
MBA in internationale marketing
Geneva, Zwitserland
DUUR
1 up to 2 Years
TALEN
Engels
TEMPO
Full time, Deeltijd
DEADLINE VOOR AANMELDING
Aanvraagdeadline
EERSTE STARTDATUM
Mar 2025
COLLEGEGELD
CHF 39.750 / per year
STUDIE FORMAAT
Op de campus
Open dag voor Master- en MBA-opleidingen
Kom ons ontmoeten op EU Genève | 7 maart
Invoering
De marketing van producten en diensten is een belangrijk aspect van elk bedrijf. Effectieve levering van het aanbod van een bedrijf is de sleutel tot succes in de constant evoluerende en diverse zakenwereld van vandaag. Dit programma biedt het raamwerk voor het begrijpen van markten, concurrenten, productportfolio's en consumentengedrag vanuit een internationaal perspectief. Studenten leren over de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van digitale marketingstrategieën, advertenties en media en bereiden hen voor op een carrière in internationale marketing.
Leren van leiders
Evenementen die EU-studenten kennis laten maken met wereldwijd succesvolle leiders zijn een fundamenteel aspect van onze aanpak om bedrijfsonderwijs te bieden dat uw carrière een vliegende start zal geven.
Redder van de Zwitserse horloge-industrie Jean-Claude Biver, LVMH Group, Zenith en Hublot, heeft een frisse wind geblazen in elk van de merken die hij leidde. Hij legde aan EU-studenten uit hoe ze het creatieve perspectief en de ondernemersmentaliteit konden bereiken die essentieel zijn voor het oprichten en leiden van een succesvol bedrijf.
Galerij
toelatingen
Beurzen en financiering
Er zijn verschillende beursopties beschikbaar. Kijk op de website van het instituut voor meer informatie.
leerplan
- Duur: drie termijnen / één jaar (fulltime) of zes termijnen / twee jaar (parttime)
- Aantal studiepunten: 90 ECTS
- Startdata: oktober, januari en maart
- Taal Engels
- Semesterkosten: 12.600 CHF
- Toelating: het hele jaar door
Degree Toegekend
- Een door de staat erkende universitaire MBA-graad, geaccrediteerd door Universidad Católica San Antonio de Murcia (UCAM), Spanje, (título propio) .
- Een MBA-diploma van EU Business School Switzerland dat internationaal is geaccrediteerd door ACBSP, IACBE, IQA en gecertificeerd door eduQua.
Ranglijsten
Gerangschikt als nr. 1 in klasse- en faculteitsdiversiteit door QS Top MBA 2023
Beste Business School in Catalonië (Barcelona) volgens La Razón
MBA-programma Geclassificeerd als nr. 3 in Spanje door Forbes Magazine
Bekroond met vier sterren voor uitmuntendheid in bedrijfseducatie door QS Stars
De MBA van de EU wordt door América Economía erkend als #20 in de wereld
EU's Online MBA gerangschikt op nummer 24 in de wereld door QS Top MBA
De MBA van de EU staat wereldwijd op nummer 25 in de QS International Trade Rankings 2023
Gerangschikt in de Top 50 van de QS European MBA Rankings 2023
Gerangschikt als vijfde in de QS MBA Guide Return on Investment Report voor salarisverhoging in Europa
Zesde geplaatst als beste business school voor vrouwen door Capital magazine
Gerangschikt in de top 100 wereldwijd voor carrièrespecialisatie (MBA in ondernemerschap)
Gerangschikt in de top 100 wereldwijd voor loopbaanspecialisatie (MBA in Marketing)
Gerangschikt in de Top 150 in de QS Global MBA Rankings 2023
EU's Online MBA staat negen jaar op rij bovenaan in de Online Global Rankings van CEO Magazine
Gerangschikt Premier DBA-programma door CEO Magazine
Vermeld als een top 30 Europese instelling voor hoger onderwijs voor ondernemerschap door EU-Startups
Programma resultaat
Credits: 90 ECTS
Degree Toegekend
- Een universitair MBA-diploma uitgereikt door Universidad Católica San Antonio de Murcia (UCAM), (título propio), een door de staat erkende universiteit in Spanje.
- Een MBA-diploma van EU Business School Switzerland , internationaal geaccrediteerd door ACBSP, IACBE, IQA en gecertificeerd door eduQua.
Leerresultaten
Afgestudeerden verlaten dit programma met alle tools die ze nodig hebben om effectieve spelers te zijn op het gebied van internationale marketing. Studenten zullen ook:
- Ontdek hoe bedrijven het meeste uit hun investeringen halen; van het beheren van gegevens tot communicatie.
- Pas belangrijke principes toe die de communicatie en effectiviteit verbeteren.
- Analyseer de functies van HR-management en verken het strategische belang ervan.
- Analyseer en creëer alternatieve investeringsprojecten.