Mba In Media Management

Metropolitan College of New York

Programma Beschrijving

Lees de Officiële Beschrijving

Mba In Media Management

Metropolitan College of New York

MBA in Media Management

In aanvulling op de algemene doelstellingen van het MCNY MBA-programma, studenten in de Media Management programma zal de kennis te verwerven: Ontwikkelen van modellen voor een succesvolle exploitatie en het gebruik van sociale en mobiele media in de levering van traditionele entertainment industrie; Beheren en nieuwe succesvolle business modellen in het veranderen van de muziek en uitgeverijen in het licht van de digitalisering en convergentie te ontwikkelen; en, in de voorhoede van de toediening van een succesvolle business modellen voor de ontwikkeling van "nieuwe" media-industrie, ondernemende media ventures of verbeterde dienst methoden binnen mediabedrijven met vaardigheden verworven via de Dimension klassen en de constructieve actie.

Over dit programma

De doelen van de MCNY graduate business opleidingen zijn naar professionele mobiliteit van studenten te verbeteren, hen te betrekken bij de ontwikkeling van de wereldwijde zakelijke en sociale gemeenschap en voorbeeldig moreel en ethisch gedrag te stimuleren. Via de MBA-programma's, worden de studenten in de gelegenheid om hun kennis van het gebied van ondernemerschap en / of 'intrapreneurship' verbreden in het bedrijfsleven en de nodige vaardigheden voor een succesvolle loopbaan te ontwikkelen als ondernemer of in zakelijke omgevingen heel. Op MCNY worden de MBA-programma's gericht op een-practitioner based model waar managementtheorieën volledig worden opgenomen in het curriculum en de studenten wordt verwacht dat zij hun respectieve programma's compleet met een tastbaar resultaat, door de constructieve actie (CA).

Op het middelpunt van deze programma's is het college-Purpose Centered Onderwijs model, waar de studenten werken methodisch elk semester om verder te verhogen hun begrip van de wereld van het bedrijfsleven, terwijl wordt bijgedragen tot de ontwikkeling van hun constructieve acties, die zich richten op strategische analyse, planning en implementatie van innovatieve bedrijfsmodellen, producten, klanten, marktsegmenten en geografische markten te definiëren voor de toekomst. Deze programma's erkennen ook dat bedrijf is een dynamisch gebied, en als zodanig, zijn we toegewijd om regelmatig het curriculum in overeenstemming met de veranderingen in de industrie en de ontwikkeling van MCNY updaten.

Na voltooiing wordt verwacht dat de MCNY MBA-student een effectieve business professional die kan leiden in een veranderende mondiale omgeving en beheersing van vaardigheden in leiderschap, communicatie, strategisch denken, diversiteit management, financiële analyse, change management, en verantwoording af te leggen zal afstuderen die nodig zijn om de bestuurlijke verantwoordelijkheden met succes nemen zijn. Na attainting een MBA van MCNY, zullen afgestudeerden van het programma het proces van verandering voor zichzelf, anderen en voor een duurzame mondiale gemeenschap leiden.

Concreet zullen de studenten:

  • Beheers de persoonlijke en professionele vaardigheden die nodig zijn om te leiden en te werken binnen teams effectief;
  • Beheers de vaardigheden om alle relevante partijen in de ontwikkeling van de wereldwijde, zakelijke en sociale gemeenschap betrekken;
  • Beheers de vaardigheden om effectief te opereren in de wereldwijde economische en ondernemingsklimaat en strategieën op lange termijn een positieve invloed zakelijke omgevingen en organisaties te ontwikkelen;
  • Maak ethische beslissingen laten leiden door het denken, analyse, en mededogen.

