
Internationale MBA in
MBA Modemanagement - Media Major
IFA Paris

Belangrijke informatie
Campuslocatie
Paris, Frankrijk
Talen
Engels
Studieformaat
Op de campus
Duur
24 - 24 maanden
Tempo
Full time
Collegegeld
EUR 14.800 / per year *
Deadline voor aanmelding
Informatie aanvragen
Eerste startdatum
Informatie aanvragen
* Aanvraagkosten 150 EUR
Beurzen
Invoering
IFA Paris MBA gecertificeerd door FEDE (Fédération Européenne Des Écoles)
- Duur: programma van 24 maanden in het Engels
- Campus: Parijs
- ECTS-credits: 120
- Aanvraagkosten: € 150
- Collegegeld: € 14.800
- Beperkt tot: 25 studenten per klas
"Mode in het tijdperk van sociale media is zeer opwindend"
Invoering
Meer dan ooit moeten modeprofessionals blijk geven van flexibiliteit en het vermogen om zich aan te passen aan een moeilijker economisch klimaat, maar ook aan veranderende consumententrends en verschuivingen in het modesysteem, met een toenemende vraag naar duurzamere en ethischere bedrijfspraktijken. Bedrijven zijn op zoek naar managers die meer boeiende en sociale ervaringen kunnen ontwikkelen om consumenten aan te moedigen om verbinding te maken, en die met vertrouwen door innovatieve strategieën in een digitale omgeving kunnen navigeren.
Onze MBA Fashion Management, die sinds 2008 is geleverd, is volledig vernieuwd om volledig te profiteren van IFA Paris ' erfgoed en culturele specificiteiten en onze expertise in geavanceerde technologieën en in het aanpassen van duurzamere praktijken voor de mode-industrie.
Onze prioriteit: onze afgestudeerden de uitstekende marketing- en managementvaardigheden bieden die nodig zijn om door dit veranderende landschap te navigeren. Terwijl de industrie zich richt op het creëren van meer niches om de winstgevendheid van haar producten of diensten op lange termijn te behouden, hebben we DRIE majors ontwikkeld die een vermenging bereiken tussen de Franse traditionele savoir-faire en een diepgaand begrip van de toekomstige behoeften van de mode kleding, modemedia en de luxe-industrie:
- Media (dit programma)
- Luxe
- Kleding
Afbeelding: een mentale representatie van iets of iemand... Als we mode als een taal beschouwen, is de rol ervan als voertuig van perceptie duidelijk. Onze lichaamsvormen, onze persoonlijkheden, onze stijlen worden allemaal tot op zekere hoogte gevormd door het beeld dat wordt weerspiegeld door de spiegel van modemedia.
De industrie maakt een psychologische verschuiving door. Tot voor kort streefden individuen er altijd naar om een 'gewenst zelf' te bereiken dat een perfecte kopie zou zijn van wat wordt weerspiegeld op de glanzende pagina's van tijdschriften. Nu wordt dat 'gewenste zelf'-begrip geleidelijk verworpen en eisen consumenten dat ze zichzelf kunnen zien zoals ze zijn, door de lens van mediakanalen.
De MBA in Fashion Management - Media Major is geherstructureerd om kandidaten in staat te stellen het idee van nauwkeurige representatie te verdedigen. Door een mix van experimentele en creatieve modules zullen ze visuele en artistieke artefacten produceren die door een antropologische lens naar mode kijken.
Al onze programma's zijn gearticuleerd rond het ECTS-kader zoals gedefinieerd door de Bologne-conventie. Na afronding van hun cursus ontvangen studenten in totaal 120 ECTS die gemakkelijk kunnen worden overgedragen als ze besluiten verder te studeren. Dit programma is ook gecertificeerd door FEDE (Fédération Européenne des Écoles).
Meer informatie over dit MBA-programma per e-mail? Klik hier → Stuur me meer info!
Dit MBA-programma is ook beschikbaar voor online studie op onze website voor afstandsonderwijs IFA Paris - Online leren. Ga voor alle informatie over de volledige online versie van deze cursus naar: MBA Fashion Management - Media Major (online).
Over de school
Vragen
Vergelijkbare cursussen
MBA Management en marketing van luxe en mode
- Paris, Frankrijk