing Faculteit Hoogtepunten ... [-]

MASTER OF BUSINESS ADMINISTRATION IN INTERNATIONAAL BEHEER EN MARKETING

California Intercontinental University
Campus 18 maanden September 2018 Verenigde Staten Irvine

De Master of Business Administration in International Management and Marketing (MBAIMM) programma is ontworpen om studenten voor te bereiden op een loopbaan op het gebied van internationaal management consulting, het beheer van multiculturele en multinationale personeelsbeheer, en biedt een globaal perspectief van business marketing. Studenten die deze specialisatie volgen, zullen zich toeleggen op theorieën, praktijken en ethiek van leiderschap, risicobeheer, global business management en marketing. Individuen met leiderschap neigingen en enthousiast voor een zakelijke onderneming zullen profiteren van deze specialisatie. [+]

Overzicht

De Master of Business Administration in International Management and Marketing (MBAIMM) programma is ontworpen om studenten voor te bereiden op een loopbaan op het gebied van internationaal management consulting, het beheer van multiculturele en multinationale personeelsbeheer, en biedt een globaal perspectief van business marketing. Studenten die deze specialisatie volgen, zullen zich toeleggen op theorieën, praktijken en ethiek van leiderschap, risicobeheer, global business management en marketing. Individuen met leiderschap neigingen en enthousiast voor een zakelijke onderneming zullen profiteren van deze specialisatie.

Programma Competenties en Leerdoelen

Na succesvolle afronding van dit programma kunnen studenten:... [-]


MSc International Business en Marketing

ISC Paris Business School
Campus Voltijd 12 - 16 maanden October 2018 Frankrijk Parijs

ISC Paris heeft besloten om zijn engagement voor marketingmanagement te versterken door deze MSc te openen. Dit programma richt zich op internationale markten en producten, als een MSc in marketingtechnieken in een internationale omgeving. Het gedrag van consumenten verandert snel, omdat informatie gemakkelijk beschikbaar is en de wereldwijde productvoorziening al in onze huizen is binnengekomen. Internationale invloed is bepalend voor onze omgeving en we moeten veranderingen in consumentenverwachtingen beter begrijpen. ISC Paris heeft besloten om zijn engagement voor marketingmanagement te versterken door deze MSc te openen. Dit programma richt zich op internationale markten en producten, als een MSc in marketingtechnieken in een internationale omgeving. [+]

De kernpunten van de MSc ISC Paris :

16-maands of 12-maands Full-Time-programma (6 maanden praktisch project)AACSB geaccrediteerdNetwerk van officiële partners (RALPH LAURENT, GALERIE LAFAYETTE, HAVAS EVENTS, PEPSICO, RENAULT, FIAT CHRYSLER AUTOMOBILE enz.)Afdeling voor relaties met bedrijven en 60.000 vacatures per jaarAlumni-netwerk (meer dan 16.000 leden)Internationale dimensie: hoge culturele diversiteit en profielen, internationale topfaculteit op hoog niveauHelemaal EngelsCampus: Parijs

TOELATINGSVOORWAARDEN

minimaal 3 jaar hoger onderwijs

CARRIÈRE

Export Business Manager, International Product Manager, International Marketing Analyst, International Trader

DOELEN... [-]


Mba digitale samenleving

Estonian Business School (EBS)
Campus Voltijd 2 jaar September 2018 Estland Tallinn

Het unieke masterprogramma in de digitale samenleving op de Estonian Business School biedt u de kennis, vaardigheden en ervaring om de digitale transformatie te beheren en te leiden in bedrijven, organisaties en in de samenleving als geheel. U leert het beheer van digitale transformatie in het milieu, dat is een van 's werelds meest digitale samenlevingen - Estland en bij EBS, een van de voornaamste business schools met meer dan 25 jaar ervaring in bedrijfs- en managementonderwijs in de regio met Campussen in Estland en Finland. In sterke samenwerking met de industrie en de overheidssector leren en ervaren u hoe digitale transformatie-initiatieven worden gecreëerd, ontwikkeld en beheerd. Hoe het de aard verandert van hoe bedrijven en organisaties werken en waarde creëren voor belanghebbenden in de nieuwe realiteit. [+]

