$close

Filters

Resultaten weergeven

Masters in Bedrijfskunde in Media in de Verenigde Staten

Gezien de kracht van een MBA en de deuren opent, het netwerk biedt en de probleemoplossende vaardigheden leert, business studenten moeten meer betrokken zijn bij hun opleiding en een bewuste inspanning te leveren om te begrijpen wat ze willen om eruit te komen van de hun MBA-diploma. In een media-programma, kan de student in staat zijn om de creatie, productie en analyse van verschillende soorten… Meer informatie

Gezien de kracht van een MBA en de deuren opent, het netwerk biedt en de probleemoplossende vaardigheden leert, business studenten moeten meer betrokken zijn bij hun opleiding en een bewuste inspanning te leveren om te begrijpen wat ze willen om eruit te komen van de hun MBA-diploma.

In een media-programma, kan de student in staat zijn om de creatie, productie en analyse van verschillende soorten media te verkennen. Media omvat veel verschillende gebieden, met inbegrip van sociale media, media technologie, ondernemerschap, strategische marketing, film, geschiedenis en het nieuws.

De Verenigde Staten van Amerika is een groot land in Noord-Amerika, vaak aangeduid als de "USA ", de "Amerikaanse ", de "Verenigde Staten ", "America ", of gewoon "de staten ". Amerikaanse universiteiten worden gefinancierd door "collegegeld " voor rekening van de student, die vaak vrij duur, zeer vaak tot in de tienduizenden dollars per jaar.

MBA in Media in de Verenigde Staten

Lees Minder
Lees meer over studeren in de Verenigde Staten
Andere opties binnen dit vakgebied: 
$format_list_bulleted Filters
Sorteer op:
Aanbevolen Nieuwste Titel
Metropolitan College of New York
New York, Verenigde Staten

MCNY's MBA in mediabeheer is ontworpen om u de zakelijke vaardigheden, het aanpassingsvermogen van de managementtools, de ondernemersgeest en de ervaring te geven om voorop te ... +

MCNY's MBA in mediabeheer is ontworpen om u de zakelijke vaardigheden, het aanpassingsvermogen van de managementtools, de ondernemersgeest en de ervaring te geven om voorop te lopen in opkomende mediatrends, door uitdagingen in de sector te navigeren en met succes nieuwe ondernemingen te creëren en mediabedrijven naar de toekomst en daarbuiten te leiden - met de toewijding om naadloos over te gaan in het constant veranderende medialandschap. -
MBA
Engels