Mba / ma in Russische en Oost-Europese studies

Algemeen

2 locaties beschikbaar

Beschrijving van opleiding

Europese en Russische Studies MA

Vergelijkende literatuur; economie; geschiedenis; politieke wetenschap; wet; Slavische talen en literatuur; sociologie.

Gediplomeerde Faculteit; 30 van verschillende afdelingen die deelnemen aan het programma.

Bijzondere vereisten voor de MA-graad

Bij het toepassen van het programma, zullen de studenten als een gebied van primaire concentratie opgeven (1) Rusland en Oost-Europa, of (2) Midden- en West-Europa. Degenen die zich richten op Rusland en Oost-Europa zullen kennis moeten hebben van Russische of Oost-Europese taal; die gericht zijn op Midden- en West-Europa zullen kennis moeten hebben van een van de juiste talen. Alle studenten moeten zestien termijncursussen (of hun equivalenten) voltooien op de verschillende terreinen die verband houden met Europese en Russische studies. Studenten moeten cursussen in ten minste drie van de belangrijkste disciplines die relevant zijn voor het programma (geschiedenis, literatuur, sociale wetenschappen en wet) nemen. Een van de zestien termyncursussen kan voor de controle worden genomen. Voor studenten die zich richten op Rusland en Oost-Europa, moeten twee van de zestien vereiste cursussen (met uitzondering van taalcursussen) betrekking hebben op de landen van Midden- en West-Europa. Voor degenen die zich concentreren op Midden- en West-Europa, moeten twee vakken betrekking hebben op Rusland en Oost-Europa. Studenten kunnen een jaarlange cursus van taalstudie vervangen voor twee termijnen van het afstudeeropleidingswerk. Onder deze optie kan de taalcursus niet voor controle worden genomen. Studenten met eerdere taalvoorbereiding kunnen in bepaalde gevallen krediet krijgen voor dit werk. In alle gevallen zijn de studenten verplicht om aan het eind van de derde termyn in Yale examens te verrichten in twee Europese talen (waarvan er een Russisch kan zijn). Studenten met Russische competentie moeten de graad 1+ of hoger krijgen op de ACTFL / ETS Rating Scale, zoals toegediend door de Slavische Talen en Literatuurafdeling in Yale, inclusief lees-, mondeling- en grammatica-porties. Studenten met een bekwaamheid in een Oost-Europese taal (zoals Pools, Tsjechisch, Oekraïens, Hongaars, en anderen volgens speciale afspraak) of andere Europese talen moeten de examens van Yale-afdelingen uitvoeren. Een gezamenlijke diploma is beschikbaar bij de School of Management. Geïnteresseerde studenten moeten voor een gezamenlijke graad afzonderlijk aanvragen bij de School of Management en European Studies.


Over Yale School of Management
De missie van de Yale School of Management is om leiders op te leiden voor zaken en samenleving. Wij zijn trots op het voorbereiden van mannen en vrouwen om nauwgezet bedrijfsvaardigheden te combineren met een bredere waardering voor de economische, sociale en politieke factoren die de mondiale omgeving vormen. Wij willen leiders produceren die een verschil maken voor hun organisaties en hun gemeenschappen. Het kenmerk van onze school is de leerervaring die we bieden.

Laatst bijgewerkt op September 2017

Over de school

De Yale SOM missie naar leiders opleiden voor het bedrijfsleven en de samenleving is in de praktijk elke dag van onze afgestudeerden, die onze visie belichamen voor hen als inspirerende, breed ingezet ... Lees meer

De Yale SOM missie naar leiders opleiden voor het bedrijfsleven en de samenleving is in de praktijk elke dag van onze afgestudeerden, die onze visie belichamen voor hen als inspirerende, breed ingezet, op waarden gebaseerde leiders die zelf en het oplossen van problemen die harde materie. De Yale Management geïntegreerd curriculum is ontworpen om te bevorderen en gebieden te ontwikkelen aan de onderscheidende kwaliteiten hebben gemaakt dat Yale SOM afgestudeerden leiders in zo veel. &nbsp Toonaangevende en Managing Across Grenzen. &nbsp Met stichtingen in de multisectorale erfgoed van de school, zijn de concepten van brede betrokkenheid en breder perspectief nu gevangen in de multidisciplinaire levering van onze geïntegreerde curriculum, evenals in het baanbrekende internationale vereiste onderdelen van onze MBA-programma. Het is ook vervat in de carrières van veel van onze afgestudeerden, die bekend staan om een hoog niveau van samenwerking, en die werken in, rennen, en maak organisaties die inspelen op de mondiale organisatorische realiteit van de moderne wereld. &nbsp&nbsp Het omzetten van positieve waarden in de persoonlijke, professionele en institutionele toezeggingen. &nbsp Op SOM vandaag, via onze Leadership Development Program en andere vakken en co-curriculaire activiteiten, moedigen wij onze studenten om diep na te denken over hun persoonlijke waarden en waarden wat die betekenen voor hun toekomstige persoonlijke en professionele keuzes en acties. Bovendien, in onze core curriculum, omdat cursussen worden georganiseerd niet rond academische disciplines, maar rond organisatorische kiesdistricten, zijn wij in staat zijn aan het overleg gericht op ethische overwegingen op een manier die een traditionele MBA kan niet. Maar deze verbintenis tot waarden is niet een bijproduct van onze nieuwe curriculum: het is een fundamenteel kenmerk van de Yale School of Management sinds de oprichting. Als gevolg daarvan zijn Yale SOM afgestudeerden bekend om hun integriteit en hun verantwoordelijkheid, niet alleen in hun acties, maar ook in de organisaties die zij creëren, waarvan de doelstellingen zijn beiden om waarde te creëren en om waarde toe te voegen aan de maatschappij. &nbsp&nbsp Brengen Creativiteit en discipline om complexe management problemen. &nbsp Door de nadruk te leggen op de Rote-toepassing van de kaders en formules die inherent is aan een discipline op basis van curriculum, onze geïntegreerde curriculum presenteert studenten met het beheer van problemen die niet zijn voorverpakt "voor eenvoudige analyse, dus het stimuleren van creativiteit in hun benadering van het oplossen van problemen. Tegelijkertijd, door overlegging van kritische management kennis in organisatorische context, onze studenten ontwikkelen de gedisciplineerde gewoonten van de geest die hen toelaten om de doeltreffendheid van hun management de besluitvorming te maximaliseren. Ook hebben Yale SOM afgestudeerden, met name die in ondernemers-of cross-sectorale inspanningen, al jaren bekend om hun unieke combinatie van "zachte" en "harde" vaardigheden - een combinatie die meer bevorderlijk is voor de erkenning - en met succes handelend op - kansen als Ze presenteren zichzelf. Lees Minder
New Haven , New York + 1 Meer Minder