Mba in protocol, creatie, design en event management

Escuela Internacional de Protocolo

Programma Beschrijving

Lees de Officiële Beschrijving

Mba in protocol, creatie, design en event management

Escuela Internacional de Protocolo

mba01

de MBA Protocol, creatie, ontwerp en beheer van EVENEMENTEN , The International School of Protocol Het is een sterk concurrerende programma dat voorbereidt en stelt de student professioneel voor de ontwikkeling van de Schepping, Design and Event Management en Institutional Relations.

Dit programma is ontwikkeld, gebaseerd op de groei van de industrie prognoses wijzen erop dat alle daaruit voortvloeiende verhoging van het budget voor organisaties maken van zakelijke evenementen.

Momenteel hebben de meeste bedrijven eisen dat de figuur van een expert in institutionele betrekkingen en event-georiënteerde business management en bereid zijn om besturen en stuurgroepen aan te sluiten.

Dit programma beantwoordt aan een grote vraag naar event professionals op zoek naar niet alleen grote bedrijven, maar ook middelgrote en kleine.

Het ontwikkelt zich in 60 studiepunten en richt zich op praktische inhoud en ontworpen om de ondernemingsgeest en vastberaden karakter te ontwikkelen.

Het is gericht op mensen die de opleiding in de creatie, het ontwerp en beheer van elk type evenement, het ontwikkelen als leiders met strategische visie en ondernemerschap, op verschillende niveaus van de organisaties.

Het programma ontwikkelt, als een differentiator naar andere studies van dit type, niet alleen de traditionele bouwtechnieken, design en event management, maar de kennis van de parameters die de activiteiten in verband met de organisatie van evenementen die vorm zullen geven aan zijn voornamelijk drie duidelijke trends die moeten worden opgenomen in het programma:

  1. bedrijfswaarden
    Eerst de bekendheid verwerven van de behandeling van de professionele ontwikkeling, niet alleen binnen de wet, maar van ethiek, waarden en sociale verantwoordelijkheid ontwikkeld door de instelling, waarbij de professionele ontwikkeling van die waarden.
  2. Nieuwe openbare en nieuwe berichten
    studies naar een nieuwe generatie van consumenten met nieuwe functies, behoeften en eisen overtreffende trap manier invloed op de transformaties van bedrijven zijn gericht op adaptatie.
  3. Het gebruik van mobiele apps in de EVENTS
    kennis van deze technologieën wordt opgezet als een manier om globale communicatie verlengen en het publiek met elkaar te verbinden om de betrokkenheid van deelnemers optimaliseren

Differential aspecten

  • Het is de eerste Master biedt uitgebreide training op het gebied van protocol Marketing, Reclame, Public Relations en Communicatie in het organiseren van evenementen.
  • De faculteit is in gelijke mate samengesteld door docenten en specialisten werkende professionals die een dubbel zien, academische en praktische inhoud te brengen.
  • De professionele en internationale profiel van de studenten van dit programma maakt netwerkmogelijkheden zal exponentieel toenemen.
  • Het platform waarop de Master ontwikkelt brengt de laatste innovaties in online onderwijs, het hebben van veel middelen om de educatieve ervaring te vergemakkelijken en zorgen voor een constante monitoring van de student.
  • verschillende sessies geleerd masterclasses op prestigieuze professionals verklaren de agenda en deelt zijn ervaring.

Vaardigheden en competenties

Studenten de gereedschappen, vaardigheden en capaciteiten die nodig zijn om de nodige beslissingen te voldoen gedurende het gehele proces van het organiseren van een evenement sinds haar oprichting en implementatie tot het beheer van post-event, door middel van het leren van specifieke onderwerpen van de schepping, ontwerp en event management en cross materialen die u zal toestaan ​​om de noodzakelijke functies te ontwikkelen die moeten worden toegepast op een evenement over vraagstukken van strategische marketing, management, corporate communicatie, Protocol en alle aanverwante disciplines op het gebied van communicatie.

Dit is om studenten kennis van cross wapens die verder gaan dan hun eigen expertise in de noodzaak om te werken in samenwerking met andere afdelingen in het veld dela institutionele communicatie door middel van de ontwikkeling van de corporate events te geven.

Hun belangrijkste doel is om een ​​scala aan vaardigheden, vaardigheden en attitudes van de leerlingen te ontwikkelen om de rol van de coördinatie en het team management in het ontwikkelen van event management uit te oefenen, altijd vanuit een globaal overzicht van de algemene doelstellingen van het bedrijf , het helpen van de algemene richting in het optimaliseren van business performance.

Door de ontwikkeling van de verworven kennis, een scala aan vaardigheden en competenties die het mogelijk maakt te verenigen voor de inhoudelijke kennis van zaken met die voor de behandeling van mensen op het gebied van onderhandelen, communicatie en leiderschap zelf en al die zullen worden versterkt om zij nodig zijn voor de creatie, het ontwerp en beheer van zakelijke evenementen.

