Mba / maart met yale school van architectuur

Algemeen

2 locaties beschikbaar

Beschrijving van opleiding

De Yale School of Architecture en de School of Management bieden een joint-degree programma in Architectuur en Management. Dit programma is vooral gericht op individuen die de ontwerp-, stedenbouw- en management beroepen willen integreren in de loopbaan in de overheid of de particuliere sector.

Joint-degree studenten in de driejarige eerste professionele M.Arch. programma moet alle vereisten voor de graad afronden, inclusief zes termen van designstudio, met de eerste vier termijnen die achtereenvolgens worden genomen. Dit is een geaccrediteerde, professionele diploma en specifieke vereisten mogen niet worden omzeild, behalve wanneer vrijstellingen worden verleend voor cursuswerk die eerder bij andere instellingen is afgerond. Studenten in dit programma hebben hun totale aantal cursussen nodig voor de M.Arch. graad verminderd van de normale 108 tot 90 studiepunten. Dit betekent dat ze 18 minder electieve credits (zes electieve cursussen) nemen. Normaal gesproken zorgt deze aanpassing ervoor dat de student het laatste (vierde) jaarschema tussen de twee vereiste gevorderde studio's van de School of Architecture en de cursussen van de School of Management verdeelt.

Joint-degree studenten in de twee jaar post-professionele M.Arch. programma moet 54 studiepunten voltooien in de School of Architecture, waaronder vier geavanceerde studio's. Zij zullen de gezamenlijke opleiding in drie jaar voltooien, normaal gesproken uit één volledig jaar in elke school en een eindjaar dat verdeeld is tussen de twee scholen.

Na afloop van de vereiste studies kenmerkt de joint-degree een Master of Business Administration (MBA) en een Master of Architecture. Terugtrekking of ontslag van de School of Management zal automatisch een student verplichten om alle normale eisen voor de M.Arch af te ronden. graad (108 studiepunten voor eerste professionele graad; 72 studiepunten voor post-professionele graad optie). De M.Arch. diploma worden niet toegekend aan kandidaten van de gezamenlijke graad totdat zij alle vereisten voor beide graden hebben afgerond.

Toelatingen worden onafhankelijk bepaald door de twee scholen. Studenten kunnen tegelijkertijd op beide scholen aanvragen en, indien zij aanvaard zijn, hun studie aan de School of Architecture beginnen, aangezien de toelating tot de school niet kan worden uitgesteld; of zij kunnen voorafgaand aan hun laatste jaar aan de School of Architecture solliciteren bij de School of Architecture. Studenten die ingeschreven zijn aan de School of Management kunnen tijdens hun eerste jaar aan de School of Architecture solliciteren. Degenen die gelijktijdig van toepassing zijn, zouden dus op beide toepassingen moeten aangeven. Aanvragen aan de School of Architecture moeten door de commissie van het joint-degree programma worden goedgekeurd. Aanvragen kunnen gericht worden aan de griffier, de school van architectuur en aan de directeur van de studentendienst, kantoor van studentendiensten, school van management.

Laatst bijgewerkt op September 2017

Over de school

De Yale SOM missie naar leiders opleiden voor het bedrijfsleven en de samenleving is in de praktijk elke dag van onze afgestudeerden, die onze visie belichamen voor hen als inspirerende, breed ingezet ... Lees meer

De Yale SOM missie naar leiders opleiden voor het bedrijfsleven en de samenleving is in de praktijk elke dag van onze afgestudeerden, die onze visie belichamen voor hen als inspirerende, breed ingezet, op waarden gebaseerde leiders die zelf en het oplossen van problemen die harde materie. De Yale Management geïntegreerd curriculum is ontworpen om te bevorderen en gebieden te ontwikkelen aan de onderscheidende kwaliteiten hebben gemaakt dat Yale SOM afgestudeerden leiders in zo veel. &nbsp Toonaangevende en Managing Across Grenzen. &nbsp Met stichtingen in de multisectorale erfgoed van de school, zijn de concepten van brede betrokkenheid en breder perspectief nu gevangen in de multidisciplinaire levering van onze geïntegreerde curriculum, evenals in het baanbrekende internationale vereiste onderdelen van onze MBA-programma. Het is ook vervat in de carrières van veel van onze afgestudeerden, die bekend staan om een hoog niveau van samenwerking, en die werken in, rennen, en maak organisaties die inspelen op de mondiale organisatorische realiteit van de moderne wereld. &nbsp&nbsp Het omzetten van positieve waarden in de persoonlijke, professionele en institutionele toezeggingen. &nbsp Op SOM vandaag, via onze Leadership Development Program en andere vakken en co-curriculaire activiteiten, moedigen wij onze studenten om diep na te denken over hun persoonlijke waarden en waarden wat die betekenen voor hun toekomstige persoonlijke en professionele keuzes en acties. Bovendien, in onze core curriculum, omdat cursussen worden georganiseerd niet rond academische disciplines, maar rond organisatorische kiesdistricten, zijn wij in staat zijn aan het overleg gericht op ethische overwegingen op een manier die een traditionele MBA kan niet. Maar deze verbintenis tot waarden is niet een bijproduct van onze nieuwe curriculum: het is een fundamenteel kenmerk van de Yale School of Management sinds de oprichting. Als gevolg daarvan zijn Yale SOM afgestudeerden bekend om hun integriteit en hun verantwoordelijkheid, niet alleen in hun acties, maar ook in de organisaties die zij creëren, waarvan de doelstellingen zijn beiden om waarde te creëren en om waarde toe te voegen aan de maatschappij. &nbsp&nbsp Brengen Creativiteit en discipline om complexe management problemen. &nbsp Door de nadruk te leggen op de Rote-toepassing van de kaders en formules die inherent is aan een discipline op basis van curriculum, onze geïntegreerde curriculum presenteert studenten met het beheer van problemen die niet zijn voorverpakt "voor eenvoudige analyse, dus het stimuleren van creativiteit in hun benadering van het oplossen van problemen. Tegelijkertijd, door overlegging van kritische management kennis in organisatorische context, onze studenten ontwikkelen de gedisciplineerde gewoonten van de geest die hen toelaten om de doeltreffendheid van hun management de besluitvorming te maximaliseren. Ook hebben Yale SOM afgestudeerden, met name die in ondernemers-of cross-sectorale inspanningen, al jaren bekend om hun unieke combinatie van "zachte" en "harde" vaardigheden - een combinatie die meer bevorderlijk is voor de erkenning - en met succes handelend op - kansen als Ze presenteren zichzelf. Lees Minder
New Haven , New York + 1 Meer Minder