Asia Metropolitan University
Invoering
Waarom AMU?
Van onze nederige begin in 2004, heeft Azië Metropolitan University (AMU) uitgegroeid tot een volwaardige universiteit biedt een breed scala aan programma's die getuigen van onze indrukwekkende track record binnen de Maleisische private hoger onderwijs industrie draagt.
In lijn met de recente ontwikkelingen in de branche en binnen onze instelling, wordt AMU gericht op het produceren van opgeleid, gekwalificeerd, bevoegd afgestudeerden voor binnenlandse en internationale markten in gezondheidswetenschappen en diverse andere disciplines. AMU streeft naar "The University of Choice" in de lokale en mondiale vorming landschap. Boven alles, envision we onze studenten uit verschillende culturen en achtergronden, die in staat zijn om een belangrijke bijdrage leveren aan de samenleving en de mensheid zal zijn om te komen.
Op dit moment, AMU biedt een uitgebreide educatieve route beginnen vanaf foundation en behalen van het diploma voor post-secundair onderwijs certificaathouders die vervolgens kan overgaan tot het nastreven van undergraduate studies. Buiten dat AMU biedt ook een breed scala van master en doctor in opleidingen.
We hebben onze aanpak een revolutie om de kwaliteit en levering van onze academische programma's zijn van de hoogste normen, in lijn met de Maleisische Visie 2020 ervoor te zorgen dat het land om te vormen tot een hoog inkomen economie die duurzame en inclusieve.
Naast het streven naar continue verbetering, hebben wij ons verplaatst naar het veranderende landschap van de Maleisische hoger onderwijs-industrie, waarbij we zijn vastbesloten om onze afgestudeerden voor te bereiden met de juiste vaardigheden en kennis om de competitieve en uitdagende personeelsbestand in te voeren voldoen.
Visie
Om de Universiteit van keuze voor de Gezondheidszorg en Allied Science programma
Missie
Om in de voorhoede van de gezondheidszorg en aanverwante wetenschappelijk onderwijs via state-of-the-art onderzoek en onderwijs faciliteiten, ondersteund met de nieuwste methoden, technieken en uitgebreide data repository. Om een nieuwe standaard van uitmuntendheid in academici en onderzoek te rijden met het enkelvoud doel van het produceren van studenten die voorbeeldfunctie modellen in de samenleving met de wereldwijde inzetbaarheid. Om een leerlinggerichte University dat is verankerd passie te wekken voor het leren en rijden kritisch denken door middel van een toegewijde faculteit die zijn de beste in hun vakgebied zijn. Om een wereldwijd erkend Maleisische particuliere universiteit voor de kwaliteit van de gezondheidszorg en aanverwante wetenschappelijk onderwijs. Aan de Universiteit van keuze in 20 jaar - onze merknaam synoniem met de beste universiteiten in de wereld. Zakelijk Doelstellingen | Om de Cambridge van Azië Brand Essence | Streven naar perfectie Merkpositionering | Het opleiden & Empowering Future Leaders Brand Zuilen | Student-Centered, Maatschappij-Centered, toekomstgerichte Gedeelde waarden | Professionaliteit, Integriteit, Geloofwaardigheid Brand Personality | Visionair, Passionate, Knap
Onderwijzen en leren
Bij AMU, geloven we dat als leerlingen bezig zijn, ze leren. Ter ondersteuning van dit geloof, handhaven we de Kaizen principe op voortdurende verbetering van ons onderwijs en leren benaderingen van de kwaliteit van de betrokkenheid van de student te maximaliseren. Dit is waar onze regelmatig geplande klassikale audits en natuurlijk als docent evaluaties dienen als belangrijke mechanismen feedback. Fundamenteel, wij geloven in een leerling-centric onderwijzen en leren model. Wij erkennen dat onze studenten hebben uiteenlopende leerstijlen en streven ernaar om de meest effectieve vakdidactiek dat hun leerproces te optimaliseren. Om een afstemming tussen curriculum eis en de feitelijke levering te garanderen, hebben we introduceerde ook een database systeem om studenten klinische plaatsen, dat is een essentieel onderdeel van onze gezondheid wetenschappelijke programma's te beheren.
Assessments vormen een integraal facet van onze vakdidactiek. Onze beoordeling van de studenten leren hangt af van de uitlijning van de beoordeelde curriculum aan de goedgekeurde leerplan en onderwezen curriculum. Examenopgaven en antwoord scripts worden onderworpen aan interne panels van vakexperts, alsmede externe reviews onder aangewezen beheerders van andere lokale en internationale instellingen voor hoger onderwijs. Intussen is de AMU Senaat en zijn commissies, zoals de Universiteit Academisch Comité (UAC) en de Universiteit examencommissie (UEB), dienen als het hoogste gezag om te controleren, te evalueren en aanbevelingen doen over evaluaties van studenten en stellen hun betrouwbaarheid, validiteit, nauwkeurigheid en billijkheid .