
MBA in
Master of Business Administration in Marketing Caucasus International University

Beurzen
Invoering
"Als je niet als klant denkt , denk je helemaal niet" - deze woorden van de beroemde zakenman Jeck Welch creëren indruk op het type internationale marketeer dat we vandaag naar voren moeten brengen. In het licht van marketing- en tijdvereisten zou de marketingleider moeten denken als een klant.
Een marketeer gewapend met principes van verantwoordelijkheid en scepticisme is toegewijd aan het opzetten van een waardeletwerk, dat de nationale markt kan verbinden met internationale en wederzijds voordelige uitwisseling kan ondersteunen.
Daarom is het hoofddoel van het programma om een marketeer aan te trekken die zich onderscheidt door kennis en ervaring op de internationale markt en die is uitgerust met praktische vaardigheden die hem in staat stellen om snel verschillende gebieden in Georgië en de gehele Kaukasische regio met exportmogelijkheden te ondersteunen en te faciliteren. Professioneel international marketing in de 21e eeuw op de markt brengen, is de accumulatie van het grootste intellectuele potentieel in een persoon die goed kan profiteren van gunstige verbindingen tussen nationale en internationale markten en de hele economie, de positieve ontwikkeling van de internationale betrekkingen.

Methoden voor het bereiken van studieresultaten
Het samenvoegen van aangepaste en moderne methoden om de in het kader van het programma beoogde studieprogramma's te onderwijzen, garandeert het behalen van succes.
De onderwijsmethode is meestal gebaseerd op studentgerichte onderwijsmethoden en bevat technieken om de motivatie en het verantwoordelijkheidsgevoel van studenten te verhogen. De studentgerichte onderwijsstrategie is een tamelijk efficiënte en geteste methode gericht op de ontwikkeling van een student. Volgens deze methode is de student een centrale figuur die tegelijk de ontvanger van kennis en zijn manager is. Een professor moet zich laten leiden door het principe:
"Op kennis gebaseerd en vrij, individueel georiënteerd denken in combinatie met teamworkprincipe zorgen voor training van nieuwe leiders". De genoemde strategie motiveert een student. Hij / zij realiseert zich in eerste instantie dat hij / zij in staat zal zijn om zijn / haar beste kwaliteiten te onthullen binnen het kader van dit programma. Studenten zijn onder de indruk van op kennis gebaseerd discussiemedium waar vrij denken wordt aangemoedigd. Dit is het zeer sociale medium bij de oprichting van welke uitvoerders en studenten van de Master's Program of International Marketing doel. Een student moet een belangrijk lid van een team worden omdat de enige geharmoniseerde fusie van een team en individueel werk groot succes kan garanderen in de wereld van moderne marketing.
De disciplines die in het kader van het programma worden beoogd, verwijzen naar de problemen door middel van 2 methoden: kennisaanbod en discussie. De genoemde methoden zullen de betrokkenheid van een student bij het proces van realisatie en perceptie van de discipline zelf vergroten, wat op zijn beurt de verantwoordelijkheid van studenten voor management, ontwikkeling en toepassing van eigen kennis zal vergroten. Een student moet zich realiseren dat zonder dynamische acties elke theorie, zelfs een zeer efficiënte, vooral in marketing, slechts een garantie kan zijn voor stagnatie en inefficiëntie.
Zodra deze wijsheid wordt waargenomen, leert een student niet alleen om te luisteren en passief kennis te verwerven, maar om het te doen herleven en begrijpt hij het belang van het bereiken van succes door de realisatie van zijn / haar kennis. Een student moet begrijpen dat in de wereld van internationale marketing elke theorie slechts het begin van de praktijk is en de praktijk probeert te analyseren.
De volgende leermethoden worden gebruikt tijdens de uitvoering van het programma:
- Boekmethode;
- Verbaal - gesproken methode;
- Presentatie- en demonstratiemethode;
- Geschreven werkmethode;
- Methode om discussies / debatten uit te voeren;
- Individuele en groepswerkwijze;
- Coöperatief onderwijs;
- Rollenspellen;
- Probleemgestuurd onderwijs;
- Verklarende methode;
- Case study;
- Elektronische leermethode;
- brainstormen;
- Methoden van empirisch onderzoek bestuderen door middel van een actiegerichte lesmethode;
- Op ervaring gebaseerde lesmethode;
- Co-participatie leermethode.
De lesmethoden worden geselecteerd met inachtneming van de inhoud en specifieke kenmerken van een bepaalde discipline, hetgeen tot uiting komt in de syllabus van relevante discipline.

Mogelijkheid om door te gaan met studies
Een afgestudeerde van de masteropleiding heeft het recht om door te gaan met studies in instellingen voor hoger onderwijs in Georgië of andere landen bij Doctor's Business Administration gericht op de opleiding van onderzoekers van het volgende niveau.
Voortgezet wetenschappelijk onderzoek op het gebied van internationale marketing, internationale branding, levering en internationale geïntegreerde marketingcommunicatie zal zorgen voor serieuze perspectieven voor de afgestudeerde.
Werelduniversiteitseducatie op het gebied van internationale marketing, een groot aantal universiteiten die wetenschappelijke opleidingen uitvoeren en een variëteit aan beroemde professoren die het team dat het onderzochte programma uitvoert, contacten heeft, geeft redenen om aan te nemen dat in het geval van voortzetting van studies op het gebied van internationale marketing, het bereiken van succes is voor een groot deel gegarandeerd.
Voorwaarde voor toelating tot het programma
Een bachelor of een persoon met een gelijkwaardig academisch diploma in welke richting / specialiteit dan ook heeft recht op inschrijving voor de
Master Educatief programma van International Marketing op basis van de resultaten van de algemene mastertentamens en examens en tests uitgevoerd aan de universiteit.
De redenen voor het verkrijgen van de status van een student van het Master Educatief Programma zijn de resultaten van Algemeen
Masterexamens, uitgevoerd door het National Center of Examinations, interne examens in specialiteits- en Engelse taaltest, afgenomen aan de universiteit. Een persoon die een certificaat indient waarin de kennis van het Engels op B2-niveau wordt gecertificeerd, is vrijgelaten om de Engelse toets af te leggen.
Na de beslissing van de universiteit kan een student worden geïnterviewd in plaats van een examen af te leggen in een specialiteit.
Na het behalen van de status van student aan de Caucasus International University , is een persoon verplicht om aan de universiteit een document voor te leggen dat een bachelor of een gelijkwaardige graad certificeert, terwijl een persoon die in militaire dienst is, overeenkomstig de toepasselijke wetgeving een document moet indienen ter bevestiging dat een persoon in het dossier staat voor militaire dienst.
Inschrijving voor het Master Educatieprogramma voor Internationale Marketing via academische mobiliteit is tweemaal per jaar toegestaan binnen de termijn die is vastgesteld door het Ministerie van Onderwijs en Wetenschap van Georgië met de observatie van verplichte procedures en regels bepaald door de universiteit.
Inschrijving voor het Master Educatieprogramma of inschrijving door middel van overdracht van een erkend hoger onderwijsinstelling van een ander land wordt bereikt op basis van het besluit van het Ministerie van Onderwijs en Wetenschap van Georgië.
Over de school
Vragen
Vergelijkbare cursussen
MBA Digital Marketing met specialiteit in e-commerce of verkoop
- Madrid, Spanje
- Spain Online, Spanje
MBA in internationale marketing
- Barcelona, Spanje
- Geneva, Zwitserland + 2 meer
MBA in marketing
- São Paulo, Brazilië