International MBA
Barcelona, Spanje
DUUR
1 Years
TALEN
Engels
TEMPO
Deeltijd
DEADLINE VOOR AANMELDING
Aanvraagdeadline
EERSTE STARTDATUM
Vraag de vroegste startdatum aan
COLLEGEGELD
EUR 7.400 / per year
STUDIE FORMAAT
Op de campus
Invoering
Presentatie
De MBA-programma aanpak in de verschillende business-gerelateerde onderwerpen, zoals de ontwikkeling van uitvoerende en leidinggevende vaardigheden, naast de mogelijkheid om praktische werkervaring dankzij onze stageprogramma te krijgen, om te slagen op uitvoerend niveau. Het richt zich op de praktische aspecten van de wereldwijde markten om studenten te leren de vaardigheden van toepassing zijn op internationale marketing en globaal beheer in bedrijven.
Doelstellingen
- Leer de ethische principes van toepassing zijn op zakelijke realiteit.
- Reikt de student inzicht in de werking van de wereld van de onderneming en de mechanismen die de wereldwijde markten.
- Leer de beste hulpmiddelen, kennis en vaardigheden om te slagen op uitvoerend niveau.
Doel
a) afgestudeerden en professionals die willen hun werkgelegenheid horizon te verbreden.
b) Ervaren professionals die willen op de nieuwe taken en verantwoordelijkheden op te nemen.
c) Bedrijven op zoek naar de opleiding van personeel.
d) Afgestudeerden in de beroepsopleiding en het hoger onderwijs in het gebied het bedrijfsleven op zoek naar praktische voorbereiding om het personeelsbestand in te voeren.
Professionele mogelijkheden
- International Marketing Director
- Afdelingshoofd
INSA bieden de mogelijkheid van het doen van een stage in bedrijven tijdens de cursus.
Programma
Module 1 - Company beleid en Algemeen management strategie.
Module 2 - strategieën en beleid in de Marketing Management.
Module 3 - Economische Controle en optimalisatie van de resultaten.
Module 4 - Commercieel Management Organisatie van Networks.
Module 5 - Management Skills: coaching, empowerment, leiderschap en organisatie.
Module 6 - Economische analyse van bestuurlijke beslissingen.
Module 7 - Financieel Management: management, strategie en het creëren van waarde.
Module 8 - Company Evaluatie: fusies, inkoop, joint ventures.
Module 9 - globalisering en internationalisering van de markten. Analyse.
Module 10 - Beheer Ethiek en maatschappelijk verantwoord ondernemen.
Module 11 - Branding, het beheer van de waarde van een merk (knowhow).
Module 12 - Product Manager. Ontwerp en implementatie van het beleid en de Marketing Plan.
Module 13 - Verkoopprognoses. Forecast - Forenet (Expert Systems in Business Forecasts).
Module 14 - Producten en Branding positionering strategie. Globalisering, het openen van nieuwe markten.
Module 15 - Productie management, kwaliteit, logistiek en distributie van het product.
Module 16 - Trade Fair, Conventies, Congressen.
Module 17 - Customer Marketing. Customer Loyalty Regelingen. Controle van nieuwe kanalen.
Module 18 - Marketing in industriële bedrijven en diensten.
Module 19 - Toepassing van Marketing 2.0 in het bedrijf.
Module 20 - Optimalisatie van product marges.
Module 21 - De sociale kwesties. Samenwerking en oplossing van arbeidsconflicten.
Module 22 - Gerechtelijke en fiscale behandeling van managementactiviteiten.
Module 23 - Technologische Innovatie in bedrijven. Het beheren van wereldwijde know-how.
Module 24 - balanced scorecard. Ontwerp van het management strategieën.
Module 25 - Final Project. Strategisch Business Plan.
Assessment System
De evaluatie is gebaseerd op permanente evaluatie van elk blok van de studie, door middel van klasse aanwezigheid en / of onderzoek. De student moet elke proefpersoon onafhankelijk zijn gepasseerd. Daarnaast moet de student een minimum rang in het Business Plan bedongen hebben verdiend.
Met succes de evaluaties en met het minimum aantal deelnemers vereist is, de student krijgt een diploma in International MBA van INSA Business, Marketing & Communication School.