MBA in Digital Business
Geneva, Zwitserland
DUUR
1 up to 2 Years
TALEN
Engels
TEMPO
Full time, Deeltijd
DEADLINE VOOR AANMELDING
Aanvraagdeadline
EERSTE STARTDATUM
Oct 2024
COLLEGEGELD
CHF 39.750 / per year
STUDIE FORMAAT
Op de campus
Invoering
Het succes van een bedrijf vandaag de dag hangt af van zijn online aanwezigheid. Dienovereenkomstig is digitaal zakendoen een van de snelstgroeiende en meest gevraagde moderne industrieën. Het digitale bedrijfsprogramma bereidt je voor om te gedijen in een online zakelijke context, waarbij een breed scala aan onderwerpen wordt onderzocht, van online architectuur tot bruikbaarheid, terwijl het veel van de relevante problemen behandelt waarmee managers worden geconfronteerd in internetgebaseerde omgevingen. Studenten zullen goed toegerust zijn om hun eigen online bedrijf te starten, zich bij een bestaand bedrijf aan te sluiten of nieuwe manieren te bedenken om online zaken te doen.
Leren van leiders
Evenementen die EU-studenten kennis laten maken met wereldwijd succesvolle leiders zijn een fundamenteel aspect van onze aanpak om bedrijfsonderwijs te bieden dat uw carrière een vliegende start zal geven.
Kris Naudts, CEO van Culture Trip, en Stijn Christiaens, medeoprichter van Collibra, spraken met EU-studenten over hun traject om wereldwijd succesvolle digitale bedrijven op te bouwen, wendbaar te zijn en de grenzen van bestaande bedrijfsmodellen te verleggen.
Galerij
toelatingen
Beurzen en financiering
Er zijn verschillende beursopties beschikbaar. Kijk op de website van het instituut voor meer informatie.
leerplan
- Duur: drie termijnen/een jaar (voltijd) of zes termijnen/twee jaar (parttime)
- Aantal studiepunten: 90 ECTS
- Startdata: oktober, januari & maart
- Taal: Engels
- Semestervergoeding: 12.600 CHF
- Toegang: het hele jaar door
Diploma behaald
- Een door de staat erkende universitaire MBA-graad geaccrediteerd door Universidad Católica San Antonio de Murcia (UCAM), Spanje, (título propio) .
- Een MBA-diploma van EU Business School Switzerland dat internationaal is geaccrediteerd door ACBSP, IACBE, IQA en gecertificeerd door eduQua.
Programma resultaat
Credits: 90 ECTS
Degree Awarded
- A university MBA degree awarded by Universidad Católica San Antonio de Murcia (UCAM), (título propio), a state-recognized university in Spain.
- An MBA degree from EU Business School Switzerland which is internationally accredited by ACBSP, IACBE, IQA and certified by eduQua.
Learning Outcomes
The managerial skills taught in the digital business are applicable to both those that wish to launch their own digital businesses and those who go on to work for an established operation. Students will also:
- Focus on marketing and branding essentials, such as banner and search engine optimization.
- Discover how to effectively build and maintain a corporate digital business.
- Form a practical approach to real world case studies and examples.
- Learn from the point of view of the consumer.