-Visibility En strategie:

Hier krijg je een duidelijk zicht op wat nu, en wees duidelijk over de algemene business plan en communicatie om te werken op basis van gemeenschappelijke doelstellingen

-Herziening Informatie:

Om de werking van alle interne informatiesystemen, technische marktonderzoek en alle beschikbare interne en externe bronnen te controleren om te weten waar je moet zoeken om informatie vast te leggen. De contacten op hoog niveau, moeten netwerken van het werk, het gezinsleven, vriendschappen, publicaties, enz. Zijn hun middelen van constante kennis die zal bevestigen of het vormgeven van de visie.

-Begrijpen Zaken en globale visie:

Weet perfect alle eigenaardigheden van het bedrijf en de technieken en methoden om de strategische plan van het evenement in het ontwerp en de onderdelen die zullen worden beïnvloed ontwikkelen. Je moet een mondiale mentaliteit die u toelaat om de organisatie in relatie zien met alle partijen die intern en extern te vormen met verwante hebben.

Ik ben op zoek naar mensen:

Lood en beheren teams voor hun leden om hun doelen te bereiken, hebben de nodige motivatie en kunnen worden ontwikkeld als mensen en professionals.

-communicatie:

Mastering communicatietechnieken en effectieve presentatietechnieken. Communicatieve vaardigheden zijn basic.

-technieken Trading

Het krijgen van een hoge onderhandelingsmacht met behulp van de technieken die nodig zijn om de beste resultaten in de relaties tussen de verschillende publieke getroffen in geval bereiken.

-Ontwikkeling Van projecten:

Te implementeren en uitvoeren van de strategieën gedefinieerd

-Evaluatie En controle:

Vestigen controlesystemen in het ontwikkelen van management functies en de resultaten te evalueren.

Persoonlijke -Skills:

Het ontwikkelen van vaardigheden met betrekking tot emotionele intelligentie (zelfbewustzijn, zelfbeheersing en zelfwerkzaamheid) en sociale intelligentie (het vertrouwen groep, de inbreng van ervaring, actief luisteren, etc.)

-evolutie En verandering:

behoorlijk wetende behandelen veranderingen in de interne en externe omgeving en mogelijke crises die door deze wijzigingen.

-stijl eigen handelen:

Maak een stijl van leidinggeven om mensen te motiveren en te verenigen ze naar hetzelfde doel.

Programma

Module 1: Ontwerp, Building and Planning Events - 6 ECTS
Inhoud:

  • de Briefing
  • Creativiteit en innovatie event
  • strategische planning
  • project management
  • Time management
  • Business plan

Module 2: Leiderschap en Corporate Event Management - 8 ECTS


Inhoud:

  • Fundamentals of Economics
  • managementvaardigheden
  • Leiderschap en Team Management
  • MBO
  • coaching
  • MVO en duurzaamheid
  • woordvoerder training

Module 3: Het managen van Global Communication Event - 4 ECTS


Inhoud:

  • General Communication Theory
  • De pers kantoor op evenementen
  • De media in events

Module 4: Marketing in Evenementen- 3 ECTS


Inhoud:

  • event Marketing
  • behandeling markten
  • De corporate image in events

Module 5: reclame en public relations in Evenementen- 3 ECTS


Inhoud:

  • Public Relations evenementen
  • Reclame en evenementen
  • Behandeling van de openbare
  • Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen

Module 6: Technische Organisatie van protocol-6 ECTS


Inhoud:

  • Protocol-concept
  • Behandeling van gastheer
  • voorzitterschappen
  • managementsystemen
  • Soorten tabellen
  • Het programma en de technische

Module 7: Protocol and Events -8 ECTS


Inhoud:

  • wetgeving protocol
  • officiële Protocol
  • Protocol Company
  • sociaal protocol en persoonlijk beeld
  • Restaurant en Catering
  • International Protocol
  • militaire Protocol

Module 8: Organisatie Gewone Acts - 5 ECTS


Inhoud:

  • inhuldigingen
  • Recepties en ontvangsten
  • conferenties
  • product presentaties
  • organisatie Summit
  • De eerste stenen
  • budgetten
  • Congres Organisatie

Module 9: Practice Management and Running Events - 10 ECTS


Inhoud:

  • Set Design en Staging
  • event Production
  • De Catering Events
  • Officiële evenementen Workshop
  • Workshop Corporate Events
  • workshop Evenementen
  • Workshop Sportevenementen

Module 10: Externe Stages -5 ECTS


Target:
Breng de theoretische en praktische inhoud verworven in de cursus in een echte professionele omgeving. inhoud:
De praktijken zijn verplicht voltooiing en zal worden gemaakt in bedrijven het organiseren van evenementen, protocol en communicatie, alsmede relevante afdelingen zullen zowel openbare instellingen en particuliere bedrijven. Dergelijke praktijken wordt begeleid door een professionele docent in de doelvennootschap en een academische docent aan de School.

Module 11: Master Thesis - 6 ECTS
Target:
Master Thesis: het bepalen van de hoogte van de feitelijke gebruik van het onderzoek dat door middel van een praktische oefening van wetenschappelijke of opzet van het project professioneel evenement synthese. Accreditatie van het bereiken van de specifieke doelstellingen van de Master - de bevoegdheden gepland in de loop - door middel van de programmering, de ontwikkeling en belangenbehartiging.

