$close

Filters

Resultaten weergeven

Masters Bedrijfskunde in Social Media in Zwitserland

Gezien de kracht van een MBA en de deuren opent, het netwerk biedt en de probleemoplossende vaardigheden leert, business studenten moeten meer betrokken zijn bij hun opleiding en een bewuste inspanning te leveren om te begrijpen wat ze willen om eruit te komen van de hun MBA-diploma. De academische studie van sociale media wordt steeds vaker ingeroepen door bedrijven op zoek naar een betere verbin… Meer informatie

Gezien de kracht van een MBA en de deuren opent, het netwerk biedt en de probleemoplossende vaardigheden leert, business studenten moeten meer betrokken zijn bij hun opleiding en een bewuste inspanning te leveren om te begrijpen wat ze willen om eruit te komen van de hun MBA-diploma.

De academische studie van sociale media wordt steeds vaker ingeroepen door bedrijven op zoek naar een betere verbinding te maken en te communiceren met de consument. De overkoepelende term verwijst naar een groeiend aantal online platforms gebruikt door bedrijven op zoek naar informatie te delen en op andere wijze interactie met fans en volgers.

Zwitserland (Duits: Schweiz, Frans: Suisse, Italiaans: Svizzera, Romaans:. Svizra Zwitserland heeft een aantal van de wereldberoemde universiteiten zoals ETH in Zürich, EPFL in Lausanne, IHEID in Genève, Universiteit van Lausanne of de Universiteit van St. Gallen. Houd in gedachten, het 's veel beter om de lokale taal te spreken, dus als je kunt ' t spreken het Frans, Duits of Italiaans, beter gaan voor een taalcursus eerste.

Master Bedrijfskunde in Social Media in Zwitserland

Lees Minder
Lees meer over studeren in Zwitserland
Andere opties binnen dit vakgebied: 
$format_list_bulleted Filters
Sorteer op:
Aanbevolen Nieuwste Titel
IKF Institut für Kommunikation & Führung
Luzern, Zwitserland

Zoals we kunnen zien, verschuift traditioneel kennismanagement - gedreven door Web 2.0 en sociale media - naar zogenaamd kennisnetwerkbeheer. Het beheer van kennis in netwerke ... +

Zoals we kunnen zien, verschuift traditioneel kennismanagement - gedreven door Web 2.0 en sociale media - naar zogenaamd kennisnetwerkbeheer. Het beheer van kennis in netwerken, inclusief die welke ontstaan in de context van sociale media, vereist de integratie van traditioneel kennismanagement op het gebied van verandermanagement, human resource management, organisatieontwikkeling, innovatiemanagement, strategisch leiderschap, IT en marketing. Het vereist een holistische kijk die in gelijke mate rekening houdt met organisatorische, technologische en menselijke factoren. Leer in onze masteropleiding hoe u kennismanagement en sociale media strategisch kunt integreren, samenvoegen en gebruiken. -
MBA
Duits
Campus