
Master of Business Administration - PMU, VK
Sharjah, Verenigde Arabische Emiraten
DUUR
12 Months
TALEN
Engels
TEMPO
Full time
DEADLINE VOOR AANMELDING
Aanvraagdeadline
EERSTE STARTDATUM
Vraag de vroegste startdatum aan
COLLEGEGELD
AED 36.000 / per course *
STUDIE FORMAAT
Afstand leren
* Avail of 10% OFF if you wish to pay your fees in one lump sum.
Invoering
Program Overview
Via dit programma verwerven leerlingen kennis en vaardigheden op het gebied van leiderschap, verandermanagement, management accounting, financiën en people management. Het is ontworpen om u te helpen aanvullende vaardigheden te verwerven op het gebied van advies, ondernemerschap, besluitvorming en ontwerp- en onderzoeksmanagement van zakelijke taken, en richt zich ook op onderzoeksmethoden om het vermogen van leerlingen aan te tonen om kwesties van hun eigen keuze gedurende een aanzienlijke periode te onderzoeken.
Het programma is gericht op professionals met een achtergrond in techniek, recht, bedrijfskunde, geesteswetenschappen, onderwijs en algemeen bestuur, waarbij de nadruk ligt op het behalen van een Britse MBA aan een prestigieuze universiteit. De PMU MBA biedt talloze mogelijkheden. Studenten kunnen hun huidige werkleven voortzetten en krijgen een unieke kans om te groeien in hun organisatie terwijl ze nieuwe vaardigheden leren in de MBA. De PMU MBA verruimt uw mondiale horizon en biedt de essentiële basis om veranderingen in uw carrière te versnellen. Ten slotte kunt u uw netwerk uitbreiden over culturen en landen heen. Tijdens de MBA krijg je de kans om lezingen bij te wonen van industriële en academische talenten om management- en strategieconcepten uit te proberen die zijn ontwikkeld door experts uit de industrie.
Het programma biedt ook de mogelijkheid voor een drievoudige certificering. Het belang van het behalen van een drievoudige certificering zorgt ervoor dat het MBA-programma van de hoogste kwaliteit is en internationaal wordt erkend.
Het drievoudige kwalificatiepakket combineert
Een postdoctoraal niveau 7-diploma in bedrijfsmanagement van de Scottish Qualifications Authority (SQA), Groot-Brittannië
Een MBA van Plymouth Marjon University, VK
Een Chartered Manager-status van het Chartered Management Institute (CMI), VK
Program Outline – Part A
SCQF niveau 11 uitgebreid diploma in strategisch bedrijfsmanagement
120 studiepunten
International Marketing Management
Strategic Management
Strategic Change Management
Boekhouding voor leiders van de volgende generatie
Duurzaamheid en ondernemen
Strategisch leiderschap en HR-praktijken in organisaties
Program Outline – Part B
MBA-PROGRAMMA
Modules - Onderzoeksmethoden en proefschrift
Over PMU
Plymouth Marjon University, opgericht in het jaar 1840, is een van de prestigieuze onderwijsinstellingen in Groot-Brittannië vanwege zijn reputatie en onderwijskwaliteit.
De universiteit wil een open, vriendelijke en actieve gemeenschap zijn, die initiatieven neemt om tegemoet te komen aan de veranderende sociale en economische behoeften lokaal, nationaal en internationaal. Het biedt een scala aan programma's, van Foundation Degrees & Progression Courses, afstandsonderwijs tot Honours Degrees en postdoctorale studie.
toelatingen
Galerij
Programma resultaat
INTERNATIONAAL MARKETINGMANAGEMENT
Deze module onderzoekt kennis en begrip van hedendaagse theorieën en hun toepassingen op het onderzoeksgebied van internationale marketing en management en koestert originaliteit bij het ontwikkelen, toepassen en implementeren van ideeën op het gebied van internationaal management en internationale marketing.
Leerresultaten
- Analyseer de veranderende zakelijke omgeving(en) wereldwijd en hoe deze uitdagingen vormen voor marketingmanagementfuncties in organisaties.
- Ontwikkel marketingplannen met de toepassing van geschikte marketingmodellen, tools en technieken.
- Evalueer de processen die betrokken zijn bij merkbeheer en hoe deze het consumentengedrag beïnvloeden.
- Beslis hoe u nieuwe producten / diensten op een dynamische wereldmarkt wilt lanceren.
Deze module is bedoeld om studenten te helpen verschillende aspecten van strategisch management in een mondiale context te begrijpen en te evalueren. De module dient ook als een kans om vaardigheden te ontwikkelen voor strategisch denken en analyseren, leiderschap, communicatie, teamwerk en cross-functionele integratie. Studenten moeten in staat zijn informatie te synthetiseren om strategische beslissingen en acties te nemen, waarbij ze blijk geven van bewustzijn van complexiteit, risico's en onzekerheid in een dynamische zakelijke omgeving.
Leerresultaten
- Evalueer kritisch de relatie tussen strategie, verwachtingen van belanghebbenden en prestaties van de organisatie.
- Evalueer de impact van huidige en opkomende economische, politieke en culturele factoren op het strategische management van een organisatie.
- Formuleer innovatieve bedrijfsstrategieën die zijn ontworpen om bij te dragen aan het succes van een organisatie.
- Beoordeel kritisch verschillende leiderschapsstijlen bij het ontwikkelen van bedrijfswaarden, sociale verantwoordelijkheden en het beheren van strategische veranderingen.
