Master in Bedrijfskunde in Marketing en Verkoop

Beste 2 Bedrijfskunde Studies in Marketing en Verkoop 2018

Marketing en Verkoop

Marketing en verkoop zijn twee nauw verwante gebieden die, wanneer correct gecombineerd, kan helpen een bedrijf te domineren zijn industrie. Inzicht in consumentengedrag en een doelgerichtere en sluiten van de verkoop is de sleutel tot een bedrijf 'succes. Evenzo, studenten die een master's degree in dit gebied verdienen uitgegroeid tot een concurrerend kandidaat in een ontluikende gebied.

Dus, wat is een MBA in Marketing en Sales? Het is een graad die vaardigheden van een student hones als het gaat om strategie en basiskennis business principles. Mensen die cursussen op dit niveau krijgen een kans om diep ingaan op marketing uitdagingen en leren over de meest recente toepassingen en technologie die gebruikt wordt in het veld. Na voltooiing, hebben afgestudeerden de verworven vaardigheden te implementeren creatieve marketing en groei van hun verkoopcijfers.

Er zijn veel voordelen aan het verdienen van een master's degree, zoals het maken van jezelf meer verhandelbaar voor begeerde banen. Daarnaast krijgen de leerlingen hun mogelijkheden groeien, deelnemen aan cursussen zoals financiële verslaggeving, innovatie, ethiek, operaties en data-analyse.

Afhankelijk van de instelling een student wenst bij te wonen, kunnen de kosten van het verdienen van een MBA in sales en marketing variëren. Voor mensen met een budget met een verlangen om hun onderwijs te bevorderen en meer te leren over "Wat is een MBA in Marketing en Sales?" Zoeken meerdere instellingen en vergelijken van programma's en de prijs is een goed idee.

Zodra een student verdient een master in marketing en sales, zijn er een aantal carrièremogelijkheden. Sommige mensen gaan naar management-en directiefuncties, en enkele gain de know-how om hun eigen bedrijf te starten.Anderen genieten van het werken voor internationale marketing bedrijven in brand management, sales strategievorming en public relations.

 

Door de Masterstudies's, zijn er opties voor zowel on-campus en online leren. Online cursussen bieden studenten met de flexibiliteit om te werken rond de werkgelegenheid en drukke schema's. Bovendien, het geeft studenten toegang tot de lessen wanneer ze niet dicht genoeg bij een instelling met een in aanmerking komende programma bij te wonen kunnen leven. Internet-based learning is een geweldige manier om een MBA te verdienen in de verkoop en marketing en verbeter uw carrière. Zoeken naar je programma hieronder en direct contact opnemen met de toelating kantoor van de school van uw keuze door het invullen van het lood vorm.

Lees meer

Master in Business Administration with Specialization in Marketing and Sales

Universidad Ana G. Méndez
Campus Voltijd February 2018 Puerto Rico Puerto Rico (VS) Online

[+]

MBA's in Marketing en Verkoop. het managen van organisaties Technologie en Information Management Marketing Management Financieel management* Diensten Marketing [-]

Mba In Internationaal Hotel Management Met Specialisatie In Sales & E-marketing Management

Vatel Switzerland - International Business School Hotel & Tourism Management
Campus Voltijd 2 jaar February 2018 Zwitserland Martigny

Deze specialisatie stelt studenten in staat om aan te passen aan huidige trends, om nieuwe te anticiperen op verschillende thema's: e-marketing, onderhandelingen en promotie-aankondigingen, nieuw media management en social networking ... Niet alleen toegepast op de horeca, maar ook op het toerisme. [+]

MBA in International Hotel Management met specialisatie in Sales & e-Marketing Management • BRUSSEL (BELGIË)

Veranderingen in nieuwe technologieën hebben de afgelopen tien jaar de inkoopprocessen van de consument beïnvloed, evenals de manier waarop ze merken zien. De horeca- en toeristische gebieden zijn geen uitzondering op deze regel en hotel- en toerismebestuurders moeten hun marketingstrategieën, merknamen en distributie van hun producten en diensten opnieuw door de nieuwe media van vandaag bekijken. Deze specialisatie stelt studenten in staat om aan te passen aan huidige trends, om nieuwe te anticiperen op verschillende thema's: e-marketing, onderhandelingen en promotie-aankondigingen, nieuw media management en social networking ... Niet alleen toegepast op de horeca, maar ook op het toerisme.... [-]