MBA in de digitale samenleving is een master programma die gericht is op

Om managers, specialisten en consultants kennis en vaardigheden te geven in bedrijfs- en organisatiebeheer in een digitaliserende samenleving. De ontwikkeling van nieuwe zakelijke en digitale technologieën en hun implementatie vereenvoudigen in de belangrijkste operaties van een bedrijf of organisatie. Om de deelnemers van het programma in staat te stellen een internationaal netwerk te creëren tussen studenten, bedrijven en organisaties. De implementatie van de Smart Specialization Strategy en de internationalisering van een land als digitale samenleving ondersteunen door de ontwikkeling van digitale en zakelijke technologie management competenties in bedrijven en organisaties. Wij verwachten dat managers, area managers en specialisten in bedrijven en publieke organisaties, consultants deelnemen aan de studies. Studie methodologie Gecombineerde studiemethoden die individuele studies integreren (bijv. Werken met data), groepsgebaseerde studies (samenwerkingsprojecten) en e-studies (bijgestaan ​​door e-studieplatforms). De aanschaf van kerncompetenties is gebaseerd op de verwerving van vaardigheden die in kleine groepen worden overgedragen. Ontwikkeling en beheer van digitaliseringsgerelateerde projecten in interdisciplinaire en multiculturele teams in samenwerking met bedrijven en organisaties. Programma Structuur ... [-]

MBA in Marketing

Northwest Missouri State University
Campus Voltijd Deeltijd 1 - 2 jaar January 2019 Verenigde Staten Maryville +1 more

[+]

[-]

Master of Business Administration in Marketing

Canadian University Dubai
Campus Voltijd 3 semesters September 2018 Verenigde Arabische Emiraten Dubai

[+]

Het onderzoekt kwesties zoals consumentengedrag, marktsegmentatie en consumentenloyaliteit, en leert de theorie en praktijk van de marketinglevenscyclus, van onderzoek en productontwikkeling tot communicatie, toeleveringsketens en strategisch management.

[-]

Mba in de communicatie en public relations

EU Business School
Campus Voltijd Deeltijd 1 - 2 jaar January 2019 Zwitserland Genève Spanje Barcelona Montreux Duitsland München +6 more

Deze belangrijke zal betrekking hebben op verschillende onderwerpen, zoals het structureren van public relations campagnes, media strategie, organisatie-communicatie en ethiek, terwijl het aanpakken van een breed scala van communicatie en publiciteit zorgen. [+]

Consumenten hebben actieve deelnemers van de digitale wereld en de lijn tussen merk en consument zijn vervaagd. Een bedrijf communicatie en public relations professionals zijn van vitaal belang voor elke organisatie en zijn de sleutel bij het opzetten en onderhouden van relaties met de doelgroep. Deze belangrijke zal betrekking hebben op verschillende onderwerpen, zoals het structureren van public relations campagnes, media strategie, organisatie-communicatie en ethiek, terwijl het aanpakken van een breed scala van communicatie en publiciteit zorgen.

Duur: Drie termen Credits: 68 CH / 90 ECTS Start Data: oktober, januari, maart Locaties: Barcelona, Geneva, Montreux Onderwijstaal: Engels Diploma uitgereikt: EU-Zwitserland privé-geaccrediteerde MBA-diploma Dual Degree Op de Campus ... [-]

Mba Specialist - Digital Marketing

EDC Ecole des Dirigeants & Créateurs d’Enterprise
Campus Voltijd 2 jaar April 2019 Frankrijk Parijs

De veranderende vraag van de markt naar innovatieve en agile beheersbenaderingen: controle van de communicatiekanalen aangepast aan de nieuwe uitwisselingsnetwerken; verkenning van Big Data en de gevolgen daarvan in de digitale strategieën; optimalisatie van de keten van acquisitie en klantenbinding; waardecreatie en duurzame monitoring van de klantrelatie. [+]

Een dynamische, groeiende

De veranderende vraag van de markt naar innovatieve en agile beheersbenaderingen:

Controle van communicatie methoden aangepast aan de nieuwe uitwisselingsnetwerken Het verkennen van Big Data en de gevolgen daarvan in de digitale strategieën Optimalisatie van de overname keten en klantenbinding Waardecreatie en duurzame monitoring van de relatie met de klant

Sterke inhuren afgestudeerden in digitale:

Bedrijven die gespecialiseerd zijn in analytics, big data, internet data, adverteerders, digitale en interactieve bureaus, mediabureaus, ad-uitwisselingen, uitgevers, zoekmachines, boards en trading desks ...

Traditionele ambachten verstoord door de digitale vereisen nieuwe vaardigheden, bijvoorbeeld:... [-]


MBA-marketing

University of New York in Prague (UNYP)
Campus Voltijd 19 maanden October 2018 Tsjechië Praag

De Marketing MBA bereidt studenten voor op de complexe uitdagingen waarmee bedrijven in een zeer concurrerende omgeving worden geconfronteerd. Marketing- en marketingcommunicatie zijn sleutelfactoren geworden bij het aantrekken en behouden van marktaandeel en marketingstrategie. Deze optie is ideaal voor het voorbereiden van studenten op hogere posities in marketing. Gespecialiseerde onderwerpen bouwen op basisvakken en bieden uitgebreide marketingkennis. [+]

UNYP MBA Marketing-diploma kun je je carrière richten op het juiste publiek

De Marketing MBA bereidt studenten voor op de complexe uitdagingen waarmee bedrijven in een zeer concurrerende omgeving worden geconfronteerd. Marketing- en marketingcommunicatie zijn sleutelfactoren geworden bij het aantrekken en behouden van marktaandeel en marketingstrategie. Deze optie is ideaal voor het voorbereiden van studenten op hogere posities in marketing. Gespecialiseerde onderwerpen bouwen op basisvakken en bieden uitgebreide marketingkennis.

