$close

Filters

Resultaten weergeven

2 MBA Opleidingen in Social Media 2022

Een Master of Business Administration, die bekend staat als een MBA, is een graduaat toegekend aan degenen die een programma gericht op de bedrijfsvoering te voltooien. Finance, accounting, human resources, en andere business-gerelateerde onderwerpen zijn gericht op. De term "social media" verwijst naar een groeiend aantal online platforms die gebruikers in staat om samen te werken en te communic… Meer informatie

Een Master of Business Administration, die bekend staat als een MBA, is een graduaat toegekend aan degenen die een programma gericht op de bedrijfsvoering te voltooien. Finance, accounting, human resources, en andere business-gerelateerde onderwerpen zijn gericht op.

De term "social media" verwijst naar een groeiend aantal online platforms die gebruikers in staat om samen te werken en te communiceren met elkaar virtueel. Veel bedrijven steeds meer vertrouwen op sociale media en social media academici om hen te helpen begrijpen van de hedendaagse reclame en marketing tools.

MBA Programma in Social Media

Lees Minder
Andere opties binnen dit vakgebied: 
$format_list_bulleted Filters
Sorteer op:
Aanbevolen Nieuwste Titel
ISEG Business And Finance School - school of management
Parijs, Frankrijk +6 Meer

MBA Digitale marketing / communicatie en sociale media stellen u in staat om de kansen te grijpen van de beroepen die worden aangeboden door het web, sociale media, en meer in ... +

MBA Digitale marketing / communicatie en sociale media stellen u in staat om de kansen te grijpen van de beroepen die worden aangeboden door het web, sociale media, en meer in het algemeen om de evoluties van de digitale wereld te begrijpen die de merkstrategieën, hun identiteit en hun communicatie met het publiek beïnvloeden. -
MBA
Voltijds
Frans
Campus
 
IKF Institut für Kommunikation & Führung
Luzern, Zwitserland

Zoals we kunnen zien, verschuift traditioneel kennismanagement - gedreven door Web 2.0 en sociale media - naar zogenaamd kennisnetwerkbeheer. Het beheer van kennis in netwerke ... +

Zoals we kunnen zien, verschuift traditioneel kennismanagement - gedreven door Web 2.0 en sociale media - naar zogenaamd kennisnetwerkbeheer. Het beheer van kennis in netwerken, inclusief die welke ontstaan in de context van sociale media, vereist de integratie van traditioneel kennismanagement op het gebied van verandermanagement, human resource management, organisatieontwikkeling, innovatiemanagement, strategisch leiderschap, IT en marketing. Het vereist een holistische kijk die in gelijke mate rekening houdt met organisatorische, technologische en menselijke factoren. Leer in onze masteropleiding hoe u kennismanagement en sociale media strategisch kunt integreren, samenvoegen en gebruiken. -
MBA
Duits
Campus