Lees de Officiële Beschrijving

Luxemerken evolueert in snel tempo en dus veranderen vaardigheden die nodig zijn in deze sectoren: investeren in nieuwe technologieën om de merkbeleving te verbeteren, de meest geschikte segmentatie toe te passen, en profiteren van digitale en sociale media om te communiceren met klanten.

Doelstellingen van het programma

  • Effectief communiceren tussen culturen in een steeds meer geglobaliseerde markt
  • Denken en bouwen van innovatieve communicatie
  • Begrijpen de essentie van luxe
  • Bouw een unieke merkbeleving
  • Interactie met de klanten

BELANGRIJKE PUNTEN & TOEGEVOEGD-WAARDEN

  • Innovation Award (Van SMBG-EDUNIVERSAL)
  • 12 maanden MBA-programma - 2 innamen: Herfst / Lente
  • Alternate ritme: Stage training / Studieprogramma
  • Cursussen in het Engels door gespecialiseerde en ervaren docenten
  • Exclusive-partnerschappen & Bedrijfsbezoeken
  • Franse cultuur & Europese exposure
  • Sterke persoonlijke coaching

CARRIÈREMOGELIJKHEDEN

  • International Marketing / Communicatie Manager
  • Global Communication Manager
  • Global Media Manager
  • International Account Manager
  • International Market Research Manager
  • International Brand Manager
  • ondernemer

Toelatingseisen

  • Bachelor Degree (4 jaar) of Master Degree (MSc, Master 1 Bac 4, Master 2 Bac +5) op het gebied van Management, Marketing, Communicatie, Recht, Sociale Wetenschappen, Geesteswetenschappen ... Of 3 jaar professionele ervaring in leidinggevende functie
  • Minimum niveau van het Engels taal: TOEIC score van 750 punten of 6 punten op de IELTS (Internationaal Engels Language Testing System) of een score van 75 op de TOEFL Ibt
Opleiding te volgen in:
Engels
Deze cursus is Campus based
Begindatum
Sept. 2019
Duration
1 jaar
Voltijd
Op locaties
Op datum
Begindatum
Sept. 2019
Aanmeldingslimiet

Sept. 2019