Graduaat trainingsprogramma

Professioneel: bedrijfskunde

Schoolsysteem: 2 jaar

I. College Inleiding

College Introductie Het College heeft momenteel 6 afdelingen waaronder 7 niet-gegradueerde majors (Economie, Internationale Economie en Handel, Bedrijfskunde, Human Resources Management, Vastgoedbeheer, Financial Accounting Education en Financial Engineering) en Wiskunde-economie Cross-Culture Course and Law- Cross-curriculum economie klassen en vijf onderzoekscentra. Het college heeft een doctoraat in economische statistiek, een master in de theoretische economie en toegepaste economie, een masteropleiding, 19 tweedegraads masteropleidingen en MBA, MAE en MF professionele masteropleidingen. Toegepaste economie is een provinciale sleuteldiscipline, het Hubei Real Estate Development Research Center is een provinciaal niveau van belangrijke alfa- en gammawetenschappelijk onderzoek en vastgoedbeheer is een specialiteit van het provinciale merk. Op dit moment heeft het college 83 permanente docenten en 71 voltijddocenten, die meer dan 80% van het totale aantal leraren in het ziekenhuis vertegenwoordigen. Het college heeft 18 hoogleraren, 30 universitair hoofddocenten, 23 docenten, 47 master tutoren, 7 doctoraal tutoren, 2 speciale beurzen van de Staatsraad, en 3 nieuwe talenten ondersteuningsprogramma's van het Ministerie van Onderwijs. Chutian Scholars Seminar Professor 1 persoon. In de afgelopen jaren hebben onze docenten bijna 50 nationale onderzoeksprojecten op nationaal niveau geleid, waaronder 2 grote nationale sociale wetenschappenprojecten, en meer dan 10 artikelen gepubliceerd in gezaghebbende wetenschappelijke tijdschriften zoals China Social Science, Economic Research en Management World. CSSCI papers bijna 500, won de provinciale en ministeriële niveau uitstekende social science achievement award meer dan 10, waaronder 3 provinciale en ministeriële niveau eerste prijs. Het college besteedt aandacht aan open onderwijs en onderhoudt langdurige inter-school uitwisselingsrelaties met universiteiten in de Verenigde Staten, Groot-Brittannië, Canada, Australië, Rusland, Japan, Zuid-Korea, Taiwan, Hong Kong en andere landen (regio's) om het internationaliseringsniveau van de hogeschool en de kwaliteit van de personeelstraining te verbeteren. Het heeft 1 project overzee leraar en bijna 200 buitenlandse studenten ontvangen.

Ten tweede, professionele introductie

De formele tijd van inschrijving voor deze major is 2012. Er zijn 13 voltijds docenten, van wie er 11 een doctorsgraad hebben en een docenten- en onderzoeksteam vormen met een combinatie van oud en jong. In het lange-termijnonderwijs hecht deze major belang aan het cultiveren van de basiskwaliteiten en theorieën van studenten, benadrukt breed en dik basisonderwijs, stimuleert en begeleidt studenten om deel te nemen aan verschillende soorten wetenschappelijk onderzoek en innovatiepraktijken, stimuleert ondernemersteams en verbetert de zelflerend en praktische innovatiemogelijkheden van studenten. Bovendien, deze professionele leraar onderneemt ook de opleiding van MBA binnenlandse klasse en full-time niet-gegradueerde studenten, en heeft een goede accumulatie en ervaring in internationalisering en op informatie gebaseerd onderwijs.

Ten derde, trainingsdoelstellingen

Om goede ideologische en morele kwaliteiten te cultiveren, beschikken wetenschappelijke denkmethodes en geest van het zoeken naar een waarheid-zoekende geest over uitgebreide kennis op het gebied van management, economie, wetgeving, enz., Hebben goede ondernemende en innovatieve capaciteiten en zijn in staat om leidinggevend werk te verrichten in verschillende industriële en commerciële ondernemingen, overheidsafdelingen en aanverwante instellingen. Samengestelde en toegepaste talenten.

Ten vierde, de basisvereisten

1. Heeft een goede ideologische en morele teelt en professionele ethiek, zelfvertrouwen en tolerantie, solidariteit en samenwerking, en stelt correcte levenswaarden vast;

2. Master professionele theoretische kennis op het gebied van management, economie en modern ondernemingsmanagement, bekwaam zijn in het toepassen van gemeenschappelijke methoden van bedrijfsbeheer om zakelijke praktijkproblemen te analyseren en op te lossen, bekend te zijn met de echte omgeving, het beleid en de praktijken en regels van internationaal bedrijfsbeheer in China; Basismethoden voor opvraging, gegevensvragen, inzicht in de theoretische grenzen en ontwikkelingstrends van de discipline, met voorlopig wetenschappelijk onderzoek en praktische werkmogelijkheden;

3. Met innovatieve geest en sterk zelflerend vermogen, met een goed internationaal perspectief, gedurfd in innovatie en ondernemerschap, met een wetenschappelijke manier van denken en praktische en explorerende geest;

4. Heeft een sterke organisatorische coördinatie, interpersoonlijke communicatie en multiculturele communicatiemogelijkheden, kan vakkundig een vreemde taal toepassen om te communiceren en te communiceren, vloeiend spreken, beschikt over goede informatieverwerking en toepassingsmogelijkheden.

V. Cursusschema

Verdeling van het krediet

Opmerking: Alle opleidingen zijn gerelateerd aan het Chinees, studenten kunnen cursussen kiezen op basis van hun persoonlijke interesses.De specifieke cursusinformatie en schema's kunnen worden geraadpleegd bij internationale uitwisselingshogescholen zoals Elementary Comprehensive Chinese en Public Chinese. Daarnaast is 'Business Chinees' een verplichte cursus voor onze school.

Ten zesde, afstudeereisen

1. Totaal aantal punten bereikt 33 punten, en vereiste vakken en bijbehorende keuzevakken worden gevuld zoals vereist.

2. Voltooi het afstudeerscriptie en verdedig de scriptie.

Opleiding te volgen in:
Engels
Deze cursus is Campus gesitueerd
Begindatum
sep 2019
Duration
2 jaar
Voltijd
Op locaties
Op datum
Begindatum
sep 2019
Aanmeldingslimiet

sep 2019

Location
Aanmeldingslimiet
Einddatum