
MBA in
MBA in marketingmanagement - UCAM, Spanje
Exeed College

Belangrijke informatie
Campuslocatie
Sharjah, Verenigde Arabische Emiraten
Talen
Engels
Studieformaat
Afstand leren
Duur
12 maanden
Tempo
Full time
Collegegeld
AED 32.000 / per course
Deadline voor aanmelding
Informatie aanvragen
Eerste startdatum
Informatie aanvragen
Invoering
In de huidige markt speelt de marketingafdeling een belangrijke rol bij het beheren van producten en merken en het bereiken van klanten, naast het helpen van het onderzoeksteam of productteam bij het ontwerpen van futuristische producten. Marketingmanagement is het proces van het ontwikkelen van strategieën en planning voor producten of diensten, advertenties, promoties, verkoop om gewenste klantsegmenten te bereiken.
Een Marketing Manager is verantwoordelijk voor merkaudit, marketingstrategie, implementatie en planning, marketingprojectmanagement, internationale marketing en klantrelatiebeheer. De specialisatie Marketing Management (MM) omvat de modules over internationale marketing, klantsegmentatie, klantrelatiebeheer, merkbeheer, productlancering, marketingplanontwikkeling, marketingcommunicatie, productlancering en -beheer, strategieën voor markttoegang en distributie. Het programma omvat ook de modules over productstrategieën en prijsstelling.
De eenjarige online MBA (Master of Business Administration) in Marketing Management is een uitgebreid programma dat is ontworpen voor de marketingprofessionals die uitkijken naar een geweldige carrière in het marketingdomein. Na voltooiing van het programma ontvangen de leerlingen een postdoctoraal diploma in Marketing Management van Cambridge International Qualifications, VK en een MBA in Marketing Management Universidad Católica de Murcia, UCAM.
De studenten die zich inschrijven voor een MBA in Marketing Management zullen de kernmodules over International Human Resources, Strategic Change Management, Strategic Management en Leadership and Operations Management en gespecialiseerde modules over International Marketing Management, Marketing Management en 21st Century Globalization in First Part volgen terwijl ze in de tweede deel zullen de studenten de module over Socio – Economic – Legal Environment en een scriptie volgen.
Over UCAM
Universidad Católica de Murcia, UCAM, opgericht in 1996, is een van de volledig geaccrediteerde snelstgroeiende universiteiten in de Europese regio. UCAM, gevestigd in Murcia, Spanje, met leercentra in de VAE, Indonesië en Singapore, biedt meer dan 163 cursussen, waaronder bedrijfskunde, gezondheidszorg, informatica, sportmanagement en techniek. De universiteit heeft een strategische samenwerking met meer dan 360 internationale universiteiten, waaronder Stanford University, National University of Singapore en National Technological University. UCAM is ook lid van Erasmus Mundus en Universia. Het UCAM E-MBA-programma behoort tot de top 10 in de regio en de universiteit heeft momenteel meer dan 21000 actieve studenten. UCAM accrediteert en kent toe MBA-programma in algemeen management, MBA in Business Analytics, MBA in Operations en Project Management, MBA in leiderschap op het gebied van gezondheid en veiligheid, MBA in Global Banking and Finance, MBA in Agile Supply Chain Management, MBA in Global Healthcare Management, MBA in Energie en Duurzaamheid, MBA in Accounting en Financiën en MBA in Marketing Management.