Mba Executive Master Zichzelf

Universidad Católica de Valencia

Programma Beschrijving

Lees de Officiële Beschrijving

Mba Executive Master Zichzelf

Universidad Católica de Valencia

De Executive MBA (Executive Master in Business Management) is een gezamenlijk initiatief van INEDE Business School en de Vereniging voor de Bevordering van Management (APD) op basis van business management technieken en ondersteund door vele jaren van succes en de ervaring van beide instellingen . Zowel vanuit het academisch oogpunt en vanuit het oogpunt van het creëren van een krachtig netwerk van professionele contacten, dit programma is op dit moment de beste Executive MBA in Valencia.

DOELSTELLINGEN

Het belangrijkste doel van de cursus is om managers en ondernemers zorgen voor de kennis en instrumenten die nodig zijn om succesvol te ontwikkelen business management in een dynamische en competitieve omgevingen.

Gericht aan

Het beoefenen van professionals met meer dan 10 jaar gemiddeld ervaring. In de Executive MBA + de gemiddelde leeftijd van de studenten is 36 jaar. Alle studenten zijn managers, ondernemers, managers, professionals en technische specialisten met leidinggevende functies. Het gebied van verantwoordelijkheid binnen het bedrijf, de sector van de activiteit van de onderneming en de loopbaan van herkomst van de studenten is zeer divers. Het merendeel van de studenten zijn ingenieurs, afgestudeerden in economie of management en business management, advocaten en afgestudeerden in marketing en commercieel beheer, hoewel vele andere graden in dit programma de perfecte manier om uw onderdompeling te maken in de wereld van het management business.

Carrièremogelijkheden

  • bedrijfsleiding
  • adres afdelingen

duur

De Executive MBA start in oktober 2017 en eindigt in juli 2018

De master's degree wordt aangeboden in twee keer. Voor groep 1 van de sessies vinden plaats op vrijdag van 9.30 tot 19.30 uur voor elgrupo 2 De sessies vinden plaats op vrijdag van 15.30 uur tot 19.30 uur en op zaterdag 9:30-01:30 p.m ..

Studieplan

BUSINESS STRATEGIE

In een steeds meer concurrerende wereld is het belangrijk om aandacht te besteden aan de mogelijke kansen en bedreigingen die zich kunnen voordoen, doelen stellen voor het bedrijf en actieprogramma's en doelstellingen. Daarom is de Executive MBA behandelt deze concepten van de strategische richting:

  • Strategie en concurrentievermogen genererende toegevoegde waarde
  • strategisch denken
  • Doelstellingen en organisatie
  • Strategische besluitvorming
  • Milieu en concurrentiedynamiek
  • Analyse en strategische beoordeling
  • Formulering en strategie planning
  • Generieke concurrentiestrategieën
  • Groeistrategieën, samenwerking en crisis
  • Innovatie en waardecreatie
  • Project management en creativiteit
  • De uitvoering van de balanced scorecard
ADMINISTRATIEVE FINANCIEEL BEHEER EN CONTROLE MANAGEMENT

Deze module biedt studenten de tools die nodig zijn voor de uitvoering van een beleid van de begrotingscontrole en de financiële gegevens van de onderneming en het rendement van een investering te analyseren.

  • Balansen en resultatenrekeningen
  • Financiële analyse en diagnose
  • Werkkapitaalbeheer
  • Operationeel beheer financiële middelen op korte termijn
  • Treasury management
  • Financiële planning
  • analyse van investeringen
  • jaarlijkse begroting
  • control Systems
  • kosten Systeembeheer
  • Formules voor financiering en nieuwe financiële producten
  • financial accounting
Marketing en Business MANAGEMENT

De levensduur van het product wordt verkort en aanbod met elkaar overeen. Een veeleisend en veranderende markt nauwkeurig te bepalen marketingbeleid aangepast aan de context en in een effectieve sales management.

  • marketing Basics
  • business management en strategische marketing
  • Marktanalyse en handel onderzoek
  • Consumentengedrag
  • Marktsegmentatie
  • positionering
  • productbeleid
  • prijsbeleid
  • Distributie en marketing beleid
  • Communicatie en promotie beleid
  • Selectie, motivatie, beloning van de sales force
  • Het organiseren van sales force
  • Marketing informatiesysteem
  • marketing Plan
  • Sales Plan
  • Handel budget en verkoopquota
  • Merkstrategie en positionering
  • International Trading en Marketing
GEÏNTEGREERDE

De organisatie van de intrinsieke activiteit van de onderneming, zowel industriële of service is de onderscheidende factor in het concurrentievermogen van de organisatie. De toepassing van adequate methoden is de sleutel tot succes in de activiteiten.

  • Organisatie en verdeling van de productie.
  • Lean management technieken, net op tijd, smed, kamban, kaizen
  • Process reengineering en kwaliteitsmanagement. EFQM en 6 sigma.
  • Supply chain logistiek en achteruit.
  • Procurement management, warehouse logistiek en transport
MANAGEMENT en Human Resource Management

Effectief beheer van de mensen in een kennismaatschappij is een strategische component, de waarde bijdrage van elk van de polissen human resources nog steeds nodig ontwikkeld. Dit roept twee vereisten: om te weten, vanuit het perspectief van het management, technieken en praktijken in people management waarmee medewerkers krijgen alle mogelijkheden van creativiteit en verbeelding in dienst van het business plan; en ontwikkelen van de vaardigheden die nodig zijn om te slagen in hun professionele relaties.

  • Technieken voor het managen van mensen
  • De huidige en toekomstige uitdagingen voor HR-management: milieu, het bedrijfsleven en de mensen
  • HR-strategieën te helpen verbeteren van de bottom line
  • Workflows vanuit een perspectief: het bedrijf, de groep, het individu
  • Aantrekken en selecteer talent: werven, selecteren, huur
  • competentiemanagement
  • evaluatie van de prestaties
  • strategische beloning
  • Career Development
  • Het management en de interne relaties: plan en erkenning interne communicatieprogramma's
ONTWIKKELING VAN MANAGEMENT

persoonlijke ontwikkeling van vaardigheden en kennis van studenten om effectief te bereiken nemen aan leiding en coördinatie in de rol van directeur of manager.

  • De executive coach
  • Het management en het personeel communicatie. zelfbewustzijn
  • onderhandeling
  • positieve conflicthantering
  • management discipline
  • Stress management
  • emotionele intelligentie
  • Managementteams (Outodoor training)
FINAL PROJECT MASTER

Het creëren van een business plan te voltooien een business project. Deze activiteit wordt uitgevoerd tijdens de Master programma worden uitgevoerd in werkgroepen en verdedigt het einde.

Ook zij in de master prestigieuze business activiteiten van Comunicad Valencia, waar ze delen hun professionele en zakelijke ervaring met studenten in een food-talk-formaat.

Deze school biedt programma's in:
  • Spaans


Laatst bijgewerkt op December 20, 2017
Duur & Kosten
Deze cursus is Campus gesitueerd
Start Date
Startdatum
Sept. 2018
Duration
Duur
1 jaar
Voltijd
Price
Prijs
12,950 EUR
Locations
Spanje - Valencia
Startdatum: Sept. 2018
Aanmeldingslimiet Vraag informatie aan
Einddatum Vraag informatie aan
Dates
Sept. 2018
Spanje - Valencia
Aanmeldingslimiet Vraag informatie aan
Einddatum Vraag informatie aan