In aanvulling op de algemene doelstellingen van het MCNY MBA-programma, studenten in de Media Management programma zal de kennis te verwerven: Ontwikkelen van modellen voor een succesvolle exploitatie en het gebruik van sociale en mobiele media in de levering van traditionele entertainment industrie; Beheren en nieuwe succesvolle business modellen in het veranderen van de muziek en uitgeverijen in het licht van de digitalisering en convergentie te ontwikkelen; en, in de voorhoede van de toediening van een succesvolle business modellen voor de ontwikkeling van "nieuwe" media-industrie, ondernemende media ventures of verbeterde dienst methoden binnen mediabedrijven met vaardigheden verworven via de Dimension klassen en de constructieve actie.

De MCNY Media Management MBA-programma is speciaal en uniek ontworpen om de kwaliteit van het beheer van de praktijk in de media en entertainment industrie staat het creëren van bedrijfsculturen waarin individueel initiatief, participatie en autonomie zal resulteren in augmented eigenwaarde en job commitment, een hogere productiviteit te ontwikkelen, betere productkwaliteit en arbeid-management, versterkt wereldwijde participatie, en uiteindelijk in een hogere winstgevendheid en verantwoorde voorlichting van de consument en burgerparticipatie. Zij doet dit door de integratie van het beheer van theorie, praktijk en prestaties, gericht op de creatieve en ondernemend denken en probleemoplossende vaardigheden van essentieel belang in de huidige, snel ontwikkelen van content driven en convergerende media omgevingen.

De eerste in zijn soort in het land, blijft het slechts een jaar versneld gespecialiseerd MBA-programma in Media Management, het fuseren van de studie van algemene MBA kerncompetenties in economie, financiën, marketing, operations, management en accounting met een intensieve verkenning van de media specifieke velden van essentieel belang voor een effectieve media management. De MCNY Media Management MBA-programma biedt studenten de tools die nodig zijn om met succes de unieke genuanceerde zaken, exploitatie en beheer kenmerken van de media en entertainment industrie te navigeren door de studenten met een uitgebreid analytisch overzicht van de media-industrie, waaronder entertainment wet, nieuwe media, uitzending , film, muziek en uitgeverijen, media marketing, reclame en public relations, kunst administratie & beheer van cultureel erfgoed, en de media-theorie.

Geleverd door deskundigen uit het bedrijfsleven met behulp van MCNY's Purpose Centered Education model, studenten combineren deze gericht uitgebreide analytische studie van de media-industrie topics met toegepaste kennis en praktische vaardigheden opgedaan door drie semesters van de handen op het veld ervaringsgerichte practica in media ondernemende en / of intrapreneurial Industry & Venture Assessment, Business Planning, Development & Marketing, en Venture Implementatie, Actualisatie & Evaluatie.

Alle MCNY MBA-programma's zijn geïntegreerd met de International Field Study - deze toegepaste programma is afgestemd om ervoor te zorgen dat studenten de mogelijkheid hebben om samen te werken in een pan-culturele omgeving waarin ze worden blootgesteld aan nieuwe culturen en krijgen de kans om ze te ontdekken .

Programma Structuur

De MBA-programma in Media Management bestaat uit drie doelstellingen en draait rond vijf dimensies: Doel, Waarde en Ethiek, zelf en de ander, Systems and Skills. Deze afmetingen vormen de kern van cursussen voor elk specifiek doel aangeboden. De cursus inhoud zijn gericht op verwezenlijking van de algemene doelstellingen van het programma. De drie doelstellingen en de cursussen worden aangeboden in elk worden hieronder gegeven: Doel 1: Industrie en Venture Assessment

  • Doel: CA 1 - Strategische Industry Analyse
  • Vaardigheden: Managerial Accounting
  • Self & Others: Nieuwe Media: Cyber, Social, Mobile and Beyond
  • Waarden & Ethiek: Entertainment Law & Media Ethics
  • Systemen: Economie en Bedrijfswetenschappen van de Film Industry

