
MBA in Digital Business
Geneva, Zwitserland
DUUR
1 up to 2 Years
TALEN
Engels
TEMPO
Full time, Deeltijd
DEADLINE VOOR AANMELDING
Aanvraagdeadline
EERSTE STARTDATUM
Mar 2025
COLLEGEGELD
CHF 39.750 / per year
STUDIE FORMAAT
Op de campus
Open dag voor Master- en MBA-opleidingen
Kom ons ontmoeten op EU Genève | 7 maart
Invoering
Het succes van een bedrijf vandaag de dag hangt af van zijn online aanwezigheid. Dienovereenkomstig is digitaal zakendoen een van de snelstgroeiende en meest gevraagde moderne industrieën. Het digitale bedrijfsprogramma bereidt je voor om te gedijen in een online zakelijke context, waarbij een breed scala aan onderwerpen wordt onderzocht, van online architectuur tot bruikbaarheid, terwijl het veel van de relevante problemen behandelt waarmee managers worden geconfronteerd in internetgebaseerde omgevingen. Studenten zullen goed toegerust zijn om hun eigen online bedrijf te starten, zich bij een bestaand bedrijf aan te sluiten of nieuwe manieren te bedenken om online zaken te doen.
Leren van leiders
Evenementen die EU-studenten kennis laten maken met wereldwijd succesvolle leiders zijn een fundamenteel aspect van onze aanpak om bedrijfsonderwijs te bieden dat uw carrière een vliegende start zal geven.
Kris Naudts, CEO van Culture Trip, en Stijn Christiaens, medeoprichter van Collibra, spraken met EU-studenten over hun traject om wereldwijd succesvolle digitale bedrijven op te bouwen, wendbaar te zijn en de grenzen van bestaande bedrijfsmodellen te verleggen.
Galerij
toelatingen
Beurzen en financiering
Er zijn verschillende beursopties beschikbaar. Kijk op de website van het instituut voor meer informatie.
leerplan
- Duur: drie termijnen / één jaar (fulltime) of zes termijnen / twee jaar (parttime)
- Aantal studiepunten: 90 ECTS
- Startdata: oktober, januari en maart
- Taal Engels
- Semesterkosten: 12.600 CHF
- Toelating: het hele jaar door
Degree Toegekend
- Een door de staat erkende universitaire MBA-graad, geaccrediteerd door Universidad Católica San Antonio de Murcia (UCAM), Spanje, (título propio) .
- Een MBA-diploma van EU Business School Switzerland dat internationaal is geaccrediteerd door ACBSP, IACBE, IQA en gecertificeerd door eduQua.
Ranglijsten
Gerangschikt als nr. 1 in klasse- en faculteitsdiversiteit door QS Top MBA 2023
Beste Business School in Catalonië (Barcelona) volgens La Razón
MBA-programma Geclassificeerd als nr. 3 in Spanje door Forbes Magazine
Bekroond met vier sterren voor uitmuntendheid in bedrijfseducatie door QS Stars
De MBA van de EU wordt door América Economía erkend als #20 in de wereld
EU's Online MBA gerangschikt op nummer 24 in de wereld door QS Top MBA
De MBA van de EU staat wereldwijd op nummer 25 in de QS International Trade Rankings 2023
Gerangschikt in de Top 50 van de QS European MBA Rankings 2023
Gerangschikt als vijfde in de QS MBA Guide Return on Investment Report voor salarisverhoging in Europa
Zesde geplaatst als beste business school voor vrouwen door Capital magazine
Gerangschikt in de top 100 wereldwijd voor carrièrespecialisatie (MBA in ondernemerschap)
Gerangschikt in de top 100 wereldwijd voor loopbaanspecialisatie (MBA in Marketing)
Gerangschikt in de Top 150 in de QS Global MBA Rankings 2023
EU's Online MBA staat negen jaar op rij bovenaan in de Online Global Rankings van CEO Magazine
Gerangschikt Premier DBA-programma door CEO Magazine
Vermeld als een top 30 Europese instelling voor hoger onderwijs voor ondernemerschap door EU-Startups
Programma resultaat
Credits: 90 ECTS
Degree Toegekend
- Een universitair MBA-diploma uitgereikt door Universidad Católica San Antonio de Murcia (UCAM), (título propio), een door de staat erkende universiteit in Spanje.
- Een MBA-diploma van EU Business School Switzerland , internationaal geaccrediteerd door ACBSP, IACBE, IQA en gecertificeerd door eduQua.
Leerresultaten
De managementvaardigheden die in de digitale business worden aangeleerd, zijn van toepassing op zowel degenen die hun eigen digitale bedrijf willen starten als op degenen die voor een gevestigde onderneming gaan werken. Studenten zullen ook:
- Focus op essentiële marketing- en brandingactiviteiten, zoals banner- en zoekmachineoptimalisatie.
- Ontdek hoe u effectief een digitaal bedrijf kunt opbouwen en onderhouden.
- Vorm een praktische benadering van casestudies en voorbeelden uit de echte wereld.
- Leer vanuit het standpunt van de consument.