Wijzen van onderzoek

De programma's worden ontwikkeld op een modulaire manier om ze beter leesbaar en beheersbaar in de logische evolutie van het leerproces en de studie methodiek is gebaseerd op drie fundamentele vragen:.

B-learning klas combineren klassikaal onderwijs met online werk systeem waarbij studenten studie aanpast aan de bijzondere omstandigheden van tijd, plaats en werkruimte is gevestigd.

Dit is een hybride leren in de klas het werk, de leraar legt inhoud, georganiseerde arbeid, pleit voor de ontwikkeling van de taken, voorgestelde axioma's, beantwoordt vragen, etc. united al het werk en onderzoek online waar taken individueel of door middel van gezamenlijk werk uit te voeren wordt gestimuleerd, waardoor de ontwikkeling van hun vaardigheden, het uitvoeren van een continue controles self-assessment.

De zaak-methode

Gestart op Harvard University, blijkt het geval methode als de noodzaak voor studenten om reële situaties worden geconfronteerd en hebben om beslissingen te nemen, te evalueren prestaties, kwestie op de hoogte oordelen, etc.

Het is een techniek van actief leren, gericht op onderzoek student op een echte en specifiek probleem dat helpt studenten bij het verwerven van de basis voor een inductieve studie.

Een deel van de definitie van een bepaalde zaak, zodat de student in staat om te begrijpen, om te weten en analyseren van de gehele context en variabelen die bij de zaak betrokken.

De doelstellingen van deze techniek zijn:

  1. Trainen toekomstige professionals in staat zijn te vinden voor elk specifiek probleem expert, persoonlijk en aangepast aan de sociale, menselijke en juridische oplossing gegeven context.
  2. Vanaf een professionele aanpak van de problemen van een bepaalde omgeving.
    De professionele aanpak van een reëel probleem, met zijn elementen van verwarring, soms tegenstrijdige, net als in de werkelijkheid worden gegeven en een professionele beschrijving wordt gevraagd, theoretisch gegrond, te vergelijken met de specifieke situatie gepresenteerd met het theoretisch model, het identificeren van de eigenaardigheden geval voorstellen van strategieën voor het oplossen van de zaak, uit te voeren en de resultaten te evalueren.
  3. Maak leeromgevingen dat de bouw van kennis te vergemakkelijken en verbaliseren, expliciteit, het contrast en de bewerking van ideeën en kennis aan te moedigen.

Praktijken en baan

De Internationale School van protocol is beschikbaar voor studenten loopbaanbegeleiding dienst waar onderwijspraktijk worden beheerd en de banen die bedrijven hebben bereikt de EIP worden gekanaliseerd.

onderwijspraktijken

Practices bedoeld student uitgebreide training door middel van een parallelle opleiding aan de universiteit en onderneming combineren theorie en praktijk. De MBA-protocol, Creation, Design and Event Management omvat in zijn curriculum 5 ECTS stage School heeft op dit moment een groot aantal overeenkomsten met bedrijven en openbare instellingen, die elk jaar kunnen alle studenten die willen of credit hebben minimum kennis die nodig is om hun huidige praktijken te maken in het organiseren van evenementen en andere verwante verantwoordelijkheden kasten event organisatie, marketing, reclame, corporate communicatie en institutionele relaties.

Ook de EIP promoot zijn eigen acties, onder leiding van gekwalificeerde deskundigen, het beheer van de studenten en het hebben van een andere mogelijkheid om de echte markt te benaderen. Tenslotte is de school, via zijn bedrijf de organisatie van evenementen, OVC, stimuleert de deelname van studenten en assistenten, junior, senior en coördinatoren in alle evenementen georganiseerd, die niet alleen een perfecte aanvulling op hun opleiding, maar het begin van hun ontwikkeling en professionele volwassenheid.

Deze school biedt programma's in:
  • Spaans
Duur & Kosten
Deze cursus is Campus gesitueerd
Start Date
Startdatum
Sept. 2019
Oct. 2019
Duration
Duur
1 jaar
Voltijd
Locations
Spanje - A Coruña, Galicië
Startdatum : Sept. 2019
Aanmeldingslimiet Vraag informatie aan
Einddatum Vraag informatie aan
Spanje - Barcelona, Catalonië
Startdatum : Sept. 2019
Aanmeldingslimiet Vraag informatie aan
Einddatum Vraag informatie aan
Spanje - Madrid, Madrid
Startdatum : Oct. 2019
Aanmeldingslimiet Vraag informatie aan
Einddatum Vraag informatie aan
Spanje - Oviedo, Asturië
Startdatum : Sept. 2019
Aanmeldingslimiet Vraag informatie aan
Einddatum Vraag informatie aan
Spanje - Valencia, Valencia
Startdatum : Sept. 2019
Aanmeldingslimiet Vraag informatie aan
Einddatum Vraag informatie aan
Dates