Mba

Algemeen

Beschrijving van opleiding

De missie van de Graduate programma bestaat uit het overbruggen van de kloof tussen de academische wereld en de markt door middel van de integratie van de markt uitdagingen in haar programma; het reactievermogen van de curricula aan de nieuwe behoeften van de lokale en regionale markten, het verstrekken van de markt met totaaloplossingen via applicaties gericht onderwijs, executive training, advies en onderzoek. Verschillende masterprogramma's zijn ontwikkeld om een ​​breed gebied van concentratie en te dekken.

De MBA-programma is een innovatief, marktgestuurd programma, ontworpen om leiders die waarde voor zichzelf en hun organisaties zullen maken in een tijd van meedogenloze verandering te ontwikkelen. Het is een lock stap, 39 credit-uren die volledig is geaccrediteerd door het ministerie van Hoger Onderwijs. Inschrijven studenten zullen de strategische vaardigheden en visie nodig zijn om organisatorische en persoonlijke doelen te bereiken hebben.

zeer toegepast curriculum van het programma is opgebouwd rond een unieke mix van analytische fundamenten,-oplossing op basis van cursussen en action learning mogelijkheden. Studenten hebben de mogelijkheid van het selecteren van een algemeen of een van de velden van de concentratie die uniek zijn in Libanon en de regio ie Management, Marketing en Reclame, Financiën zijn, Management Informatie Systemen, Hospitality and Tourism Management, evenals MS in Marketing, reclame en Financiën.

De MBA voor Executives programma is bedoeld voor niet-academische individuen die de professionele vaardigheden hebben verworven en bereid zijn om hun ervaring met een wetenschappelijke benadering dat met zich meebrengt hen to-business-georiënteerde leiders ondersteunen.

Gezamenlijke programma's zijn ontwikkeld met Davenport University en de Universiteit van Toulouse 1 -Capitole leidt tot graden worden aangeboden door elke partner en door AUT tegelijk.

Een student kan een programma hieronder te kiezen.

A. De MBA-graad met de volgende concentraties:

  1. Beheer 39 credits
  2. Marketing en reclame 39 credits
  3. Financieren 39 credits
  4. Management Informatie Systemen 39 credits
  5. Transport Management en Logistiek 39 credits

B. MBA voor Executives 39 credits C. MBA - Economie van het internationale toerisme in samenwerking met de Université de Toulouse 39 credits

Laatst bijgewerkt op mrt 2020

Keystone studiebeurs

Ontdek de mogelijkheden die onze studiebeurs u kan bieden

Over de school

The mission of AUT is to provide an innovative, TECHNOLOGY-RICH, ENTREPRENEURIAL, EXPERIENTIAL university learning environment that produces CIVICALLY ACTIVE and MARKET-READY graduates.

The mission of AUT is to provide an innovative, TECHNOLOGY-RICH, ENTREPRENEURIAL, EXPERIENTIAL university learning environment that produces CIVICALLY ACTIVE and MARKET-READY graduates. Lees Minder