STRATEGISCH VERANDERINGSMANAGEMENT
Het doel van het bestuderen van strategisch verandermanagement is het verwerven van diepgaande kennis over de factoren die verandering veroorzaken, de aard en perspectieven van organisatorische veranderingen, reacties en weerstand tegen verandering, het overwinnen van weerstand tegen verandering en de impact van leiderschap en menselijk gedrag op verandering. beheer. Daarnaast worden theorieën en modellen van verandermanagement en stakeholdermanagement in detail toegelicht. Aan het einde van deze cursus kennen studenten de basisprincipes van strategisch veranderingsmanagement en de factoren ervan. Daarnaast zullen studenten ook in staat zijn om organisatorische veranderingen te beheren door het veranderingsproces te monitoren en te evalueren.
Leerresultaten
- Analyseer kritisch de aard en context van verandering in organisaties.
- Ontdek de problemen en uitdagingen tijdens verandermanagement in organisaties.
- Beoordeel kritisch de impact van leiderschap en menselijk gedrag op verandermanagement
REKENING HOUDEN MET LEIDERS VAN DE VOLGENDE GENERATIE
Deze module is bedoeld om leiders van de volgende generatie een niveau van praktisch inzicht te bieden dat op de werkplek kan worden gebruikt door een reeks belangrijke gebieden in de financiële boekhouding, management accounting en financiën in het algemeen te bestrijken. De module behandelt de analyse en interpretatie van financiële overzichten van hedendaagse bedrijven, kostenclassificatie, investeringsbeoordeling en budgettering die het financiële gedrag van een organisatie beïnvloeden.
Leerresultaten
- Analyseer kritisch financiële boekhoudprincipes om de impact op het bedrijfsresultaat te meten en concurrentiestrategieën te ontwikkelen.
- Bekritiseer de relevantie en betekenis van het budgetteringsproces, de technieken en de methoden voor het stimuleren van de prestaties van de organisatie.
- Evalueer financiële overzichten en bedrijfsprestaties met behulp van ratio-analyse.
- Evalueer investeringsbeoordelingstechnieken om de besluitvorming te ondersteunen
Organisaties binnen het moderne bedrijfsleven moeten hun strategieën en beleid opnieuw ontwerpen, zodat ze in lijn liggen met een duurzaamheidsagenda. Maatschappelijk bewustzijn van bedrijven wordt nu gezien als een manier om economische, sociale en ecologische kwesties vanuit een duurzaamheidsoogpunt aan te pakken, waardoor het traditionele bereik van MVO wordt vergroot. Duurzaamheidsbewustzijn creëert een omgeving voor een meer innovatieve organisatie en toeleveringsketens, met de nadruk op biodiversiteit en gesloten toeleveringsstrategieën. De module zal kritisch kijken naar duurzaamheidsuitdagingen en -kansen voor organisaties wereldwijd.
Leerresultaten
- Beoordeel de meerdere dimensies van duurzaamheid voor bedrijven in de context van mondiale uitdagingen.
- Duurzaamheidsstrategieën van organisaties kritisch beoordelen, evalueren en ontwikkelen.
- Analyseer kritisch de strategische afstemming van de bedrijfsfuncties op duurzaamheid.
- Analyseer kritisch de mondiale duurzaamheid van een organisatie en uw bijdrage aan de impact op de mondiale duurzaamheid
STRATEGISCH LEIDERSCHAP & HR-PRAKTIJKEN IN ORGANISATIES
Het doel van deze module is het bespreken en uitleggen van de rol van strategische HRM- en leiderschapspraktijken in een organisatie en hun invloed op de algehele prestaties en competentie van de organisatie. Deze module is ontworpen om inzicht te ontwikkelen in de hedendaagse praktijken van strategische human resource management en de paradigmaverschuiving in de benaderingen en methoden met betrekking tot verschillende functies van HRM, zoals strategische werving en selectie, strategisch leiderschap, strategisch prestatiemanagement en de ontwikkeling van medewerkers, om er maar een paar te noemen. Het benadrukt ook de rol en het belang van leiderschapsstijlen en -praktijken tijdens de planning en implementatie van veranderingen in de organisatie. Na het succesvol afronden van de module zullen de deelnemers uitgebreide kennis hebben over de bredere zakelijke context waarin de manager moet leiden, presteren en effectieve beslissingen moet nemen.
Leerresultaten
- Analyseer kritisch de betekenis van Strategic Human Resources Management en het veranderende landschap ervan in organisaties.
- Bespreek kritisch de impact van Human Resources Management-activiteiten op de prestaties van de organisatie.
- Evalueer verschillende leiderschapsstijlen en -praktijken in organisaties
- Plan hoe u veranderingen in een organisatie implementeert.
ONDERZOEKSMETHODEN & PROEFSCHRIFT
Onderzoeksmethoden is een kans voor studenten om hun vermogen aan te tonen om kwesties van hun eigen keuze gedurende een aanzienlijke periode te onderzoeken. In principe is dit een individuele inspanning, maar wordt uitgevoerd onder begeleiding en advies van een supervisor. Onderzoek is een creatief en onderzoekend proces dat alleen leerlingen in hun totaliteit kunnen ontwikkelen.
- Het verduidelijken van de voorwaarden van het onderzoek.
- Leesgebieden voorstellen.
- Het beoordelen van de voorgestelde methodologie.
- Het opstellen van een tijdschema voor het onderzoek, waarin ook de eerste data voor verdere gesprekken tussen student en begeleider zijn opgenomen.
- Het adviseren van de student over passende normen en conventies rondom de beoordeling.
- Het aanbieden van contactmogelijkheden naast de les