
Master of Business Administration met een specialisatie in digitaal leiderschap
Kuala Lumpur, Maleisië
DUUR
1 up to 3 Years
TALEN
Engels
TEMPO
Full time, Deeltijd
DEADLINE VOOR AANMELDING
Aanvraagdeadline
EERSTE STARTDATUM
04 Jun 2024
COLLEGEGELD
USD 8.820 *
STUDIE FORMAAT
Op de campus
* voor internationale studenten RM 38,800| voor Maleisische studenten: RM 34.800
Invoering
Meer dan alleen een masteropleiding Bedrijfskunde
Je hebt de spannende mogelijkheid om je in te schrijven voor de APU-CMI Dual Accreditation door je in te schrijven voor een kwalificatie via APU. Studenten die een Master of Business Administration met een specialisatie in Digital Leadership volgen, hebben de mogelijkheid om zich ook in te schrijven voor een CMI L7 Diploma in Strategic Management and Leadership Practice, dat wordt toegekend onder voorbehoud van moderatie door CMI.
APU-DMU duaal programma
Studenten die een masteropleiding volgen, hebben de mogelijkheid om deel te nemen aan het APU-DMU Dual Degree Scheme. In het kader van deze regeling ontvangen studenten na hun afstuderen 2 graadcertificaten & Transcripts: 1 van Asia Pacific University (APU), Maleisië en 1 van De Montfort University (DMU), Verenigd Koninkrijk.
Programma overzicht
Dit programma is speciaal ontworpen om:
- De Master of Business Administration met een specialisme in Digital Leadership stelt studenten die dit specialisme kiezen in staat om geavanceerde vaardigheden te verwerven om de uitdagingen van digitale transformatie aan te gaan.
- Het onderwerp is belangrijk om te bestuderen gezien de groeiende vraag van werkgevers in alle sectoren naar professionals die managementvaardigheden, digitaal inzicht en visie combineren.
- Het gebied wordt beschouwd als een snelgroeiende sector voor werkgelegenheid, waardoor belangrijke inzetbaarheidsvaardigheden worden ontwikkeld.
Looptijd
- Voltijd (1+ jaar)
- Deeltijd (2,5-3 jaar)
toelatingen
leerplan
Dit programma bestaat uit 6 kernmodules (inclusief de module Onderzoeksmethodologie), 4 specialisatiemodules, 2 keuzemodules en een project. De modules houden rekening met kwesties als managementvaardigheden, marketing, managementstrategie, verandermanagement en digitaal leiderschap. Daarnaast wordt rekening gehouden met internationalisering en mondiale perspectieven en wordt de nadruk gelegd op projectmanagement om het programma te verbeteren.
Vereiste modules
Voor niet-zakelijke studenten
- Managing People
- Understanding Customers
- Managerial Finance
- Bedrijfsomgeving en strategische planning
Core Modules
- Managerial Finance
- Managerial Economics
- Strategic Marketing Management
- Human Resource Management
- Research Methodology
- Statistical Decision Making
- Project
Specialisation Modules
- Leading Digital Business Transformation
- Big Data Analytics and Technologies
- Digital Execution
- Global Strategic Management
Keuzemodules (kies er 2)
- Technology Management
- Managing Creativity and Innovation
- Entrepreneurship
- Gedragswetenschappen, sociale media en marketinganalyse
* Keuzemodules kunnen aan het begin van het semester voorgeselecteerd worden voor studenten. Als studenten deze voorgeselecteerde keuzemodules willen wijzigen, kunnen ze aan het begin van het semester kiezen uit de beschikbare modules die in het semester worden aangeboden.