De MBA Luxe Brand Management Programma is ontworpen om kandidaten te voorzien die de relevante leidinggevende ervaring hebben met gespecialiseerde geavanceerde kennis en vaardigheden om verder te gaan naar het volgende niveau van hun carriere.

De opzet van het programma zal helpen de studenten krijgen een diep begrip van de complexiteit van het beheer in de context van luxe organisaties, met name als luxe markten blijven concurrerender en multi-dimensionaal te worden, en de luxe consumenten steeds meer gepolariseerd.

Er is een sterke nadruk in het programma op het verzamelen en analyseren van data naar complexe besluitvorming te ondersteunen. Studenten zullen de analytische vaardigheden die nodig zijn om een ​​breed scala van onderwerpen die de luxe sector en de mogelijkheid om creatieve oplossingen te bouwen onderzoeken ontwikkelen. Actieve ervaringsleren studenten in staat stelt om strategisch denken, leiderschap, interpersoonlijke en de groep vaardigheden en een diepere ondernemende visie te ontwikkelen. Probleemoplossend vermogen zal ook worden gekweekt door middel van case studies, business games en een live-slips project, gemaakt in samenwerking met toonaangevende luxe organisaties.

Luxe merken zal blijven om te slagen door middel van de belangrijkste elementen van authenticiteit, exclusiviteit en het vakmanschap, maar vandaag deze moeten worden afgewogen met 24/7 toegang en directheid, en weerspiegelen ontwikkelingen in digitale technologieën en de toenemende macht van de consument. De MBA Luxury Brand Management onderzoekt hoe luxemerken moeten innovatieve manieren om de klassieke afweging tussen zeldzaamheid en wereldwijde expansie te pakken te vinden.

Aanslag

Gedoseerde modules worden beoordeeld door een combinatie van cursussen, discussieborden en online tests, gevolgd door een Dissertatie en consultancy project.

Programmainhoud

  • Waarde creëren in de luxe sector
  • Product- en merkmanagement voor de luxegoederen sector
  • Globalisering en wereldburgerschap
  • Verantwoordelijk leiderschap voor de luxe sector
  • Strategisch beheer en marketing voor luxe goederen
  • Luxe retail- en distributiebeheer (optie)
  • Onderzoeks- en adviesmethoden

Graduate vooruitzichten

De MBA Luxury Brand Management programma is ontworpen om de kandidaten die over de relevante leidinggevende ervaring met specialistische geavanceerde kennis en vaardigheden uit te rusten om verder te gaan naar het volgende niveau van hun carrière.

Minimale Toelatingseisen

Normaal gesproken ook

  • Minimaal tweedejaar honours diploma in bedrijfsgerelateerde discipline en geen eis voor werkervaring

of

  • Minimaal van de laagste tweede klas honours diploma in elke discipline niet bedrijfsgerelateerd en twee jaar passend niveau management ervaring.

Eisen Engels taal

Academisch IELTS niveau 6.0 (of gelijkwaardig zonder element minder dan 5,5)

Opleiding te volgen in:
  • Engels
Deze cursus is Campus gesitueerd
Duration
1 - 3 jaar
Deeltijd
Voltijd
Prijs
16,800 GBP