Master of Business Administration (MBA)
Geneva, Zwitserland
DUUR
18 Months
TALEN
Engels, Frans
TEMPO
Deeltijd
DEADLINE VOOR AANMELDING
Aanvraagdeadline
EERSTE STARTDATUM
Vraag de vroegste startdatum aan
COLLEGEGELD
CHF 10.900 / per quarter
STUDIE FORMAAT
Op de campus
Invoering
Beschrijving
De 21ste eeuw vraagt om originele benaderingen, aangevoerd door een nieuw ras van bedrijfsleiders: innovatief, vindingrijk, praktisch en onverschrokken. Deze leiders moeten over de kennis en het inzicht beschikken om op een creatieve en effectieve manier de uitdagingen van morgen aan te gaan, inclusief de uitdagingen die vandaag niet zichtbaar zijn.
De International Management School Geneva MBA is opgericht om aan deze eisen te voldoen. Boeiend, vooruitstrevend en responsief, we zijn gericht op het opleiden van een nieuwe generatie bedrijfsleiders die ook wereldburgers zijn.
Ontworpen voor excellente bachelor-afgestudeerden en ervaren managers met ambitieuze carrièredoelen, het programma neemt een innovatieve benadering van het management in een uitdagende zakelijke omgeving. Il zal bestaande vaardigheden op het gebied van creatief denken en probleemoplossend vermogen verbeteren en managers ontwikkelen tot de volgende niveaus van strategie en bedrijfsbeheer. Dit programma biedt een globale aanpak voor management en zakelijke administratie. Het opent de deur naar ondernemerschap en wereldwijde innovatie en voldoet aan de eisen van studenten die de nodige vaardigheden op het gebied van leiderschap en ondernemerschap willen ontwikkelen.
Als je een Master of Business Administration (MBA) hebt gevolgd, kun je verwachten dat je leidinggevende en leidende posities in internationale organisaties zult vinden.
Tempo
Onze MBA wordt in 18 maanden (3 semesters) afgeleverd en het ritme is zo georganiseerd dat onze studenten parttime kunnen werken, wat de weg vrijmaakt voor hun baan. Onze carrière
Validatie / Thesis
Aan het einde van de MBA moet de student een scriptie verdedigen die een van de onderwerpen die tijdens het programma worden bestudeerd, zal voortzetten.
Inhoud
Strategie
- Kwaliteitsmanagement
- Business Plan Development (Harvard Business School Publishing)
- Project Management (Harvard Business School Publishing)
- Procesverbetering (publicatie van de Harvard Business School)
- Internationaal zakenrecht
- Strategisch HR-management
- Verandermanagement (Harvard Business School Publishing)
- Decision Making (Harvard Business School Publishing)
- Lobbying Crisis Management (Harvard Business School Publishing)
- IT beveiliging
- Implementatie van innovatie (publicatie van de Harvard Business School)
Accounting
- Statistieken
- Accounting
- belasting
- Interne audit
- macro
- Bedrijfsfinanciën
- Ethiek
- Globale economie
- Politieke sociologie
- Bedrijfsethiek
afzet
- Strategische marketing - modellen
- Consumentenwetenschappen
- Mededingingsrecht
- Merkmanagement
- Prijszetting
- Kerncompetenties - Marketing
- Een verkoopteam leiden
- Internationale marketing
- CRM
- Sensorial Marketing
anders
- Innovation Day
- Zakelijk Engels
- Spreken met vertrouwen
- Methodologie
- Scriptie
evaluatie
- Tussentijdse examens
- Eindexamens
- Promotie Verdediging
Leren expedities
Scriptie
leerplan
Strategie en algemeen management
- Kwaliteitsmanagement
- Ontwikkeling van ondernemingsplan (uitgeverij Harvard Business School)
- Projectmanagement (uitgeverij Harvard Business School)
- Procesverbetering (uitgeverij Harvard Business School)
- Internationaal ondernemingsrecht
- Strategisch HR-management
- Verandermanagement (uitgeverij Harvard Business School)
- Besluitvorming (Harvard Business School Publishing)
- Lobbyen Crisis Management (Harvard Business School Publishing)
- IT beveiliging
- Innovatie-implementatie (Harvard Business School Publishing)
Boekhouding en financiën
- Statistieken
- boekhouding
- Belastingen
- Interne audit
- Macro- en micro-economie
- Bedrijfsfinanciën
- Ethiek en professionele normen
- Globale economie
- politieke sociologie
- Bedrijfsethiek
Marketing communicatie
- Strategische Marketing – Modellen
- Consumentenstudies
- Mededingingsrecht
- Merkmanagement
- Prijszetting
- Kerncompetenties – Marketing
- Leidinggeven aan een verkoopteam
- Internationale marketing
- CRM en verkoopbeheer
- Sensorische marketing
Ander
- Innovatiedag
- Zakelijk Engels
- Met vertrouwen spreken
- Methodologie
- Stelling
Evaluatie
- Tussentijdse examens
- Eindexamens
- Scriptieverdediging
Leerexpedities
Stelling