MasterPhDLawBachelorHealthcareCoursesOnline
Keystone logo
Akaki Tsereteli State University Master of Business Administration (MBA) in toerisme
Akaki Tsereteli State University

Master of Business Administration (MBA) in toerisme

Kutaisi, Georgië

0 up to 2 Years

Aanvraag taalonderwijs

Full time

Aanvraagdeadline

Aug 2023

Op de campus

Beurzen

Ontdek mogelijkheden voor beurzen om je studie te financieren
Meer informatie

Invoering

Het programma is bedoeld om een specialist voor te bereiden met praktische vaardigheden en capaciteiten om wetenschappelijk onderzoek en creatieve werken te doen die passen bij de arbeidsmarkt van een groeiende en dynamische toeristenindustrie, die zal beschikken over:

Diepgaande kennis en vaardigheden om een succesvolle carrière in de toeristenindustrie te hebben en leidinggevende posities te kunnen bekleden in toeristische organisaties, staatsinstellingen, deel te nemen aan het plannen, ontwikkelen en bepalen van de staatspolitiek, hun eigen bedrijf op te richten en te beheren.

Leerresultaten (algemene en branchecompetenties):

Master's Degree in Tourism wordt toegekend aan een student met een passend niveau van kennis, vaardigheden en waarden bepaald door kwalificaties van hoog onderwijs.

Kennis en erkenning:

De afgestudeerde zal een grondige kennis hebben van het toeristische potentieel van Georgië, en de ontwikkelingsmogelijkheden ervan, rekening houdend met het plannen van culturele en resorttours door toeristenzaken, nieuwe toeristische producten "eco", "agro" en organisatiespecificaties; kent wetenschappelijke onderzoeksmethoden in het toerisme, planning van toeristische zaken en besturingsspecificaties in de omstandigheden van het uitwerken van toeristische politiek en mondiale integratieprocessen; beheersmethoden van toeristische bedrijven, methoden voor het beheer van financiële middelen in toeristische bedrijven, methoden voor het uitwerken van bedrijfsstrategieën van toeristische bedrijven en de internationale rol van toerisme in de economische processen van ontwikkelingslanden.

Vaardigheid om kennis in de praktijk te gebruiken:

Een meester kan:

Plan en werk een nieuw toeristisch product uit op basis van moderne marktvereisten, wetenschappelijk onderzoek van de marker, strategische opvattingen, internationale ervaring met toerisme, innovatieve attitudes en landontwikkeling die overeenkomt met de staatspolitiek;

Beheer financiële middelen van toeristische bedrijven;

Gevaren die kenmerkend zijn voor de toeristenindustrie tonen en beheren;

Werk aan onderzoeksresultaten door moderne methoden te gebruiken, huidige situaties in te schatten, een analytisch verband te definiëren tussen het analyseren van indices, deze te modelleren en veranderingen en hun beïnvloedende factoren in overweging te nemen;

Vaardigheid om complexe problemen op te lossen in onvoorspelbare situaties van toeristische bedrijfskunde op basis van verworven kennis; de nieuwste methoden en attitudes van analyse en prognose gebruiken om de risico's in te schatten;

Voer het onderzoekswerk onafhankelijk uit, rekening houdend met voorlopig vastgestelde aanbevelingen / instructies;

Vaardigheid om conclusies te trekken:

Maak logische conclusies en voorstellen op basis van informatie die is ontvangen door zijn / haar eigen gegevens of andere bronnen of door gebruik te maken van moderne methoden van toeristisch marktonderzoek;

Maak optimale beheersconclusies op basis van analyse, synthese, innovatieve attitudes van onderzoeksresultaten en verworven kennis;

Communicatie vaardigheden:

Presenteer zijn / haar eigen werk / onderzoeksresultaten en conclusies, bevestig en onderhoud ze mondeling of schriftelijk in het Georgisch en vreemde talen met professionals en niet-professionals;

Contacten hebben met vertegenwoordigers van de toeristenindustrie in eigen land of in het buitenland;

Leer vaardigheden:

Vergroten en ontwikkelen van zijn / haar kennis op basis van het kritisch en objectief waarderen van zijn / haar kennis, vaardigheden en capaciteiten;

Ontwikkel een specialisatiegraad in het doen van onderzoek om het volgende niveau van onderwijs (PhD) te verwerven;

Werkgelegenheid:

Masters zullen functies bekleden bij toeristenorganisaties, diensten die geschikt zijn voor staatsinstellingen, deelnemen aan de planning van toerisme, bepalen hoe de politiek zich ontwikkelt, en hun eigen bedrijf opzetten en beheren.

Over de school

Vragen

Vergelijkbare cursussen

  • MBA in internationaal toerismebeheer
    • Bremen, Duitsland
  • MBA in internationaal toerisme- en horecabeheer (online of on-campus)
    • Barcelona, Spanje
    • Online
  • Internationaal MBA
    • Barcelona, Spanje
    • Online