Keystone logo
ESP - École Supérieure de Publicité

ESP - École Supérieure de Publicité

ESP - École Supérieure de Publicité

Invoering

ESP (Ecole supérieure de Publicité) is een school voor hoger onderwijs op het gebied van reclame, communicatie, marketing en management - gevestigd in Parijs. Sinds 1927: ESP heeft ervaren professionals op die gebieden opgeleid en is actief betrokken geweest bij communicatiebureaus, mediaorganisaties en adverteerders. Een baanbrekende school met (bijna 90 jaar!) Ervaring, ESP is trots op zijn erkende expertise:

ESP IS DE OUDSTE COMMUNICATIE SCHOOL IN FRANKRIJK

Een snelle geschiedenis van ESP: in de vroege 20e eeuw vonden de Verenigde Staten reclame uit. Een groep Franse professionals sloot zich vervolgens aan om advertentie-knowhow in Frankrijk te ontwikkelen. Op dat moment: - PUBLICIS, het eerste Franse reclamebureau, werd opgericht in 1926. - ESP, de baanbrekende school voor reclame in Frankrijk, werd opgericht in 1927.

ESP-CERTIFICERINGEN

Nationale certificering: ESP is een particuliere school voor hoger technisch onderwijs, gecertificeerd door de Franse overheid. ESP levert «professionaliserende» graden die training bieden voor specifieke professionele vaardigheden. Dienovereenkomstig zijn deze graden (Bachelors en Masters) gecertificeerd door de overheidsorganisatie RNCP (National Register of Professional Certifications). IAA-certificering: internationale erkenning, uitgereikt door de IAA na een gedetailleerde beoordeling van cursussen («Elke cursus is geaccrediteerd en individueel beoordeeld Scored, door middel van een rigoureus, gebenchmarkt IAA Education Council-proces, waardoor een internationaal erkende kwaliteit van het onderwijs wordt vereist door de wereldwijde communicatie-industrie voor zijn toekomstige studenten en jonge professionals »). ESP IS DE EERSTE PARIJSE PRIVÉSCHOOL [SMBG EDUNIVERSAL RANKING] ESP heeft sinds 1927 haar leidende positie behouden en is door SMBG EDUNIVERSAL (2013/2014) gerangschikt als de 'beste particuliere school in Parijs'. Deze classificatie is gebaseerd op drie essentiële criteria: de voortreffelijkheid van opleiding, het aanvangssalaris (van afgestudeerden) en het tevredenheidsniveau van studenten.

Locaties

  • Paris

    Ecole Supérieure de Publicité, de Communication et de Marketing 9 rue Léo Delibes 75116 PARIS 01 47 27 77 49 [email protected], 75116, Paris

    • Lyon

      Ecole Supérieure de Publicité, de Communication et de Marketing 181 avenue Jean-Jaurès 69007 LYON 04 37 28 13 20 [email protected], 69007, Lyon

      • Bourdeaux

        Ecole Supérieure de Publicité, de Communication et de Marketing 11 place de la Ferme de Richemont 33000 BORDEAUX 05 56 40 98 30 [email protected], 33000, Bourdeaux

        • Toulouse

          Ecole Supérieure de Publicité, de Communication et de Marketing 18 avenue Raymond Badiou 31300 TOULOUSE 05 32 09 99 77 [email protected], 31300, Toulouse

          • Nantes

            Ecole Supérieure de Publicité, de Communication et de Marketing 3-5 rue Fulton 44100 NANTES 0279021008 [email protected], 44100, Nantes

            Vragen