MEESTER IN BEDRIJFSADMINISTRATIE

Algemeen

Beschrijving van opleiding

Programmaoverzicht en missie

Het Master of Business Administration (MBA) -programma van Western is geaccrediteerd door de Association to Advance Collegiate Schools of Business (AACSB, https://www.aacsb.edu/about). Het MBA-programma van Western richt zich op het voorbereiden van studenten op leidinggevende posities en leiderschapsrollen in hedendaagse organisaties. Studenten verwerven vitale kennis over zakelijke en organisatorische functies en activiteiten. Studenten worden uitgedaagd om strategisch te denken en vaardigheden aan te scherpen die nodig zijn om te slagen in competitieve omgevingen.

De MBA van Western is ontworpen met het oog op flexibiliteit om aan de behoeften van onze studenten te voldoen:

Werkende professionals: studenten kunnen een of twee cursussen volgen in de herfst, lente, zomer en intersessie, en het diploma behalen in slechts twee jaar.

Voltijdstudenten: voor studenten die een voltijdse verbintenis kunnen aangaan, inclusief zomer en intersessie, kan het programma in 12-14 maanden worden voltooid, afhankelijk van de vereiste vereisten. Onze planning voldoet ook aan de behoeften van afgestudeerden in de boekhouding die de 150 kredieturenvereiste van Connecticut voltooien voordat ze bij accountantskantoren komen.

De meeste graduate klassen komen een avond per week bijeen van maandag tot en met donderdagavond om 17:25 uur. Sommige cursussen kunnen worden aangeboden in online of hybride vorm en af en toe om 20 uur of in het weekend. Kleine klassen, meestal minder dan 25 studenten, moedigen interactie en collegialiteit tussen de studenten aan.

Leerdoelen en resultaten van het programma

1. COMMUNICATIE: Studenten zullen effectief kunnen communiceren.

Leerresultaat 1 (schriftelijk): studenten zullen effectieve, professionele schriftelijke communicatieve vaardigheden tonen bij het opstellen van businessplannen, het analyseren van cases en het communiceren van dagelijkse zaken.

Leerresultaat 2 (mondeling): studenten zullen effectieve, professionele mondelinge communicatieve vaardigheden tonen bij het maken van overtuigende presentaties en presentaties over kennisoverdracht.

2. LEIDERSCHAP EN TEAMS: Studenten zullen leiderschap en teamlidmaatschapsgedrag tonen.

Leerresultaat 1: Studenten zullen leiderschapscompetentie tonen door leiderschapskenmerken te beschrijven en te identificeren en door leiderschapsgedrag te oefenen in groepsopdrachten.

Leerresultaat 2: studenten zullen de competentie van teamlidmaatschap demonstreren door op te treden als effectieve teamleden tijdens groepsopdrachten en simulaties en door de eigenschappen van effectieve teamleden te beschrijven en te identificeren.

3. KRITISCH DENKEN / ETHIEK: MBA-afgestudeerden zullen blijk geven van een sterk kritisch denken en gevoeligheid voor ethische kwesties.

Leerresultaat 1: studenten zullen sterke kritische denkvaardigheden tonen door het erkennen van aannames, evaluatie of argumenten en het trekken van passende conclusies.

Leerresultaat 2: studenten zullen kennis tonen van ethische kwesties die zakelijke beslissingen beïnvloeden.

4. WERELDWIJDE KENNIS: Studenten zullen kennis van mondiale zakelijke kwesties aantonen.

Leerresultaat: studenten zullen kennis tonen van wereldwijde zakelijke kwesties die de besluitvorming door bedrijfsorganisaties beïnvloeden.

Laatst bijgewerkt op sep 2020

Keystone studiebeurs

Ontdek de mogelijkheden die onze studiebeurs u kan bieden

Over de school

University Mission Western Connecticut State University changes lives by providing all students with a high quality education that fosters their growth as individuals, scholars, professionals, and lea ... Lees meer

University Mission Western Connecticut State University changes lives by providing all students with a high quality education that fosters their growth as individuals, scholars, professionals, and leaders in a global society. To achieve this, we Offer undergraduate and graduate programs that weave together liberal arts and professional education and instill a desire for life-long learning. Sustain a vibrant, inclusive campus that connects individuals through co-curricular programs, cultural events, and service to the community. Attract student-centered faculty who are passionate teachers and accomplished scholars. Establish partnerships that create opportunities for internships, research, and experiential learning. Values Excellence. We value outstanding achievement realized through persistence, effort, honest feedback, and self-reflection. Curiosity. We value the questions that drive learning, innovation, and creativity, which serve as the beginning and the desired outcome of education. Dialogue. We value the conversations that explore diverse perspectives and encourage shared understanding. Engagement. We value the interactions with ideas, peers, and community that are essential to a vibrant university environment. Opportunity. We value the possibilities created by affordable, accessible educational environments in which students can grow into independent thinkers and confident leaders. Respect. We value the right of all people to be treated with dignity and fairness and expect this in our policies, classrooms, and community. Vision Western Connecticut State University will be widely recognized as a premier public university with outstanding teachers and scholars who prepare students to contribute to the world in a meaningful way. Lees Minder