$close

Filters

Resultaten weergeven

Deeltijd MBA's in Zakelijke Communicatie in de Verenigde München Duitsland 2021/2022

De MBA is verreweg de meest succesvolle graad van de 20e eeuw. Kijk naar de Amerikaanse statistieken. De eerste graad is niet uit totdat de jaren 1900 gegeven. Tegen het einde van de 20e eeuw had het een marktaandeel van 27% van alle afgestudeerde graden uitgedeeld. Zakelijke communicatie is de studie van de verspreiding van informatie binnen een bedrijf, alsmede aan het grote publiek op een manie… Meer informatie

De MBA is verreweg de meest succesvolle graad van de 20e eeuw. Kijk naar de Amerikaanse statistieken. De eerste graad is niet uit totdat de jaren 1900 gegeven. Tegen het einde van de 20e eeuw had het een marktaandeel van 27% van alle afgestudeerde graden uitgedeeld.

Zakelijke communicatie is de studie van de verspreiding van informatie binnen een bedrijf, alsmede aan het grote publiek op een manier die is positief en effectief. Het kan onder meer creatief en zakelijk schrijven, spreken in het openbaar, spreadsheets, design, video en fotografie.

Duitsland, officieel de Bondsrepubliek Duitsland, is een federale parlementaire republiek in West-Midden-Europa. Het land bestaat uit 16 staten, en de hoofdstad en grootste stad is Berlijn.

München is de 3de grootste stad in Duitsland. Het is gelegen in de deelstaat Beieren en heeft meer dan 1 miljoen inwoners. Als een toonaangevende locatie voor wetenschap en onderzoek, in München beschikt over 4 grote universiteiten en een aantal hogescholen.

Deeltijd MBA in Zakelijke Communicatie in de Verenigde München in Duitsland

Lees Minder
Lees meer over studeren in Duitsland
$format_list_bulleted Filters
Sorteer op:
  • Populair Nieuwste Titel
  • Populair
  • Nieuwste
  • Titel
EU Business School
München, Duitsland +1 Meer

De vaardigheden die nodig zijn voor communicatie en public relations zijn drastisch opnieuw gedefinieerd met de vooruitgang van sociale en digitale media. Professionals in het ... +

De vaardigheden die nodig zijn voor communicatie en public relations zijn drastisch opnieuw gedefinieerd met de vooruitgang van sociale en digitale media. Professionals in het veld zijn verplicht om steeds complexere PR-campagnes te coördineren en ingewikkelde strategieën en microdoelstellingen te definiëren om ervoor te zorgen dat de belangrijkste boodschappen van een organisatie zijn belangrijkste doelgroepen bereiken. Dit programma biedt studenten de kennis die ze nodig hebben om op de hoogte te blijven van de huidige trends en om de nieuwste technologieën en communicatiestrategieën toe te passen. -
MBA
Voltijds
Deeltijd
Engels
10 jan 2022
Combinatie van online en op de campus
Campus
Online