Gespecialiseerde marketingcursussen:

Marketing onderzoekConsumentengedrag en neuromarketingStrategisch marketingmanagementBrand management

Brochure MBA... [-]


MBA in Digital Marketing Specialisatie

Concordia University Chicago
Online Voltijd August 2019 Verenigde Staten River Forest

De toekomst van marketing is onmiskenbaar digitaal. De snel evoluerende technologieën van vandaag veranderen het bedrijfslandschap op een manier die een verschuiving van het marketingparadigma vereist. Marketingbudgetten verschuiven in toenemende mate van traditionele marketing en reclame naar digitaal, terwijl mobiel, sociale media en video-uitgaven blijven toenemen en het aanzien van de mediamarkt veranderen. [+]

De toekomst van marketing is onmiskenbaar digitaal. De snel evoluerende technologieën van vandaag veranderen het bedrijfslandschap op een manier die een verschuiving van het marketingparadigma vereist. Marketingbudgetten verschuiven in toenemende mate van traditionele marketing en reclame naar digitaal, terwijl mobiel, sociale media en video-uitgaven blijven toenemen en het aanzien van de mediamarkt veranderen.

leerdoelen

Concordia University Chicago 's MBA-specialisatie in digitale marketing biedt u de strategische en analytische vaardigheden om organisaties te begeleiden in een digitale wereld die overloopt van gegevens over klanten, producten en interacties. De vier cursussen binnen deze specialisatie zijn ontworpen om u inzicht te geven in digitale marketingstrategie en -planning, mobiele marketing en sociale media-strategieën, evenals digitale marketinganalyses. Uw organisaties eisen dat u belangrijke en geschikte digitale statistieken begrijpt en hoe u ze kunt gebruiken om digitale marketinginitiatieven en marketing-ROI te analyseren en te verbeteren. Afgestudeerden zullen met succes voor digitale marketingcampagnes opkomen terwijl ze de groei-initiatieven van hun organisatie realiseren.... [-]


MBA in marketing

Ajman University
Campus Voltijd August 2019 Verenigde Arabische Emiraten Ajman

Het AU MBA-programma streeft ernaar te voldoen aan de kwaliteitsborgingsnormen die zijn vastgesteld door organisaties voor accreditatie van organisaties van wereldklasse, zoals AACSB en de Association of MBAs. [+]

Onderscheidende kenmerken

Het AU MBA-programma streeft ernaar te voldoen aan de kwaliteitsborgingsnormen die zijn vastgesteld door organisaties voor accreditatie van organisaties van wereldklasse, zoals AACSB en de Association of MBAs.

afzet

De cursussen in deze track / concentratie bieden kennis van marketing en helpen studenten een breed scala aan praktische vaardigheden op het gebied van marketingmanagement te ontwikkelen.

De doelen van het programma zijn:

Om studenten te helpen kennis te maken met de kernfuncties van het bedrijf, waaronder accounting, marketing, financiën en informatiesystemen en operations management.Studenten voorzien van een grondige kennis van een van de gekozen tracks, zoals financiën, marketing en human resource management.Om studenten te helpen leiderschap, teambuilding, communicatie en probleemoplossende vaardigheden te verwerven. Verder om hen voor te bereiden om ethische kwesties en multiculturele diversiteit te beheren die nodig is voor leidinggevende functies.Om studenten voor te bereiden om bekwaam te zijn in het vinden van wetenschappelijke oplossingen voor bedrijfsgerelateerde problemen en in staat zijn om de zakelijke omgeving te evalueren en gebruik te maken van de besluitvormingstechnieken die relevant zijn voor een bepaalde situatie.LeerresultatenMBA afgestudeerden zullen in staat zijn om kennis van boekhouding, marketing, financiën, informatiesystemen en operationeel management aan te tonen. Afgestudeerden zullen technische rapporten voorbereiden en presentaties houden over actuele kwesties in accounting, marketing, financiën, informatiesystemen en operations management, die zullen worden beoordeeld.MBA-afgestudeerden zullen in staat zijn om diepgaande theoretische en toegepaste kennis te demonstreren in een van de vakgebiedtracks zoals Marketing, Financieel Management en Human Resource Management. Verschillende instrumenten zoals opdrachten, case-analyses, quizzen, onderzoeken, rapporten en presentaties zullen worden gebruikt... [-]