Doel 2: Business Planning, Ontwikkeling en Marketing

  • Doel: CA 2: Strategische Planning
  • Vaardigheden: Bedrijfseconomie
  • Self & Others: Media Marketing in Global Environment
  • Waarden & Ethiek: Media Contract Drafting en Onderhandelen
  • Systemen: Muziek en uitgeverijen in het digitale tijdperk

Doel 3: Implementatie, Actualisatie en Evaluatie

  • Doel: CA 3: Strategic Management & Evaluatie
  • Vaardigheden: Managerial Finance
  • Self & Others: Arts Administration en erfgoed-
  • Waarden & Ethiek: Media, Cultuur en Maatschappij / International Practicum
  • Systemen: het beheer van elektronische Broadcasting Industries

Wat kunt u doen met een MBA in Media?

Afgestudeerden van MBA-media programma's kunnen gaan om een ​​verscheidenheid aan spannende carrière in de entertainment en media. Je kan werken als agent of publicist voor een kunstenaar, helpen bij het ontwikkelen circulatie strategieën voor een tijdschrift, of verkopen reclame voor online of traditionele media. De cross-disciplinaire aanpak onderwezen in MBA media cursussen biedt afgestudeerden met unieke vaardigheden in marketing, promoties, en het oplossen van problemen, waardoor ze topkandidaten voor bedrijven die innovatieve denkers met een gevarieerde achtergrond in kunst en cultuur. MBA media afgestudeerden kunnen banen in de reclame management, public relations, marketing en sales, evenals de duidelijke carrièrepaden in de entertainment industrie, zoals het produceren van film, radio en tv-programma's, uitgeverijen, en het vertegenwoordigen van acteurs, muzikanten, schrijvers vinden , en andere creatieve kunstenaars.

Zakelijke en financiële experts maken ruwweg 5 procent van de werknemers in de entertainment industrie, volgens 2008 gegevens van het Bureau of Labor Statistics (BLS). Dit geldt ook voor agents en managers, evenals personen die verantwoordelijk zijn voor marketing, public relations, fondsenwerving, en contractonderhandelingen met kunstenaars, muzikanten en performers.

In 2009 heeft de BLS-rapporten, waren er ongeveer 11.700 agenten en business managers in de VS werken te bevorderen en te beheren kunstenaars, performers, en atleten. De mediane jaarlijkse inkomen voor deze agenten was $ 61.890 in 2009, met de top-verdienen 25 procent mee naar huis meer dan $ 105.870 in 2009. De best betaalde banen in dit gebied zijn te vinden in het beeld sector beweging, met een gemiddelde jaarlijkse loon van $ 119.550 gaan naar promotors en agenten in deze niche.

Volgens de (Admissions Raad Graduate Management) GMAC 2013 corporate recruiters Survey, Amerikaanse bedrijven tonen de grootste vraag naar MBA's wereldwijd, aangezien 85 procent van de bedrijven van plan om een ​​MBA te huren in 2013, een stijging van 82 procent die dat deed in 2012.

Zij melden dat de grootste vraag naar recente MBA-afgestudeerden binnen de Verenigde Staten zal worden in het Noordoosten (92% van de bedrijven van plan om deze kandidaten in 2013, vergeleken met 83% vorig jaar te huren). Zowel de Midwest (89% inhuren in 2013 versus 87% in 2012) en het westen (85% inhuren versus 80% in 2012) blijven toenemende vraag naar recente MBA talent zien. Terwijl de vraag naar MBA's gleed lichtjes in het zuiden (78% in 2012 tot 77% in 2013), de werkgevers in deze regio gemeld opmerkelijke groei in de vraag naar recente meester-level business afgestudeerden.

Deze school biedt programma's in:
  • Engels
Duur & Kosten
Deze cursus is Campus gesitueerd
Start Date
Startdatum
Sept. 2018
Duration
Duur
1 jaar
Deeltijd
Voltijd
Locations
Verenigde Staten - New York City, New York
Startdatum : Sept. 2018
Aanmeldingslimiet Vraag informatie aan
Einddatum Vraag informatie aan
Dates